JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100105/3004-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: Usługi w zakresie gospodarki leśnej w Leśnictwie Szydłowiec, Mościska, Ostrowy i Malinie Nadleśnictwa Mielec w 2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3004 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec , ul. Partyzantów 11, 39-300 Mielec, tel. 017 5825452, 5825190, faks 017 5825452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/mielec</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie gospodarki leśnej w Leśnictwie Szydłowiec, Mościska, Ostrowy i Malinie Nadleśnictwa Mielec w 2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w  Nadleśnictwie  Mielec  podzielonych  na 4 części. Częściami  są  wszystkie  prace  (bez przygotowania gleby) do  wykonania  z  zakresu  gospodarki  leśnej  w  Leśnictwie Szydłowiec oraz przygotowanie  gleby do odnowień  i  zalesień  sprzętem  mechanicznym  osobno na  terenie leśnictwa: Mościska, Ostrowy i Malinie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-3, 77.21.12.00-4, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8, 77.23.12.00-0, 77.23.15.00-3, 77.23.16.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta  dla części nr 1 musi  być  zabezpieczona   wadium  w  wysokości   1 500 zł   (tysiąc pięćset  złotych).
Dla części nr 2 - 4 wadium wynosi 200 zł (dwieście złotych) osobno na każdą część zamówienia.

1)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych
c)	poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne)
d)	gwarancjach bankowych,
e)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275).

2)	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego  nr : BANK  PEKAO  S.A. - GRUPA PEKAO  S.A.  96124026561111000037932471  z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.  

3)	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr  7  w godz. 7:30 - 14:30, tel. (17) 5825452. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię.

4)	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny         (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium                        w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

5)	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia  25.01.2009 r., do godz.  09:30. 

6)	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

7)	Wykonawca,  który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

8)	Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

9)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 

11)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

12)	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz        z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

13)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych  z  przedmiotem  zamówienia.

b)  posiadają   niezbędną   wiedzę   i   doświadczenie   do   wykonania   zamówienia tj. należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego  zamówienia  o  podobnym     charakterze  na  kwotę (minimum) 50 000 zł dla części 1 i 5 000 zł dla części 2-4       - z podaniem    wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz załączenia dokumentów  potwierdzających, że  usługi te  zostały  wykonane należycie.

c)  Dla części 1 zamówienia Wykonawcy   wykażą    i    udokumentują     przeciętne    zatrudnienie    pracowników i personelu  kierowniczego  w  ilości  minimum 4 osób,  w  okresie  ostatnich  trzech  lat,  a  przypadku  gdy  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie.

      d)  posiadają  potencjał  techniczny do  wykonania  zamówienia tj. wykonawcy wykażą        i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i narzędzi (minimum):


Dla części zamówienia nr 1:

-	Pilarka spalinowa - 3 szt 
-	Ciągnik rolniczy o mocy min. 60 KM - 1 szt
-	Ciągnik specjalistyczny do zrywki drewna - 1 szt
-	Pług LPZ - 1 szt

            Dla  części  zamówienia od nr 2 do nr 4: 

-	Ciągnik kołowy  z  przednim  napędem  o  mocy  min. 80  KM - 1 szt
-	Ciągnik rolniczy o mocy min. 60 KM - 1 szt
-	Pługofrezarka - 1 szt
-	Frez  poziomy - 1 szt
-	Pług  do  rabatowałków - 1 szt
-	Pług  z  pogłębiaczem - 1 szt

W przypadku  nieposiadania  własnego  sprzętu  należy  dołączyć  kopię  umowy użyczenia, podwykonawstwa, najmu, gotowości  do użyczenia lub  podwykonawstwa, itp. na  konkretne  zamówienie.

Zamawiający dysponuje maszynami i urządzeniami do wykorzystania                        w  zagospodarowaniu  lasu i produkcji  szkółkarskiej, które  może udostępnić  dla  Wykonawców  odpłatnie  na  zasadach  określonych odrębną  umową.
 
a)	dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia (dla części nr 1), tj.  wykażą  i udokumentują, że  osoby  i   podmioty  które  będą  wykonywać  zamówienie  lub  będą  uczestniczyć  wykonaniu  zamówienia   posiadają:

- zaświadczenie  ukończenia  kursu  zawodowego  uprawniającego  do  pracy  pilarkami  spalinowymi  w  lesie  dla  minimum  3 pilarzy 
- zaświadczenie o możliwości  wykonywania  prac  z użyciem  środków  chemicznych  dla  minimum  1 osoby

f)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

- na każdą część zamówienia należy złożyć oświadczenie potwierdzające  wysokość  posiadanych  środków  lub zdolność kredytową  dla części    zamówienia nr 1 na  kwotę  minimum 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych),       a dla części   2-4 na kwotę  minimum 2 000 zł (dwa tysiące złotych).

g)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2  ustawy).

