Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100105/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100105/2099-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Bytnica: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BYTNICA</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 2099 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytnica , Bytnica 52, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 3915796, faks 0-68 3915888.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BYTNICA.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: a) obsługę bankową i kasową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Bytnica: Podstawowy: - budżetu gminy; Pomocnicze: - Urzędu Gminy; - Zespołów Edukacyjnych, - Ośrodka Pomocy Społecznej, - Zakładu budżetowego (Zakładu Gospodarki Komunalnej), - Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - Depozytowe dla budżetu gminy, b) utworzenie punktu kasowego na terenie gminy Bytnica do obsługi kasowej budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Bytnica; c) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określanego uchwała budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym; d) lokowanie wolnych środków budżetowych na lokatach terminowych; e) świadczenie usług typu home-banking na czterech stanowiskach;.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.10.00.00-1, 66.12.00.00-7, 66.13.00.00-0, 66.20.00.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żądza wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Warunek nie podlegania wykluczeni postępowania o udzielenie zamówienia 5.Warunek posiadania uprawnień do podpisania oferty Dokument uprawniający do złożenia oferty przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej 2.Oświadczenie Wykonawcy (Formularz ofertowy) 3.Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz ofertowy) 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 90</li> <li>2 - oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach - 5</li> <li>3 - oprocentowanie kredytów krótkoterminowych - 5</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bytnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bytnicy 66-630 Bytnica 52.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Bytnicy 66-630 Bytnica 52 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>