Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/2981-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Kompleksowa usługa w zakresie nabywania biletów lotniczych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 51/usł./2009</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 2981 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msport.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa w zakresie nabywania biletów lotniczych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 51/usł./2009.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie nabywania biletów lotniczych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy działań: 1) zakładania i dokonywania zmian rezerwacji biletów lotniczych wg zapotrzebowania Zamawiającego; w ramach niniejszego działania Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia trzech wariantów najkorzystniejszych połączeń, w miarę możliwości bez międzylądowań, a gdy brak jest takiego wariantu - najkrótszymi czasami oczekiwania na przeloty w ramach lotów łączonych, 2) wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, 3) wystawiania faktur z uwidocznieniem ceny jednostkowej biletu, ceny usługi, upustu udzielonego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w przypadku taryf publikowanych na bilety lotnicze, 4) dostarczania biletów wg wskazań Zamawiającego bez dodatkowych opłat. Struktura zamówienia: Przeloty zagraniczne: 1. Przewidywana liczba przelotów (tam i z powrotem): 150. 2. Przewidywana liczba polis ubezpieczeniowych (obejmujących czas od wylotu do przylotu): 150 3. Przewidywane trasy przelotów: Belgia, Ukraina, Francja, Hiszpania, Kanada, Austria 4. Sposoby dokonywania rezerwacji: 1) Przeloty w kl. ekonomicznej obejmujące weekendy: 25%, 2) Przeloty w kl. ekonomicznej nie obejmujące weekendów, pozwalające na bezpłatne dokonywanie zmian: 60%, 3) Przeloty w klasie business: 15%. Przeloty krajowe 1. Przewidywana liczba przelotów (tam i z powrotem): 50. 2. Przewidywana liczba polis ubezpieczeniowych (obejmujących czas od wylotu do przylotu): 50 3. Przewidywane trasy przelotów (z Warszawy): Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław 4. Sposoby dokonywania rezerwacji: 1) Przeloty w kl. ekonomicznej obejmujące weekendy: 10%, 2) Przeloty w kl. ekonomicznej nie obejmujące weekendów, pozwalające na bezpłatne dokonywanie zmian: 75%, 3) Przeloty w klasie business: 15%. Przedstawiona powyżej struktura zamówienia jest strukturą przewidywaną, mającą na celu ułatwienie Wykonawcy oszacowanie swojej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przewidywanej struktury zamówienia w każdym z wyszczególnionych powyżej punktów w przypadku zaistnienia takiej konieczności bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.40.00.00-2, 63.51.50.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie na obsługę dostarczania biletów lotniczych o wartości min. 150 000,00 zł(słownie: stu pięćdziesięciu tysięcy złotych). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( z uwzględnieniem § 4, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ): W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności realizował w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie na obsługę dostarczania biletów lotniczych o wartości min. 150 000,00 zł (słownie: stu pięćdziesięciu tysięcy złotych); 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku posiadanego dośwaidczenia. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcy/om realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 90</li> <li>2 - Okres możliwości odwołania i zwrotu biletu w stosunku do chwili jego realizacji - 8</li> <li>3 - Wysokość upustu (określona w %) od ceny brutto biletu lotniczego przewoźnika jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu - 2</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msport.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w pokojó nr 1 w godz. 8:15-16:15.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert: Data: 15/01/2010 Godzina:10:15 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14