2)	Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- (system zero-jedynkowy), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach              i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, w trybie art. 26 ustawy.

3)	Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26    ust. 3 ustawy.

4)	Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.

5)	Wykonawcy  wspólnie  mogą  ubiegać  się  o  udzielenie  zamówienia  (np. konsorcjum). 
      W  takich  przypadkach  ich  oferta  musi  spełniać  następujące  wymagania:

-	Wykonawcy  przedłożą  wraz  z  ofertą  pełnomocnictwo  wszystkich  stron  (wymaga  się solidarnej  odpowiedzialności  Wykonawców).

-	każdy  z  przedsiębiorców  wchodzący w  skład  konsorcjum  oddzielnie  musi    udokumentować, że  nie  podlega  wykluczeniu  na  podstawie  art. 24 ust. 1       pkt. 1-9  ustawy.

-	Wykonawcy  występujący  wspólnie  muszą  ustanowić  pełnomocnika  (lidera) do reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  niniejszego  zamówienia  oraz    zawarcia  umowy  o  udzielenie  przedmiotowego  zamówienia   publicznego. Umocowanie  musi  wynikać  z  treści pełnomocnictwa. UWAGA: treść  pełnomocnictwa  powinna    dokładnie   określać  zakres  umocowania.

-	 Wypełniając  formularz  ofertowy, jak  również  inne  dokumenty  powołujące  się  na    wykonawcę, w miejscu np.: -nazwa  i  adres  wykonawcy-  należy  wpisać  dane     dotyczące  konsorcjum,  a  nie  pełnomocnika konsorcjum.

	Uwaga: wszelka  korespondencja oraz  rozliczenia  dokonywane  będą  wyłącznie                   z pełnomocnikiem.

-	W ofercie składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się                    o zmówienie publiczne (konsorcjum), członkowie konsorcjum zobowiązani są wskazać Wykonawcę  (osobę), który będzie wykonywał obowiązki koordynatora, o którym mowa w art. 208 § 1 pkt 2 kodeksu pracy.

6) W przypadku spółek cywilnych ww. dokumenty powinny być podpisane przez       wszystkich wspólników chyba, że umowa spółki wyraźnie powierza prawo       reprezentowania  tylko niektórym z nich. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że       uczestnictwo w przetargu i  podpisywanie dokumentów bezwzględnie przekraczają zakres       zwykłych czynności spółki.

7)  Wykonawcy występujący wspólnie, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia, ponoszą      solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego      wykonania umowy.

8)  W przypadku składania oferty przez spółki cywilne - każdy  ze  wspólników oddzielnie       musi   udokumentować, że  nie  podlega  wykluczeniu  na  podstawie  art. 24 ust. 1        pkt 1-9  ustawy.

9) Wykonawca  w  ofercie  wskaże,  które  części  zamówienia  zamierza  powierzyć        podwykonawcom oraz kto będzie pełnił obowiązki koordynatora prac, o którym mowa w art. 208 § 1 pkt 2 kodeksu pracy.

10) Wykonawcy  ponoszą  wszelkie  koszty  związane  z przygotowaniem  i  złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż      6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert],

b)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22  ust. 1 ustawy i nie podlega  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 3),

c)	aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert]: 
-	osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm),
-	urzędujących członków władz osób prawnych,

d)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że     Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],

e)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub  zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],

f)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich     uprawnień  i  kwalifikacji   niezbędnych  do  wykonania  zamówienia, a także  zakresu     wykonywanych  przez  nich  czynności (załącznik nr 4),

g)	informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu  kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie (załącznik nr 5),

h)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz    potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,     zamawiający żąda wykazu zrealizowanych usług  z  podaniem  ich  wartości na kwotę co najmniej 50 000 zł dla części 1 i 5 000 zł dla części 2-4, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik  nr 6),

i)	wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 7),

j)	w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

-	oświadczenie, w którym Wykonawca informuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości określonej w pkt 9.1f,
-	w przypadku, gdy dojdzie do zawarcia umowy należy dostarczyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł (ubezpieczenie musi obejmować cały okres obowiązywania umowy);

k)	pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),

2)	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem- przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

3)	Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu       w niewła?ściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy.

4)	 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy protokół                          z postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Oferty składane w postępowaniu          o zamówienie publiczne podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby.

5)	Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/mielec.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Mielec, ul.Partyzantów 11, 39-300 Mielec, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Mielec, ul.Partyzantów 11, 39-300 Mielec, Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.01.2010 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Szydłowiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz prace z zagospodarowania lasu (oprócz przygotowania gleby sprzętem mechanicznym).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie gleby w Leśnictwie Mościska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie gleby do zalesień i odnowień sprzętem mechanicznym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie gleby w Leśnictwie Ostrowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie gleby do zalesień i odnowień sprzętem mechanicznym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie gleby w Leśnictwie Malinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie gleby do zalesień i odnowień sprzętem mechanicznym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com